Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:roll:ערב טוב...

אחרי 13 שנים של מנוע מתקתק הרדיאטור החליט להתחמם.

שמתי לב למד חום כשחניתי אחרי נסיעה של 15 ק''מ קרוב לקו האדום...

לאחר כיבוי מנוע נשמעו קולות האדים בוחשים במיכל של האנטיפריז (אין אנטי היט? חח)

בנוסף, על הרדיאטור יש שני מאווררים. הנעתי שוב לבדוק אם שניהם פועלים ורק אחד פעל למרות שהחום עדיין נשק לאדום.

יכול להיות שמאוורר אחד יעבוד והאחר לא במצב בו המערכת חמה מאד?

יכול להיות שמאוורר לא תקין גורם לחימום עד כדי כך?

איך אני יודע להבחין אם היוניט נשרף ברכב הספציפי הזה ומה העלות המוערכת של יוניט\מאוורר ואם מומלץ לרכוש ממגרש פירוק?

יכול להיות שהבעיה בנקודה אחרת במערכת?

 

אני צריך להגיע מחר לעבודה בבקשה ענו לי הלילה.

מחכה לתגובה עם שבדי ביד אחת והעכבר בשניה.

פורסם

יכול להיות טרמוסטט.קרוב לודאי שהוא הבעייתי.תגיד.בזמן נסיעה {לא בעמידה}של ה15 קמש מד החום היה למטה?

בכל מקרה אני ער עכשים.אתה יכול להתקשר אני אדריך אותך בטלפון.הטלפון שלי 0542247010אבי

פורסם
בזמן נסיעה {לא בעמידה}של ה15 קמש

 

תודה אבי, נושא הטלפון ההרוס שלי שמור לפורום אחר :evil:

בכל מקרה... התכוונתי למרחק של 15 קילומטרים נסיעה. אני לא יודע איך מד החום התנהג במהלך הנסיעה.

מה שכן, אני יודע שאם כן ואם לא אמצא פתרון עד מחר בצהריים בכל מקרה אני אסע לעבודה.

מה מיקום ועלות טרמוסטט אגב? איזה עוד מכלולים יכולים להשפיע ומה הערכת המחיר?

מרוב סימני שאלה נהיה לי חם#$%

פורסם

לא כדאי להמשיך לנסוע כאשר הרכב התחמם קיצונית.

אתה עלול לגרום נזק כבד לראש המנוע או לכל המנוע.

הסיבות להתחממות יכולות להיות רבות למשל:רדיאטור סתום /נזילות מצינורות וכתוצאה מכך איבוד נוזל קירור,טרמוסטט שנתפס,לפי מה שתיארת תיתכן תקלה גם במאווררים וכמובן תיתכן בעייה ביוניט חום/יוניט מאוורר בחיווטים בדרך.

התחממות בנסיעה במישור - אפשרות גם למשאבת מיים שהלכה לעולמה ואם ציר המשאבה יתפס לך אתה בהחלט בצרה גדולה.

כדי לא לגרום לנזק חמור אני במקומך לא הייתי ממשיך לנסוע אלא גורר את הרכב מיד למוסך כדי לא לשלם ביוקר ולבכות אח"כ שחלילה הלך ראש מנוע,חבל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כשאני פותח את המיכל מילוי (לא הפקק ברדיאטור).. המיכל פלסטיק של האנטיפריז שמחובר אליו, אני אמור לראות סרקולציה? או שהסרקולציה פנימית ואני רואה סרקולציה מאדי חום?

איך אפשר לוודא שהרדיאטור מלא ויש סרקולציה?

פורסם

הסירקולציה היא פנימית ולא ניתן לראות אותה במיכל העודפים.

בדוק טרמוסטט, שאחרי התחממות תידרש החלפתו.

הוא נמצא בחיבור הצינור העליון שיוצא מהרדיאטור אל המנוע, בבית הטרמוסטט.

פורסם

רק לודא שהבנתי נכון... אחרי שהרכב מתחמם הטרמוסטט כבר לא יעיל וצריך להחליף אותו???

חיפשתי משאבה ולא מצאתי ובנוסף שמתי לב שהמאוורר השני נדלק רק כשהמזגן עובד ולא לפי חום מנוע... מה קורה פה:-(

מצד שני המאוורר הראשון עובד וכבה לפי החום...

×
×
  • תוכן חדש...