Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רציתי לדעת מה יכול להיות לרכב שלא עושים לו טיפולים כלל?

סוג הטיפול ואחרי כמה זמן יקרה נזק ומה הנזק?

 

תודה

פורסם

ברכבים מודרניים זה מאוד קריטי, ברכבים ישנים אפשר בכלל לא לעשות טיפולים ויקח להם שנים למות. יש הרבה הבדלים בין מנועים מודרניים לישנים, גם בגלל תקני פליטה וגם בגלל הפקת כוח רב יותר. כמו כן המנועים הישנים היו יצוקים וסבלו הרבה יותר התעוללות ללא תוצאות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לפני כמה שנים (כ-10) ירחון QUATTRORUOTE לקח סיטרואן ZX, נסגר מכסה מנוע עם פלומבה תחת ביקורת של נוטריון, והתחילו לנסוע עד שהרכב יתקלקל.

לא היה אפשרי לבדוק או להוסיף שמן או מים.

הרכב נסע 120000 ק"מ בתוח של כ-6 חודשים והופסק בגלל בעיות במערכת קירור. (לאזוכר יותר פרטים)

לאחר מכן פורקו מצתיםת מסננים שמן, אוויר ודלק ורוקנו שמן מי המנוע.

כל הפרטים האלה נבדקו במעבדות ונמצאו תקינים לשיוש.

פורסם

120 אלף בלי טיפול זה אמינות נמוכה של סיטרואן ? וואלה למדתי משהו.

אני יכול להגיד לך שבשנים האחרונות שהיתה לאבא שלי אאודי 80, היא לא ידעה מה זה טיפול אולי 5 או 6 שנים. רק היה שם לה שמן מלמעלה מדי פעם (לא מחליף חס וחלילה, רק ממלא חוסרים) ושם מי ברז. לא פילטרים ולא כלום והאוטו נסע ועדיין נוסע אצל בני דודינו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם זו מיצובישי לנסר אוטומטית שנת 93 בצבע חום מטאלי שנוסעת כל סופש בשטח - 30 אלף קילימטר .. ואז מנוע וגיר .. וקצת שילדה

פורסם

מנועים מודרנים נשפכים על הרבה פחות מזה, מספיק שימוש בשמנים לא תיקניים כדי לגמור עניין או מסננים סתומים, שמן או אויר.

משיכת טיפולים מעבר להגדרות היצרן גם תיגרום לנזק מנוע ודאי בשלב כלשהו, תלוי באופי ובאינטנסיביות השימוש ברכב.

פורסם

ממקור ראשון זכור לי מקרה של מיצובישי לנסר מהמודלים של 93~ (דאז היתה בת כמה שנים) שלא הוחלף בה שמן כמעט 40,000 ק"מ. התוצאה היתה חור ענק בבלוק והחלפת המנוע כמובן (החור נגרם מטלטל שפגע בו כמובן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי קרובת משפחה בארה''ב. לפני כמה שנים היא קנתה שם KIA PRIDE חדשה מהסוכנות ונסעה איתה 50.000 מייל ללא טיפולים בכלל (רק בלמים)! לאחר מכן היא זרקה אותה למזבלה, ולא בגלל שהרכב התקלקל, אלא כדי לקנות חדש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
120 אלף בלי טיפול זה אמינות נמוכה של סיטרואן ? וואלה למדתי משהו.

אני יכול להגיד לך שבשנים האחרונות שהיתה לאבא שלי אאודי 80, היא לא ידעה מה זה טיפול אולי 5 או 6 שנים. רק היה שם לה שמן מלמעלה מדי פעם (לא מחליף חס וחלילה, רק ממלא חוסרים) ושם מי ברז. לא פילטרים ולא כלום והאוטו נסע ועדיין נוסע אצל בני דודינו.

לי יש לפחות חמישה חברים עם כדוגמת האודי של אבא שלך אני בטוח שיש רבים אחרים.אבל שוב בנושא בטיחות כפי שהזכרתי לא הייתי לוקח כל סיכון.

בכל מקרה השואל שאל ועניתי מנסיוני הפרטי ויש רכבים שההקפדה בטיפולים היא משמעותית כלפיהם.

פורסם

בMF35 מודל 61 של אבי, יד שנייה, נקנה בשנת 63, שמן הגיר לא הוחלף אף פעם, עד שבאמצע שנות ה80 לחצתי מאוד חזק על אבי שיחליף כבר את השמן. הוא נכנע והחליף, אבל למיטב ידיעתי השמן לא הוחלף שוב מאז שנת 84. לגיר שלום. המנוע שרד את ההזנחה קצת פחות טוב. הוא שופץ בערך בשנת 87, ואם זכרוני אינו מטעני אז באותה הזדמנות הוחלפה כבר דיסקת המצמד, בפעם הראשונה והאחרונה. מדובר בכלי שעובד יום-יום, כל היום, מלבד שבתות וחגים.

פורסם

מדהים שדווקא המכוניות הישנות הן אלו שיכולות לסחוב הרבה יותר זמן ללא שום טיפול ותשומת לב (הופתעתי מאוד מהמקרה של הסיטרואן) :roll:

ממצרים יצאנו לממ"ס הגענו!

×
×
  • תוכן חדש...