Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאריך 12/6 , סביבות 22

מיקום : כביש 531 כיוון נסיעה לצומת קסם לאחר מחלף הוד השרון.

נוסעים ברכב : אני (נהג) , חבר (נוסע)

 

נסעתי בלנצ'יה שלי על מהירות 90 בנתיב השמאלי של הכביש.בצד ימין הייתה אימפרזה כחולה שנסעה במהירות 70-80.

כאשר אנחנו נמצאים כ10 מטר מאחוריה.

פתאום משום מקום הגיחו מולי 2 פנסים במרחק של מספר מטרים מועט . לא הספקתי להגיב ולעשות משהו, באותו זמן חבר שלי לא הספיק לצעוק את השם שלי.

שניה אחרי זה אנחנו כבר מרוסקים.

 

מדובר על תאונה חזיתית בכביש בין עירוני חד סטרי עם שטח הפרדה בנוי.

 

באותו רגע רכב מאחורה נעצר לרוחב הכביש וחסם את שני הנתיבים (על מנת שלא יהיו עוד תאונות ) התרחק בריצה מהרכב שלו וקרא לכוחות הצלה.

חבר שלי יצא החוצה וישר נשכב על הכביש.

הדלת בצד שלי נתקעה אז יצאתי מהדלת של הנוסע, בדקתי שהפנים שלי שלמות במראה , חיפשתי פציעות בבטן , גב וברגליים.

הסתובבתי מספר שניות על הרגליים ואז התיישבתי בגלל סחרחורת מאוד חזקה.

הספקתי לראות שנהג הפוגע מדמם מהראש בצורה מאוד חריפה וחסר הכרה.

חילצו אותו מהרכב בעזרת מלחציים שעקרו את הדלת.

כוחות ההצלה הגיעו תוך מספר דקות מועט למקום התאונה.

 

התאונה התרחשה סמוך ליציאה מהכביש , ככה שכנראה הוא ירד ביציאה נגד הכיוון , התחמק מהאימפרזה ישר אלינו.

אני זוכר את הכול , הייתי עירני וצלול בכל הזמן ולא איבדתי הכרה לרגע.

 

בטיפול נמרץ נמסר לי שהנהג היה שיכור וכמוכן ציפור לחשה לי שהוא בעל הרשעות קודמות.

 

שברתי מספר צלעות , את שתי הרגליים כאשר השמאלית נפגעה בצורה חמורה יותר.

בכל נקודה אפשרית שהיה מגע עם החגורה היו ועדיין קיימים שטפי דם ענקיים, כמוכן החגורה של המכנסיים שפשפה אותי מאוד חזק ועוד מספר חתכים עמוקים ביד ובברך.

הייתה לי גם נפיחות באף ,סנטר וגם בגרון מהכרית אוויר. אני לא מסוגל לשכוח את הריח של הגז מהכרית אויר.

למזלי אין פגיעות ראש , עמוד שדרה, ברכיים ופגיעות פנימיות.

חבר שלי - בערך אותם פציעות.

לנצ'יה דדרה - ז"ל , עשתה את העבודה שלה , בקרוב תושבת.

הנהג הפוגע שאשם בתאונה - פגיעות ראש , היה בטיפול נמרץ מספר ימים וכרגע ממש לא מעניין אותי איפה הנבלה הזה.

 

כל זה אומר ששנינו (אני וחבר שלי) יצאנו בזיל הזול וקיבלנו את החיים במתנה!!!

 

תמונות מאתר HNN שממחישות את התאונה:

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=5007

 

אנשים סעו בזהירות!

לא משנה כמה שתהיו בסדר , בסוף תמיד יהיה איזה ******* (אפשר להכניס 200 הגדרות פה)

2001 Opel Astra 1.6

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נעים, בכלל לא נעים לקרוא הודעה כזאת, אבל מזל שאתה בריא ושלם. יצאת מזה מאוד טוב.

קח את הזמן שלך להתאושש ובפעם הבאה תזכור ששני פנסים חזקים ממולך זה בד"כ מכונית.

Xbox12341

פורסם

Meishar84, ידידי היקר.

 

קודם כל תהיה בריא, תחלים מהר ושמור על עצמך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש לך הרבה מזל...

 

תאונה חזיתית היא בין הדברים המפחידים שיש על הכביש. בזמנו יצא לי להתחמק מאידיוט דומה שלמזלי הספקתי לראות, בכביש שבין לב המפרץ לצומת יגור (2 נתיבים לכל כיוון + גדר הפרדה). היינו 4 אנשים ברכב ואם כי כולם, בנוהל, היו חגורים, אין כל ערובה שלא היה קורה כלום.

 

רפואה שלמה לך!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ניסים לפעמים קורים, שמחה לשמוע שניצלת מהתאונה הזו יחד עם החבר.

מה מצבך הבריאותי?

האם ישנם נזקים גופניים?

 

החלמה מהירה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

החלמה מלאה ומהירה

אל תשכח לומר ברכת הגומל

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

WOW... :shock:

 

מצטער לשמוע שהדדרה החזירה את נשמתה לבורא, שמח לשמוע שאתם לא.

תרגיש טוב ושתהיה החלמה מהירה.

 

:mm_yeah:

 

נ.ב. גם אם תשכח להגיד ברכת הגומל, לא יקרה כלום. זה נבדק מדעית.

פורסם

ברכת חמות להחלמה מהירה.

מדהים איך הגוף מתפקד בשעות משבר (יצאת מהרכב והסתובבת עם צלעות ורגלים שבורות).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מדהים איך שבניה אחת אתה כמעט מאבד חיים ושניה אחרת ניצל.

מקווה שתחלימו בקרוב ושהדין ימוצא עם הנהג השיכור. מי ייתן ולא ינהג שוב.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לך תגיד ברכת הגומל.

:mm_yeah:

 

 

 

קודם כל, החלמה מהירה והרבה בריאות.

 

וכמובן כל הכבוד ללנצ'יה שהוציאה אותך בכבוד מהמקרה הזה.

 

רכב אפשר להחליף,

את האדם שנוהג בו - לא.

תשמח במצבך (עד כמה שאפשר...)

המחליפה תגיע.

 

תרגיש טוב.


×
×
  • תוכן חדש...