Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה ציוד אודיו


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשל סיבות כאלו ואחרות אני מוכר את כל רכיבי המערכת שלי

 

הציוד עצמו הוא הציוד אשר הינו רשום בחתימה שלי

 

בשל שאני צריך את הכסף במהירות האפשרית המחירים מאוד נמוכים ואין להתמכח ולהוריד

 

מגבר 2500 בשימוש בערך כמעט שנה מצב חדש חדש ותקין לחלוטין

סאב 1400 ויש קבלה על 3000 ש"ח בשימוש פחות מחצי שנה

HU מהאיכותיים שיש כיום 1600 ש"ח איזה HU אפשר להביא שמסוגל להגיע לרמה שלו במחיר כזה בשימוש כשנה

קומפוננט 1200 ש"ח בלבד והאמיתיים לחלוטין בשימוש כשנה ו3 חודשים לערך מתוקן בצורה טובה ונקייה

רמקולים 6.5 500 ש"ח

קבל של סאונד סטרום 250 ש"ח

 

לא מחפש הנחות ושאנשים יבוא לקנות בחינם למי שייקח כמה וכמה פיטים אז נדבר

אפשר להגיע לשמוע לראות שתקין ועם יש יידע בנושא אף לפרק יישר בתמורה לקש

 

ניתן לפנות בה"פ או להתקשר (ונא לא להתקשר בשעות לא שיגרתיות) 0578548220

 

שבוע טוב לכולם

:roll:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הייתי קצת בחו"ל ולא ייצא לי לסגור את נושא המכירה

וכידוע לא חזרתי ביידים ריקות :lol:

אז ככה הרכיבים ידועים לכם ומי שמעוניין אני פתוח להצעות מחיר קומפלט כל המערכת או ע"פ רכיבים מינימום 2 רכיבים

 

גמיש ומתגמש למי שרציני!

 

הצעות מחיר ב ה"פ בבקשה !

:roll:

פורסם

המערכת התפרקה מהרכב וכרגע יושבת בבית בשל כך ישנה ירידת מחירים לסופ"ש הקרוב לבוא ולקחת

 

מגבר 2200 ש"ח

HU-1200 ש"ח

קומפוננט-1000 ש"ח

קבל-200 ש"ח

סאב 1200 ש"ח

רמקולים אחוריים 300 ש"ח

 

כן אני יודע אלו מחירים מאוד נמוכים פשוט לבוא ולקחת חבל על טלפונים ושאלות מיותרות

0578548220 אחרי 12 בצהריים!

:roll:

פורסם

up...

ימים בודדים מכירה במחירי מציאה חבל לפספס!

הנחות לרוכשים כמה פריטים!

 

עדכון:

הסאב-נמכר

המגבר-נמכר

מזל"ט לרוכשים

 

שאר הרכיבים עדיין למכירה בשבילכם גם כחלקים

:roll:

פורסם

Ok...

 

המגבר/הסאב הרץ+הסאב פוקאל/קומפוננט/מפסק מתח 100A/הרמקולים 6.5 הרץ/הקבל - נמכרו !

 

נותר מכשיר HU היי אנד אמיתי בהצעת מחיר חסרת תקדים שקשה לי להאמין שגם מכשירים בשווי פי 3 יגיעו בכלל לרמה שלו

אקליפס CD-7000

פנל נשלף

פנל חשמלי

קורא צרוב MP וכ'ו (לרוב עבד אם דיסקים מקוריים)

כרטיס זיכרון ממורי סטיק

מסך צבעוני אמיתי תצוגות ברמה מאוד איכותית

ורמת איכות צליל וכיוונים שאין להרחיב מי שייקרא על המכשיר יבין לבד מכשיר ברמות הגבוהות ביותר

ולעיקר הצעת המחיר הינה 1000 ש"ח סופי לבוא ולקחת - פשוט לא יהיו עוד הזדמנויות למי שמבין.

:roll:

×
×
  • תוכן חדש...