Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסקנה: אתה חלק מהבעיה והתפיסה המעוותת במדינה בכלל ובמשטרה בפרט.

 

אותי עיקבו כשעתיים בדרך בגלל שעצרתי לעזור לנהג שהתהפך בטענה שעשיתי "מירוץ". ביקשתי מהשוטר "המומחה" לבדוק אם הרכב חם "אחרי המירוץ" אבל תשובתו היתה שזה רכב ספורט ולכן "מתקרר מהר". לטענתם זה שיש שעון טורבו ברכב מספיק כדי לעקב אותי.

הבוחן שהגיע שיחרר אותי מיד...

מפגרים אבל אופטימים.

עידן

 

המסקנה הנוספת שאני מסיק כאן היא שאתה חלק מהאנשים שלא מהססים לבצע עבירת תנועה, ואז באים להגן על עצמם שהם צדיקים ונוהגים כמו מלכים. אם לא היית מחזיק רכב שנראה כמו הרכב ממהיר ועצבני, השוטר לא היה מזמין בוחן, וזו עוד דוגמא לסיטואציה של שוטר שעושה את העבודה שלו כמו שצריך.

Xbox12341

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מאופס על עצמך?

 

ראית פעם את הרכב של EDANJ ?

 

הוא נראה רגיל וסטנדרטי לחלוטין - רק עם שעון גדישה לטורבו שיש לו מקורי מהיצרן (הטורבו, לא השעון).

 

ממתי להחזיק שעון כדי לדאוג לרכב שלך - זו עבירה ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אם לא היית מחזיק רכב שנראה כמו הרכב ממהיר ועצבני, השוטר לא היה מזמין בוחן.

 

WTF?? :shock:

אתה אמיתי בטענה שלך?

מה השלב הבא? להחרים את כל רכבי ספורט/ספורטיביים,ולהכריח לעבור לטויוטה קורולה 1.6 אוטו' בצבע לבן או כסף בלבד?

הזוי...

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

עזבו חברים, XBOX כבר בן 19 ומנסיונו הרב ומהיכרותו האישית איתי (הכל במוחו כמובן) אני עבריין תנועה עם רכב שצועק "עצרו אותי".

נינטנדו יקר- לי אין כבוד למשטרת התנועה אך יש לי כבוד לחוקי התנועה ולדעתי זה הגיוני לגמרי.

ואם עבודתו של שוטר זה לצאת טמבל- אז כן, אותו שוטר שעיקב אותי אכן ביצע עבודתו נאמנה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
המסקנה הנוספת שאני מסיק כאן היא שאתה חלק מהאנשים שלא מהססים לבצע עבירת תנועה, ואז באים להגן על עצמם שהם צדיקים ונוהגים כמו מלכים. אם לא היית מחזיק רכב שנראה כמו הרכב ממהיר ועצבני, השוטר לא היה מזמין בוחן, וזו עוד דוגמא לסיטואציה של שוטר שעושה את העבודה שלו כמו שצריך.

edanj, אני מבקש ממך שלהבא כשאתה רואה נהג שזקוק לעזרה, במיוחד אם זה עיניין של חיים או מוות, אל תעשה את העבירה הזאת! :roll:

 

 

כמו שאמרתי אם לא היה לך הגה ספורט שעון ואקום פילטר פתוח ומכסה שסתומים אדום לא היו נטפלים אליך יותר מאשר בדיקה שגרתית.

זכותו המלאה לצבוע את מכסה השסתומים ורוד עם נקודות כחלכלות.

מותר לו גם לשים 1000 שעונים ברכב, בשביל לדעת מה מצבו האמיתי של המנוע שלו.

 

אני בטוח שאתה לא ממש מבין שהתירוץ העלוב הזה לשעון חום שיש לך ברכב שווה לתחת, נכון?

בוא נאמר שבמקום השעון שמראה לך שהטמפ' חמה מידי אפשר פשוט לשים נורת חיווי שעליה יהיה כתוב "חייך, הלך לך ראש מנוע." כי השעון הזה פשוט לא מדוייק, ככה יצרו אותו.

ואוו, מאוד מסוכן מישהו עם שעון שמראה טעינה של המצבר כי הוא בטח שיפר את הרכב מאוד, הוא בטח במקום לשים מצבר של 55 אמפר הוא שם מצבר של 60 אמפר, או רחמנא ליצלן, 65 אמפר!!! כדי שיתמוך לו במערכת\שואב אבק\מכונת כביסה, שהתקין ברכב.

 

תגובות בורות כמו שלך ושל xbox הן פרצופה של משטרת התנועה, החוסר ידע וההבנה הבסיסי שצריך להיות לאדם שמקצועו הוא להסתובב בכביש ולאכוף את החוק - פשוט עצוב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
עזבו חברים, XBOX כבר בן 19 ומנסיונו הרב ומהיכרותו האישית איתי (הכל במוחו כמובן) אני עבריין תנועה עם רכב שצועק "עצרו אותי".

 

עידן

 

 

כמו שהונדה סיויק זה רכב שמושך שוטרים, כך גם רכבי ספורט למיניהם מושכים שוטרים. אין מה לעשות, אלה החיים, ובפעם הבאה כששוטר עוצר אותך - תיראה לו כמה שיותר בחור טוב שסותר את מראה הרכב, כי כל מילה שתוציא והיא מיותרת, תגרור עוד שעות מזמנך, אז חבל.

Xbox12341

פורסם
כמו שהונדה סיויק זה רכב שמושך שוטרים, כך גם רכבי ספורט למיניהם מושכים שוטרים. אין מה לעשות, אלה החיים, ובפעם הבאה כששוטר עוצר אותך - תיראה לו כמה שיותר בחור טוב שסותר את מראה הרכב, כי כל מילה שתוציא והיא מיותרת, תגרור עוד שעות מזמנך, אז חבל.

 

גבר, אני מסיים את לימודי המשפטים השנה- אני מודע לזכויות שלי כמו שאני מודע לחובות שלי.

גזענות זה בעיה אחת, בורות זאת כבר בעיה אחרת...

תרשה לי לא לבחור את רכבי את לבושי או את תיסרוקתי לפי גחמות המשטרה.

אם אתה פועל אחרת בחייך- אני מרחם עליך.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ממתי להחזיק שעון כדי לדאוג לרכב שלך - זו עבירה ?

 

תתפלא אבל נכון.

לכן כדאי לא להתלהם על אחרים לפני שתדע תשובות מדויקות.

פורסם

אני מחכה שתאיר את עיניי מדוע אסור להחזיק שעון גדישה לרכב מוגדש מהיצרן.

 

אני ממתין.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
תתפלא אבל נכון.

לכן כדאי לא להתלהם על אחרים לפני שתדע תשובות מדויקות.

 

אין בזה משום שינוי מבנה, זה כמו לשים עץ ריח...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
תתפלא אבל נכון.

לכן כדאי לא להתלהם על אחרים לפני שתדע תשובות מדויקות.

 

אולי תאיר את עיני- ואני מתכוון לסעיף בספר לא לאמירות כגון:"אח שלי אמר לי" "חבר שלי סיפר לי".

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא צריך להיעלב ולא להעליב,

אף אחד גם לא אומר שלהרכיב שעונים ,מדבקות או לצבוע חלקי מנוע זה לא חוקי או לא צריך(טוב זה תלוי את מי תשאלו).

אבל הונדה מהשנים האלו זה רכב שהרבה "חברים" כן דוחפים בו שטויות שונות ומשונות וכן אפילו כאלו שיכולים לסכן את הנהג והסביבה.

גם הגה ספורטיבי ופילטר פתוח מעוררים חשד מידי אצל השוטרים בסוג ברכב הנ"ל.

וברגע ששמתה את התוספות האלו אתה כן שייך לקטגוריית "המשפרים" ומעורר חשד מידי אצל השוטרים.

בוחן לא תמיד יכול דעת מה עוד יש לך ברכב ולכן שלך אותך לטסט אם כי לפעמים בהחלט מגזימים בתגובות.

מקווה שבלגן שלך יסתיים כמה שיותר מהר ובכל אופן, אולי כדאי לך להשפט כי אם הוכחתה שההאשמות של השוטרים היו לא נכונות, אולי תדרוש החזר על כל הכסף שהוצאתה וגם על הזמן שביזבזתה. בזמן האחרון לא חסר פסקי דין שבו בית המשפט נותן בראש לשוטרים על הטיטור שהם מעבירים את האזרח בעקבות חשדות לא מבוססים ומוגזמים.

פורסם

לי ברכב יש פילטר פתוח INBOX מהסיבה הפשוטה שהוא מסנן טוב יותר ליכלוך, האם אני פושע?

אני מעוניין להרכיב שעוני חום מנוע ע"מ למנוע מעצמי הוצאה של כמה אלפים טובים על ראש מנוע שילך, אני עבריין?

 

בגלל גישה כמו שלך של XBOX ושל רבים, "משפרים הם פושעים" התרבות המוטורית בארץ היא מקסימום "יו, מאזדה 6 2.5 ליטר, איזה רכב טיל!".

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אין בעיה להרכיב שעון גדישה, אבל יש בעיה להרכיב אותו על הקורה. כנראה השעונים היו על הקורה נכון?

השוטרים יכולים לטעון שזה חוסם את שדה הראיה.

😈Seat Leon Cupra 280😈


×
×
  • תוכן חדש...