Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי אקסנט 95 1.5 - מתחממת פתאום


BikerBoy
שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:roll:ערב טוב...

אחרי 13 שנים של מנוע מתקתק הרדיאטור החליט להתחמם.

שמתי לב למד חום כשחניתי אחרי נסיעה של 15 ק''מ קרוב לקו האדום...

לאחר כיבוי מנוע נשמעו קולות האדים בוחשים במיכל של האנטיפריז (אין אנטי היט? חח)

בנוסף, על הרדיאטור יש שני מאווררים. הנעתי שוב לבדוק אם שניהם פועלים ורק אחד פעל למרות שהחום עדיין נשק לאדום.

יכול להיות שמאוורר אחד יעבוד והאחר לא במצב בו המערכת חמה מאד?

יכול להיות שמאוורר לא תקין גורם לחימום עד כדי כך?

איך אני יודע להבחין אם היוניט נשרף ברכב הספציפי הזה ומה העלות המוערכת של יוניט\מאוורר ואם מומלץ לרכוש ממגרש פירוק?

יכול להיות שהבעיה בנקודה אחרת במערכת?

 

אני צריך להגיע מחר לעבודה בבקשה ענו לי הלילה.

מחכה לתגובה עם שבדי ביד אחת והעכבר בשניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות טרמוסטט.קרוב לודאי שהוא הבעייתי.תגיד.בזמן נסיעה {לא בעמידה}של ה15 קמש מד החום היה למטה?

בכל מקרה אני ער עכשים.אתה יכול להתקשר אני אדריך אותך בטלפון.הטלפון שלי 0542247010אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן נסיעה {לא בעמידה}של ה15 קמש

 

תודה אבי, נושא הטלפון ההרוס שלי שמור לפורום אחר :evil:

בכל מקרה... התכוונתי למרחק של 15 קילומטרים נסיעה. אני לא יודע איך מד החום התנהג במהלך הנסיעה.

מה שכן, אני יודע שאם כן ואם לא אמצא פתרון עד מחר בצהריים בכל מקרה אני אסע לעבודה.

מה מיקום ועלות טרמוסטט אגב? איזה עוד מכלולים יכולים להשפיע ומה הערכת המחיר?

מרוב סימני שאלה נהיה לי חם#$%

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי להמשיך לנסוע כאשר הרכב התחמם קיצונית.

אתה עלול לגרום נזק כבד לראש המנוע או לכל המנוע.

הסיבות להתחממות יכולות להיות רבות למשל:רדיאטור סתום /נזילות מצינורות וכתוצאה מכך איבוד נוזל קירור,טרמוסטט שנתפס,לפי מה שתיארת תיתכן תקלה גם במאווררים וכמובן תיתכן בעייה ביוניט חום/יוניט מאוורר בחיווטים בדרך.

התחממות בנסיעה במישור - אפשרות גם למשאבת מיים שהלכה לעולמה ואם ציר המשאבה יתפס לך אתה בהחלט בצרה גדולה.

כדי לא לגרום לנזק חמור אני במקומך לא הייתי ממשיך לנסוע אלא גורר את הרכב מיד למוסך כדי לא לשלם ביוקר ולבכות אח"כ שחלילה הלך ראש מנוע,חבל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני פותח את המיכל מילוי (לא הפקק ברדיאטור).. המיכל פלסטיק של האנטיפריז שמחובר אליו, אני אמור לראות סרקולציה? או שהסרקולציה פנימית ואני רואה סרקולציה מאדי חום?

איך אפשר לוודא שהרדיאטור מלא ויש סרקולציה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסירקולציה היא פנימית ולא ניתן לראות אותה במיכל העודפים.

בדוק טרמוסטט, שאחרי התחממות תידרש החלפתו.

הוא נמצא בחיבור הצינור העליון שיוצא מהרדיאטור אל המנוע, בבית הטרמוסטט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לודא שהבנתי נכון... אחרי שהרכב מתחמם הטרמוסטט כבר לא יעיל וצריך להחליף אותו???

חיפשתי משאבה ולא מצאתי ובנוסף שמתי לב שהמאוורר השני נדלק רק כשהמזגן עובד ולא לפי חום מנוע... מה קורה פה:-(

מצד שני המאוורר הראשון עובד וכבה לפי החום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...