שמע הציבור כבר למד
הוא יודע שמתחת למעטפת הצבע והברק ממתינה חבילה של הוצאות.
זה לא פשוט,הדלק לוחץ על הציבור,החסכוניות עוד הולכות,השאר בקנטים.
ובכלל...אולי זה המצב וככה צריך לפעול שוק בריא עם הגיון ?
צריך להתבונן גם מעבר לחוטם,הזמנים והמנגינה משתנים,ואיתם הביקוש לרכב כבד ויקר לתחזוקה.
כל הצמתים מוצפות באמריקאיות מצויינות,בוולבו,ובעוד זללניות שזהו....נועדו לכלייה...זה המצב !