Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצר אותי בוחן תנועה.

וחיפש ברנו קליאו 1400 סמ"ק. אוטומית!! שיפורים.

כי יש חלונות שחורים מאחורה. והאוטו עם ספויילר. ויש טאסות על הרכב נקיות.

ומנורות לבנות מקדימה.

אחרי כ שעה-+. שהוא הופך לי את הרכב. ומחפש שיפורים. נתן לי דוח 1000 שקל+ הורידה מהכביש על חלונות שחורים.

(בתקופה שזה היה לא חוקי.)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו דמיינו מה זה לנסוע בהונדה סיוויק שחורה, שכל החלונות בה שחורים, עם קסנון מערכת פליטה פתוחה לגמרי, פילטר פתוח ועוד הרבה דברים שלא מובנים לשוטרים.

 

כל השוטרים אפסים.

פורסם
אני עדין מחכה לסעיף החוק שאוסר שעון טורבו...

עידן

 

מצטער לאכזב אותך, אתה תמשיך לחכות עוד הרבה זמן בשביל זה.

DON'T HOLD YOUR BREATH.

 

 

ועזבו אתכם שטויות, את מי כאן עצר שוטר על שמשה מלוכלכת ?

(אותי, היום, ביפו, אחרי קורס רענון נהיגה :lol:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שלום לכולם,

 

אבא שלי הוא רופא מכובד("מתעסק בצנרות") בחיפה, איש שומר חוק וישר מאוד

בלה

בלה

בלה

...בשביל לנקר את העיניים(וואו איזה ניקור):

 

קצת אופ-טופיק אבל...:

 

אני מבין שחניה כפולה זה משהו משפחתי אצלכם :?

DSC012761.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
עכשיו דמיינו מה זה לנסוע בהונדה סיוויק שחורה, שכל החלונות בה שחורים, עם קסנון מערכת פליטה פתוחה לגמרי, פילטר פתוח ועוד הרבה דברים שלא מובנים לשוטרים.

 

כל השוטרים אפסים.

אוי הסבל,

זה מה שרצית שהרכב יסמל וזה מה שקיבלת.

 

לא רוצה שיעצרו אותך שוטרים?

אל תשים חלונות שחורים,וכן הלאה...

 

ואם זה חוקי וטוב לך,אז אל תתלונן.

 

לא הייתי ממהר להגיד שכל השוטרים אפסים,יש הרבה אפסים.

 

רק שלא נשכח מי שומר עלינו...

פורסם

אף פעם לא נשכח מי שומר עלינו - צה"ל (ובטח שלא משטרת התנועה)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
לא רוצה שיעצרו אותך שוטרים?

אל תשים חלונות שחורים,וכן הלאה...

 

סליחה?

החוק מתיר לצפות את החלונות האחוריים בשחור, מדוע שוטרים נטפלים עם הדבר חוקי?

 

ומשטרת התנועה לא שומרת עליי, היא מחפשת אותי, אותך ואת כל שאר הנהגים איפה טעינו ואיך אפשר לדפוק על זה דו"ח.

תפסיק להשלות את עצמך.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני מבין שחניה כפולה זה משהו משפחתי אצלכם :?

 

מדובר במפגש....

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
עכשיו דמיינו מה זה לנסוע בהונדה סיוויק שחורה, שכל החלונות בה שחורים,

 

כל השוטרים אפסים.

 

שכחת שמותר להשחיר רק אחוריים ואת הקדמיים לא?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אף פעם לא נשכח מי שומר עלינו - צה"ל (ובטח שלא משטרת התנועה)

 

ברור ברור ככה גם אומר העבריין שנוסע 30 שנה בלי רישיון לא שם על מהירות ולא על כלום והוא לא שם עליך ולא על אף אחד

גם ככה אומר זה ששתה 5 וודקה רד בול ונוסע במהירות בלי לראות אף אחד בעיניים (תרתי משמע)

עכשיו תגיד שמשטרת התנועה לא שומרת עליך !!

 

אין מה לעשות אלו חוקי מדינת ישראל

אל תבוא לפרוץ לבית ותגיד למה תפסו אותך וכל השוטרים זונות !

פורסם

קבריולט - עזוב אותך שטויות.

 

כל אחד זכאי לדעה שלו ואין טעם לנסות לכפות על אחרים את הדעות שלנו (או את המציאות לצורך העניין).

 

בכל מקרה, תרצו או לא תרצו, גם אם תתפוצצו אן לא יודע מה, על ביטחון הפנים אחראית משטרת ישראל.

על השלטת הסדר בכבישים אחראית משטרת התנועה.

 

וזה מה יש.

 

זה לא משנה אם היא עושה את זה טוב, רע, או לא יודע מה.

אבל היא האחראית כאן ואף אחד לא יחליף אותה.

 

כמו שכבר כתבתי, תמיד שתעצור בן אדם הוא בטוח שהוא בסדר וכל השאר טמבלים.

 

מה? אף פעם לא עמדתם רבע שעה בתור לרמזור ואז בא מישהו חתך אותכם ונכנס ראשון לפניכם?

נו? אז לא התעצבנתם? לא צפצפתם? ומה התגובה שלו הייתה? "למה מה קרה? חיכית עד עכשיו תחכה עוד קצת!"

 

אף פעם לא עצר לכם רכב באמצע הנתיב להוריד מישהו ואתם ועוד שיירת רכבים תקועים מאחורה כשההוא מנשק את חברה שלו, מחבק אותה. נפרדים מכל מי שיושב ברכב. ואם תצפצפו? אז מה? יוציא יד מהחלון, יעשה סימן של שנייה ויגיד לכם לעקוף מסביב.

אפילו שיש קו הפרדה רצוף ובאה תנועה מהצד השני.

 

ואם תהיה ניידת? סתם חזירים. אפסים. נטפלו אליו כי יש לו הונדה. או טויוטה עם חלונות שחורים.

לעבירה אין קשר, אותה נוטים פתאום לשכוח.

 

אתם לא יודעים שלכל סיפור יש 2 גרסאות. ולפעמים המרחק ביניהם הוא של שמיים וארץ?

 

לכו תשבו יום אחד בבית הדין לתעבורה. תשמעו עבירות מזעזעות ואנשים שבאים בטוחים שהשוטר החצוף טעה.

ובסוף? רובן המוחלט של העבירות שכן מגיעות לבית משפט (שהן חלק מזערי מהדוחות שנרשמים) השופט מסכים עם השוטר שהעבירה אכן מוצדקת.

ואל תתחילו לריב עכשיו שגם מע' המשפט לא טובה וכו'.

 

השרשור הזה לא מוביל לשום מקום. לדעתי אין טעם לתת לו להמשך.

ההנהלה לא נועלת כי מן הסתם היא חושבת שלא טוחנים פה מים, אבל לדעתי אנשים מי שאין לו מה להוסיף שלא יוסיף.

 

ברור שיש כאן 2 דיעות:

1. שהמשטרה היא גוף גרוע

2. שהמשטרה הזאת היא מה שיש לנו ועם זה צריך לחיותו היא עושה כמיטב יכולתה לעשות על פי הדרך שנראה לה מדינה יותר שקטה.

 

אז תאמינו לי ששתי נק' המבט נכונות.

מצד אחד יש מקום לשיפור, מצד שני הרבה אנשים שעושים שטויות חושבים שעשו להם עוול.

 

אז יהיה בסדר אנשים.

60 שנה הסתדרנו ככה, נדבר עוד 60.

פורסם

סליחה? למה לא לשפר תאוטו? רק פה בארץ עושים בעיות על כל פלוץ, לך תראה מפלצות עם שיפורים בחו"ל ורק פה זה אסור, ולמה? רק אלוהים יודע ואני חושב שכותב ההודעה צודק לפעמים יש לשוטר מטרה להוריד את האוטו ולא יעזור כלום, הסתלבטויות של שוטרים? שיצחקו עם אמא ואבא שלהם למה בן אדם צריך לעבור סרט כזה עם עיכובים מסוג זה?

מסקנה? גועל נפש של שוטרים

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

קראתי כל מה שלמעלה ואני רוצה להוסיף משהו,

יש מכוניות על הכבישים שאתה יודע מה,אם הייתה לי אפשרות אני הייתי מוריד אותן מהכביש כי זה באמת מוגזם,אם הייתי שם במקום ג'אנג 13" 17"עומק 11 אז סבבה,אם הייתי שם ספויילר 4 מטר סבבה,טורבו,טמבון פיבר,מה שלא עולה לכם בראש,סבבה,אבל לא,כל מה שיש לי באוטו הורכב אחרי מחשבה רבה,הדבר הראשון שאני חושב עליו זה בטיחות,כי אני רוצה להיות רגוע אם אחים שלי נוהגים באוטו,כל מה שיש לי באוטו החל מהצמיגים עד למנוע הורכב בליווי ובמכון טסטים!ולקח 3 חודשים.

מי שיסתכל מהצד(וזה עניין של טעם...)יכול לחשוב שזאת הונדה "פשע"/מהיר ועצבני",תרשו לי להזכיר לכם שההורדה מהכביש היא על חלק מקורי באוטו שהם חשבו שהוא לא!גם אחרי שהראתי אישורים,וכל מי שכתב "מה אתה רוצה,יש לך הגה ספורט",אז עזבו שעל זה הם לא הסתכלו בכלל,זה הגה מקצועי שעבר בדיקות של מכוני תקנים,אמנם לא בארצנו,אבל עבר,פוטנזה מייצרים הגאים למכוניות מירוץ,לא סתם הוא עולה 2500 שקל...לסיכום,אחרי שהראתי לבוחן אישורים להכל עדיין אני הולך למשפט,וזה מסריח,כי זה היטפלות,ובורות,וחוסר ידע אדיר והתעלמות מקדמה,אנשים נרתעים/מפחדים מדברים שהם לא מכירים אז הם שוללים אותם,בוחני התנועה בארצינו יודעים ומתמחים בבדיקת מאזדה 3 ופורד פוקוס מעבר לזה הם ננעלים,לא רוצים להתעסק או להבין.

תודה.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

שומרים על בטיחות?

גם זה לא ממש.

 

הרכבתי מידה מקורית של הגלגלים לטסט, הצמיגים משנת 2003, יבשים. אבל מה, עם בשר.

הם עברו. אני מפרפר גם את השני איתם, והם מחליקים בטירוף.

 

אביחי


×
×
  • תוכן חדש...