Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברשותי מזדה 323F 1800 שנת 98 .

בבדיקת רכב אמרו לי שהתושבות קרועות ולכן האוטו רועד החלפתי אחת ולא עזר,נשארה עוד אחת קרועה.

חבר "שמבין" בדק את הרכב ואמר שזה מייצב טורים אבל הטורים לא קופצים.

וחבר אחר אמר לי לשים תוסף K44 וזה אמור לעזור

אני רוצה למכור את הרכב...אז תוכלו לייעץ לי בבקשה מה הטיפול הכי זול שיכול לעזור לי לטפל בבעיה הזאת

 

 

אודה לכל עצה

תודה

יניב

פורסם

קנית וכבר אתה מוכר ?. לגבי רעידות במנוע יש סיבות רבות לכך. חובה לבדוק כדי לאבחן את הסיבה/סיבות.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

ברוך הבא לפורום.

 

נראה שאתה בלחץ, לחץ מה, בכל אופן, אז תרגע, גש למאבחן שזהו מקצועו ומבין, ואחכ החלט. אם הכל תקין, וזו הבעיה היחידה, או כמעט היחידה, אז סיכוי גבוה שאין ממה להתרגש יתר על המידה.

 

מעבר לכך, בבקשה לקרוא את זה בראש הנושאים בפורום הטכני.

 

הפעם לא ננעל ולא נמחק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אם המחוג של הסל"ד יציב ז"א לא משחק מטה ומעלה, הבעיה היא בתושבות המנוע.

 

אם הגיר אוטומט, וכאשר אתה מפעיל מזגן הרכב רועד ברמזורים, הבעיה היא בתושבות המנוע.

 

התושבת מנוע הכי קובעת על הרעידות היא התושבת שנימצאת ליד המכסה של רצועת הטיימינג, זאת תושבת שמונעת רעידות, אני החלפתי אותה לפני כמה שבועות (רכבי עם מנוע בדיוק כמו שלך) והרעידות פסקו לחלוטין.

 

אפשר ליקנות חליפית, התושבת שאני מדבר עליה מקורית עולה כ700ש"ח ללא הרכבה, וחליפית עולה כ200ש"ח והיא מצויינת..

פורסם

טרם החלפת חלקים מיותרים ברכב הנ"ל, יש להחליף את כבלי ההצתה ולנקות (עם נייר זכוכית) את המגעים בתוך מכסה המפלג

ועל הרוטור. כך פתרתי בעיית רעידות במס' מאזדות 323F 1800 שנת 96-98.

אל תשכח לעדכן לאחר הטיפול.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
דוד אם סל"ד הסרק יציב אין טעם לגעת בהצתה.

פותח השרשור מתלונן על רעידות בסרק(ראה כותרת).

הוחלפה תושבת אחת , ולא חל שינוי, למרות שנשארה תושבת נוספת קרועה, פותח השרשור נמנע מהחלפתה, וחבל וסיבתו איתו, ויתכן והדבר יהיה בעוכריו(החלפת התושבת השנייה מומלצת בכל מקרה, והדגש הוא על מקורית בלבד, וזאת בהסתמך, על קריאת תגובה של בעל מזדה נוסף) ומהסיבה, שהוא מתכוון למכור את הרכב בזמן הקרוב, ומעדיף להמנע בלהשקיע בתושבת, לכן הוא מתיעץ עם חברים"שמבינים"

כביכול, המיעצים לא להחליף ציצב טורים.

חברי דוד מזר, שניסיונו , והמומחיות שלו, לא מוטלת בספק, מציע לנקות מגעים , בתוך מכסה המפלג והרוטור, וככתוספת החלפת חוטי הצתה איכותיים.

אני הולך עם דוד, וממליץ לנקות מגעים במכסה המפלג והרוטור, ואם לא חל שינוי משמעותי להחליף חוטי הצתה.

אני מאמין שיחול שינוי משמעותי.

אני ערכתי את תגובתי שוב, משום שבמחשבה שנייה החלפת שני התושבות למקוריות, ברכב בעל 10 שנים על הכביש, עם קילומטרז לא ידוע, עם תושבת קרועה נוספת לדבריו, היא סיבה מספקת, על מנת להחליפה.

ניסיון לחסוך, בהחזקת הרכב לפני מכירתו, היא הסיבה שנדיר למצוא רכב משומש, ללא צורך בישור קו רציני, בגלל הזנחה מודעת מראש של בעל הרכב, המיעד למכור את רכבו המשומש, מיד לאחר קנייתו, וזאת נתוצאה של רכבים בעלי הרבה ידים, שכל אחד הסתמך על ה"פרייר" הבא שישקיע ברכב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מה ?. לא ראית מה כתב ysgula, "רעידות בסרק".

 

ברור שיהיו רעידות בסרק, השלה היא אם זה ויברציות, או סל"ד שלא יציב והמנוע מקרטע.

 

אם הסל"ד יציב, ויש רעידות הכוונה ויברציות הבעיה היא בתושבות המנוע.

 

אם הסל"ד לא יציב הבעיה היא לרוב בהצתה, במפלג, הרוטור ניסדק ובורח ניצוץ, החלפת הרוטור בחדש ומקורי, יכול להיות שזה יעזור.

 

שוב צריך להמתין לפותח האשכול שיתן פרטים מדוייקים.

פורסם

צביקה לאן אתה ממהר לתת תשובה? נחכה לפותח האשכול שיתן לנו פרטים, אם הסל"ד יציב ויש רעידות(ויברציות).

 

או שהסל"ד לא יציב והמנוע מקרטע.

 

למאזדה בשנים האלו יש בעיה גם תושבות המנוע וגם במפלג כך שבשביל לספק תשובה נכונה צריך לדעת מה בדיוק הבעיה.

 

חבר "שמבין" בדק את הרכב ואמר שזה מייצב טורים אבל הטורים לא קופצים.

 

הבעיה בתושבות המנוע.

 

אם הטורים לא קופצים לא ליגוע בדברים שלא קשורים כמו ההצתה.

 

לפותח האשכול אני מעוניין ברכב שלך אם אתה מוכר, שלח לי פרטים לה"פ, אני מחפש רכב כזה.

פורסם

מנסיון עם מאזדה אין זול בזה

התיקון הוא החלפת תושבת מקורית בלבד זה הדבר שמסיר את הרעידות .

שמתי למאזדה לא מקורי הרעידות אפילו החמירו ואז החלפתי הכול למקורי .

מה שזול יוצא בסוף יקר לתשומת ליבך .

פורסם

אני החלפתי תושבת חליפית והרעידות פסקו לחלוטין!.

 

תלוי איזה תושבת אתה שם יש חליפיות מאיכות זבל, ויש חליפיות שאפילו שוות למקוריות.

פורסם

תושבות NOK הינן מקוריות, תלוי איך אתה קונה אותן, עם האריזה של דלק-מוטורס או בלי האריזה.

המוצר זהה.

 

אם תחליף את 4 התושבות לא תרגיש רעידות, לפחות תחליף 3 ואת הרביעית על הגשר תשאיר.

×
×
  • תוכן חדש...