Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעון שלי למשל, היה על הדש בורד בפינה ולא הסתיר כלום ולאף אחד.

אל תחפשו היגיון כי לא תמצאו...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רוצא לומר .

 

אותי גם עצרו כמה פעמים עם הבייבי שלי שוטרים שחושבים את עצמם שהם מבינים משהו בחיים (וגם בוכנים)

אבל ברגע שאתה מראה להם ומסביר להם דברים אז אתה יכול להשתיק אותם כמו שצריך ולא לפחד מהם

זה מה שקרה לי גם אותי שתפסו אתה רואה את שתי השוטרים מדברים אחד עם השני או תפסנו דג גדול ברשת ..

 

אחרי רבע שעה שהם מחפסים על מה להוריד אותי ואני עומד בצד ומסתכל מה הם בודקים לי

אז הם ניסו על כול דבר שתותי להוריד אותי ואני נכנסתי באמאמאה שלהם והראתי להם שאני לא מפחד מהם ואני מבין יותר טוב מהם אז השתקתי אותם והם עזבו אותי בעצבים ובלי אף דוח אחד ....

פורסם

... נשארו בה חותמות של שיפורים שונים ומשונים, ממדבקות פלא :lol:"NO FEAR":lol: שמוסיפות כוחות עצומים לרכב

"כוחות עצומים", זה היה מצחיק.

פורסם

אני חייב לציין שהשרשור הזה לא השאיר אותי אדיש,אני אהיה קצר ככול האפשר.

 

 

יש לך זכויות. היית צריך להקליט את הבוחן "17 שנה" הזה עם הפלאפון שלך ולהרים אותו על טיל אחר כך אם מתחשק לך. כי הוא שקרן כי אין לך תחלקים שהוא אמר ברכב והוא עוד משתמש ב"כוח" שלו מול אנשים שהתאספו מסביבכם זה כמעט הוצאת דיבה לא?...לי בכול אופן יש הרגשה שהוא מנסה להצדיק את הפרנסה שלו,אבל זה רק אני.

אני מבין איך אתה מרגיש, לא מספיק שהשוטרים לא עושים את העבודה שלהם הם גם יוצרים בעיות איפה שאין (למעט ההגה שלך וכול חלק אחר לא חוקי שלך שזה 100% אחריותך כי אתה ידעת שהוא לא חוקי).

פורסם

שלום לכולם,

 

אבא שלי הוא רופא מכובד("מתעסק בצנרות") בחיפה, איש שומר חוק וישר מאוד

 

את גיל 50 הוא כבר עבר, עד כאן הפרופיל

 

אותו אבא, נוהג במקרה על לאון טורבו שנת 2007 ידנית- ספורטיבית למדי(למר פלייסטיישן היקר, הרבה יותר מנקרת עיניים מהאיבזהה של אחי)

 

אני רוצה לראות את השוטר שמעכב אותו כי הרכב שלו ספורטיבי-- עזוב כבר את העבודה שהוא יאבד אבל הפיפי במכנסיים שהוא יעשה ...

 

אגב , במקרה המדובר , כנראה שאבא שלי היה עוצר ומנסה להעניק טיפול רפואי(ואגב גם לו יש שעון טורבו לא חוקי(במרכאות כן)

 

בקיצר xbox 12341 תעבור לפלייסטיישן - שחק שם גרן טוריסמו אבל רק לפי המהירות המותרת ורק בקורולה 1.6 לבנה

 

בן

 

ור בשביל לנקר את העיניים(וואו איזה ניקור):

DSC012801.jpg

DSC012831.jpg

DSC012761.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אולי תאיר את עיני- ואני מתכוון לסעיף בספר לא לאמירות כגון:"אח שלי אמר לי" "חבר שלי סיפר לי".

עידן

 

לא יעזור, העיניים שלך עצומות. אתה מסוג האנשים שלא משנה כמה יסבירו להם, הם לא יבינו.

אני לא מתכוון להטריח את עצמי בשבילך, לפחות לא עד שתלמד דרך ארץ, גם לתגובות בפורום.

פורסם
שלום לכולם,

 

אבא שלי הוא רופא מכובד("מתעסק בצנרות") בחיפה, איש שומר חוק וישר מאוד

 

את גיל 50 הוא כבר עבר, עד כאן הפרופיל

 

אותו אבא, נוהג במקרה על לאון טורבו שנת 2007 ידנית- ספורטיבית למדי(למר פלייסטיישן היקר, הרבה יותר מנקרת עיניים מהאיבזהה של אחי)

 

אני רוצה לראות את השוטר שמעכב אותו כי הרכב שלו ספורטיבי-- עזוב כבר את העבודה שהוא יאבד אבל הפיפי במכנסיים שהוא יעשה ...

 

 

קצת שחצני מצידך לא?

 

אתה חושב ששוטר מתרגש מזה שאבא שלך רופא? (תשובה: לא).

 

אם שוטר ייראה את הרכב של אבא שלך ויהיה לו ספק סביר להניח שמשהו לא חוקי ברכב הוא ייעכב את הרכב לבדיקה.

גם אם אבא שלך ישלוף עליו סטטוסקופ.

 

ולא הוא לא ייאבד את המשרה.

ופיפי במכנסיים הוא בטוח לא יעשה.

 

אתה חושב שרופאים לא נעצרים? לא מקבלים דו"חות?

יש לי חדשות בשבילך.

 

לפינת הסיפור היומי שלי:

זוג שוטרים, שוטר ושוטרת עסקו באכיפת תנועה על רמזור הולכי רגל.

אשה כבת 50+ עברה את מעבר החצייה באור אדום.

השוטרת ניגשה אליה וביקשה ממנה תעודה מזהה, האישה, אישה מכובדת, רופאה במצקועה, המשיכה ללכת, לא מכבודה לעצור לשוטרת.

מי היא בכלל? אם היא תדבר איתה היא תאבד את העבודה וגם תעשה פיפי במכנסיים, אז היא המשיכה ללכת (אי-ציות להוראת שוטר) השוטרת החלה ללכת אחריה.

מפה לשם החל מעקב בין שתיהן, כאשר הרופאה המכובדת תקפה את השוטרת הלא מכובדת.

השוטר השני שהיה במקום, היה באותו הזמן בניידת וכתב דו"ח לאזרח אחר, כאשר עובר אורח הפנה את תשומת ליבו למתרחש.

הוא יצא מייד מהניידת, ותפס בכוח (לא מעט לדבריו, עקב התנגדות הרופאה המכובדת, מעל גיל 50) והכניסה לניידת.

 

הן השוטרת והן הרופאה נפגו כתוצאה מהמקרה.

 

הרופאה המכובדת, מעל גיל 50, אזרחית הגונה ושומרת חוק (עד לאותו הרגע) הופיע באמצעי התקשורת ובכתה על התנהלות המשטרה והשוטרים, תקיפה לא לצורך וכו'.

 

כמובן היה עליהם תקשורתי.

 

נפתח תיק מח"ש.

התנהל משפט.

 

בסיכומו של יום:

1. תיק המח"ש נסגר מחסור אשמה.

2. לרופאה המכובדת מעל גיל 50, יש כיום תיק פלילי באשמת תקיפה.

 

אז עם כל הכבוד לכך שאביך רופא, ואפילו מכובד, ואפילו מעל גיל 50.

אף אחד לא מעל החוק! (בתיאוריה, במציאות זה לא ככה, אבל בטוח שלא הרופאים הם אלו שמעל החוק, אלא יותר בסגנון של אנשים שסיימו בהצטיינות יתרה את האוניברסיטה של החיים).

פורסם

מה קורה למישטרה?? גם בנהריה התחילו עם השטויות.....

 

אני מכיר את ה VTI הזו!!

הרכב לא מנקר עיינים! לא חיצוני לא פנימי ולא מכני .

אז מה שההגה והפילטר לא מקורי על זה מציקים ,

זה לא עדיף על צמיגים יבשים,תחזוקה לקויה וכו.. כמו אחוז ניכר של רכבים המיתגלגלים בכבישים.

 

יהיה בסדר.

בהצלחה במישפט...

 

LIOR RR

פורסם
לא יעזור, העיניים שלך עצומות. אתה מסוג האנשים שלא משנה כמה יסבירו להם, הם לא יבינו.

אני לא מתכוון להטריח את עצמי בשבילך, לפחות לא עד שתלמד דרך ארץ, גם לתגובות בפורום.

 

אני מוכן להתנצל ואף יותר מכך ,אבל עדין לא הוכחת את טענתך הראשונית כי השעון איננו חוקי- היכן סעיף החוק שאוסר זאת?

ודרך אגב- חובת ההוכחה היא על הטוען- כלומר עליך.

וזה שפתאום אינל "מטריח את עצמך" רק מחזק את טענתי שלי- אין לך הוכחה.

תתבגר,

ולמר נקמצ'י היקר- אם אבי יעבור על החוק הוא ישלם את חובו כנדרש. אך אם יטפלו אליו כמו שנטפלו אלי רק בשל רכבו או שעון הטורבו המצוי בו זה ייגמר בתביעה משפטית. אצלנו בבית לא "תוקפים שוטרים" או יותר נכון - רק בבהמ"ש.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לפינת הסיפור היומי שלי:

סיפור ארוך שאין לי כוח לצטט - חבל לי על הקוראים...

 

בסיכומו של יום:

1. תיק המח"ש נסגר מחסור אשמה.

2. לרופאה המכובדת מעל גיל 50, יש כיום תיק פלילי באשמת תקיפה.

אתה מתאר סיטואציה שונה לחלוטין.

 

הבחור לא התעלם מהשוטר ובטח שלא תקף אותו פיזית, בעוד שהרופאה מהסיפור שלך התעלמה במכוון ותקפה.

 

בקיצור - אין קשר בין 2 המקרים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תקשיבו טוב - צאו מהסרט שאתם חיים בו כול אותם "יפי הנפש המוטוריים" למיניהם שמטיפים פה על כול עץ ריח שכביכול הופך את הרכב ללא חוקי. ע"פ חוק אתם גם צריכים לבדוק שמן ומים לפני כול תחילת נסיעה - אתם עושים גם את זה? כי אם לא אז אתם עוברים על החוק...

 

יש לי סיפור אפילו חזק יותר שממחיש את עוצמת הטימטום של כוחות המשטרה בדרכים של מדינת ישראל:

 

אני לא יודע מי כאן יצליח לזכור, אבל איפשהו באמצע שנות ה- 90 היה ייבוא סדיר (אני מדגיש סדיר!) של פולקסווגן פולו במהדורה מיוחדת שכול חלק בגוף שלה היה צבוע בצבע אחר.

חבר של אבא שלי באותה תקופה היה מישהו מההנהלה של UMI ואני זוכר שבאיזו ארוחת שבת שהתארחנו אצלו בבית הוא סיפר לנו שהוא רכש רכב כזה מתנה לבת שלו לקראת הגיוס שלה לצה"ל, ובאותו היום שהוא הביא את הרכב הביתה מהסוכנות (הוא נהג בו) - עצרה אותו ניידת רק בגלל כול הצבעים שהרכב מורכב ממנו! שתבינו שזה היה ייבוא סדיר! רכב שמגיע ככה מהחברה! זה הדגם! מהדורה מיוחדת! השוטרים עיכבו אותו מעל לשעה בטענה שלא מופיע שום אישור או פסקה ברשיון הרכב שמאשר לו להיות "צבעוני" כזה (במילים האלו! שככה יהיה לי טוב!). בהתחלה, אני זוכר שהוא סיפר, שזה די הצחיק אותו כי בכול זאת זה קצת יוצא דופן ומוזר, למרות שבבירור רואים שהאוטו חדש, עם ניילונים וכול המסמכים מעידים על כך שרק לפני 10 דק' הוא קיבל אותו מהחברה - אבל זה כבר הפסיק להצחיק כאשר השוטרים הסמרטוטיים האלו פשוט התעקשו להוביל אותו לתחנה עד שהעיניין הזה יתברר כי הם לא מאשרים לרכב שנראה ככה להמשיך לנסוע על הכביש.

 

הבנאדם, כמקורב ליבואני רכב וכו' (גם אדם די כרישי ועשיר), התחיל לעשות כמה טלפונים כאשר הוא ראה שהזמן היקר שלו מתבזבז על כזה טימטום ולבסוף הצליחו, דרך בוחן רכב שאישר את "הדגם המוזר" הזה לנסיעה על הכביש, לשכנע את זוג עושי הבושות של משטרת ישראל.

 

תגידו מה שתגידו - אנחנו חיים במקום הזוי! הסיפור הזה התרחש לפני יותר מ- 15 שנה. אני לא יודע באיזו רמה הייתה מפותחת התרבות המוטורית אז. מה שבטוח שהיא הייתה הרבה פחות ממה שהיא היום, והיום היא נחשבת לאפסית. אז רדו מהקטע המטומטם הזה שהשוטרים מחפשים את הערסים, ואת העבריינים עם רכבי המהיר והעצבני (1,2,3 ו- 4 הבא עלינו לטובה) שלהם.

 

משהו מריח רקוב בצבע הכחול הזה כבר יותר מדי שנים...ויום אחד - זה יתפוצץ לנו בפנים!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

שאלה שמענינת אותי.

כל הבחונים האלה, מה ההכשרה שלהם בכל מה שקשור לשיפורים , שיפורי מנוע?

הם עוברים בכלל איזה השתלמות בשביל לזהות כאלה דברים?:arrow:

 

יוגב

פורסם

אני אישית קיבלתי 3 הורדות מהכביש בחיים שלי. לא אפרט על מה כל אחת הייתה אבל האחרונה הייתה נטו על כלום! הבוחן נסע ואמר לי לעצור בצד. יצא מהרכב ושאל עם הגאנט מאושר. כשאמרתי לו שכן הוא ביקש רשיונות, ראה שהכל מאושר אבל כניראה לא רצה לצאת בידיים רקות אז אמר לי לפתוח מכסה מנוע, בדק עם החלונות בצד עובדים ומה לא. בסוף אחרי שהוא לא מצא כלום הוא חוזר אלי ואומר שהוא מוריד לי את האוטו מהכביש על חופש בהגה.

הביא לי אישור תנועה לשעתיים ואחרי זה מצידו שאני אגרור את הרכב.:shock: פאקינג שעתיים!!!!

נסעתי מיד למכון טסטים ובלי לתקן שום דבר הבוחן במכון בדק את האוטו כמו שצריך ואמר שהכל תקין ושהבוחן הוריד אותי סתם. בוחן רכב אמר את זה ולא אני......לא חופש בהגה ולא נעליים. סתם!!! נטו על סתם קיבלתי הורדה!!!כפי שאתם שמים לב זה תופעה שלא רק אני סבלתי ממנה.

כמה חודשים אחרי במקרה כשהיה לי טסט והגעתי למכון רישוי ראיתי עוד מישהו (איש עסקים בסידרה 7 מלוקקת) שקרה לו אותו מקרה. קיבל הורדה על חופש בהגה אחרי שחיפשו אותו 20 דקות והאוטו תקין!!!

אגב עוד משהו חשוב: ביום שישי לפני כמה שבועות נסעתי לי במרכז כרמל בחיפה ב9 בערב. כששוטר שעמד בצד סימן לי לעצור. עצרתי..הדבר הראשון שהוא שאל זה למה אני משתולל. אני נסעתי גג 30 קמ"ש !!!!! אמרתי לו את זה ומה הוא אומר לי בתגובה????!!! "ראיתי שרצית להרביץ"...wtf?

הוא ראה שרציתי להרביץ אתם מבינים. בכל מקרה בדק רשיונות ואמר לי לנסוע לאט ועזב אותי. טוב שלא הביא לי דוח כי ראה שאני רוצה לעבור באדום בעתיד. אגב 15 דקות אחרי זה עצר אותי שוטר אחר לבדיקה, שאל כמה השקעתי ברכב, אם שיפרתי את המנוע, אמר שהאוטו יפה ונתן לי לנסוע.תענוג פשוט.

אני אישית כבר התרגלתי לכל זה אבל המצב הזה אינו תקין. הבעיה שלא אני ולא פותח התרד לא עושים שום דבר בנדון. אני מקווה שהם יעשו את זה ויטרידו ככה אנשים שכן מקושרים קצת כמו רפי גינת עם הפורשה או לא יודע מי, וכן יקבלו תביעה, וכן יקבלו נזיפה מהמפקדים שלהם אבל עד אז אנחנו כניראה נמשיך לסבול מכל העיניין.


×
×
  • תוכן חדש...