Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי סוברו גסטי שנת 90 מנוע 1000 תיבת הילוכים ידני (הייתה בעבר אוטומטי)

השאלה שלי היא כך:

יש לאוטו מזגן הבעיה היא כשהאוטו נמצא בשמש אז המזגן לא הכי טוב ולוקח לו לפיות 15 דקות להוציא קור וגם לא קור מקפיא

רק עם האוטו נמצא מתחת קורת גג אז הוא מוציא קור טוב

לא חסר גז ואין בריחה של גז מהמערכת עשיתי בדיקה ושמתי גז

 

תודה על התשובות

פורסם

אינני מכיר את הרכב שברשותך, אך כול רכב שעומד בשמש הקייצית הלוהטת בישראל תא הנוסעים מתחמם מאוד ולכן למזגן לוקח קצת זמן להוריד את הטמפ' בתא הנוסעים לרמה נוחה.

 

כנס למזגניסט על-מנת שיבדוק את מערכת המיזוג בעזרת חיישן טמפ' שיצמיד לפתחי האיוורור בכדי לבדוק את יעילות המזגן.

איזה כייף לי :)

פורסם
אינני מכיר את הרכב שברשותך, אך כול רכב שעומד בשמש הקייצית הלוהטת בישראל תא הנוסעים מתחמם מאוד ולכן למזגן לוקח קצת זמן להוריד את הטמפ' בתא הנוסעים לרמה נוחה.

 

כנס למזגניסט על-מנת שיבדוק את מערכת המיזוג בעזרת חיישן טמפ' שיצמיד לפתחי האיוורור בכדי לבדוק את יעילות המזגן.

האם להגיע אליו עם מזגן דולק או להדליק רק שהוא מתחיל לבדוק

 

תודה

פורסם

זה לא משנה, אתה יכול להגיע עם מזגן דולק , בעצם, עדיף עם מזגן מופעל, זה עלול לקצר מעט את זמן הבדיקה.

 

יש לוודא שלא חסר גז, לוודא לחצים תקינים, שהרי, אם לא חסר גז, ולחצים תקינים, המערכת צריכה לפעול כראוי, או אז נותר לבדוק שהאוויר הנשאב ,הינו במעגל הסירקולציה הפנימית, ושאין מעבר כלשהו של חום לרדיאטור החימום שבתא הנוסעים.

 

יתכנו עוד אי אילו תקלות שטותיות, שעלולות למנוע קירור טוב.\\

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
זה לא משנה, אתה יכול להגיע עם מזגן דולק , בעצם, עדיף עם מזגן מופעל, זה עלול לקצר מעט את זמן הבדיקה.

 

יש לוודא שלא חסר גז, לוודא לחצים תקינים, שהרי, אם לא חסר גז, ולחצים תקינים, המערכת צריכה לפעול כראוי, או אז נותר לבדוק שהאוויר הנשאב ,הינו במעגל הסירקולציה הפנימית, ושאין מעבר כלשהו של חום לרדיאטור החימום שבתא הנוסעים.

 

יתכנו עוד אי אילו תקלות שטותיות, שעלולות למנוע קירור טוב.\\

 

דני

 

תודה רבה על התשובה

כמה בדיקה כזאת צריכה לעלות

 

תודה

פורסם

יש כאלה שלא יגבו על בדיקה בלבד, ויש כאלה שכן. בכל אופן, כדאי שתתיעץ כאן בפורום, למי כדאי לגשת, וזה , על פי איזור מגורך,או העבודה שלך, או מה והיכן שנוח לך, לכן כדאי שתציין זאת.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לפני שאתה הולך לבדיקה , אתה יכול לעשות כמה בדיקות בעצמך, ראשית תיגע בצינורות שמתחברים למדחס הם אמורים להיות קפואים, , הצינור שנכנס לקיר האש, הצינור העבה צריך להיות קר גם הוא ,והדק קצת פחות קר אם הוא חם אז כנראה שחסר גז,

תבדוק שרשת הראדיאטור החיצוני (המעבה) לא חסומה ,

כשהמזגן פועל תשפריץ מים על הרשת עם צינור תשטוף אותה היטב ושם לב אם הקירור משתפר אם כן אז כנראה שסתם היא היתה מלוכלכת,

אם אח"כ המזגן חוזר ומוציא קירור חלש, אז כנראה שהמעבה מזגן סתום,

דבר נוסף ,אם יש לך ידע טכני וידיים טובות , אתה יכול לבדוק אם היחידה הפנימית שבתוך הדש בוארד חסומה מעלים, אני לא מכיר את הגסטי ,אבל אני מניח שהגישה לשם היא באזור תא הכפפות אם זה מיתחת או אחרי או בצד שלו .

ותכוון את הסירקולציה לסחוב אוויר מיתוך הרכב,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
יש כאלה שלא יגבו על בדיקה בלבד, ויש כאלה שכן. בכל אופן, כדאי שתתיעץ כאן בפורום, למי כדאי לגשת, וזה , על פי איזור מגורך,או העבודה שלך, או מה והיכן שנוח לך, לכן כדאי שתציין זאת.

 

בברכה

דני

 

באיזה פורום אני יכול לשאול על בדיקה

 

אני גר באיזור יהוד

ונוח לי פ"ת,יהוד

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...