Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לשאול שאלה בשביל חבר:

בירור נתונים עבור יונדאי אלנטרה 1.6 מודל 2005:

* צריכת דלק

*האצה מ0-100

*כוכבי בטיחות

*דעות על הרכב

 

 

תודה וערב טוב.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

פורסם

* צריכת דלק שתיין לא קטן

*האצה מ0-100 איטית

*כוכבי בטיחות לא נראה לי שיש

 

עכשיו ברצינות תעשה חיפוש,דובר רבות על הרכב,לא מדובר ברכב שהיה מבריק במיוחד כשהיה חדש.

 

לא בטיחותי,שותה לא מעט דלק וזה עוד להגיד בעדינות,לגבי תאוצות לא יודע להגיד לך מדויק אבל מדובר ברכב כבד עם מנוע לא הכי חזק אי אפשר לצפות ל 10 שניות ל 100 אני מעריך בסביבות ה13 שניות

פורסם
* צריכת דלק שתיין לא קטן

*האצה מ0-100 איטית

*כוכבי בטיחות לא נראה לי שיש

 

עכשיו ברצינות תעשה חיפוש,דובר רבות על הרכב,לא מדובר ברכב שהיה מבריק במיוחד כשהיה חדש.

 

לא בטיחותי,שותה לא מעט דלק וזה עוד להגיד בעדינות,לגבי תאוצות לא יודע להגיד לך מדויק אבל מדובר ברכב כבד עם מנוע לא הכי חזק אי אפשר לצפות ל 10 שניות ל 100 אני מעריך בסביבות ה13 שניות

 

סבבה, תודה.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מה רע בבטיחות של אלנטרה? רכבים בקטגוריה בדרך כלל לא כוללים מערכת ESP

מכיר מישהו שקנה עוד פעם אלנטרה אחרי שעשה תאונה רצינית עם האלנטרה ויצא בחיים

×
×
  • תוכן חדש...