Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ומצטער על ההקפצה

אני כבר זמן מה חושב לעשות אינפוזיה ברכב שלי כמו שעשו לי ברשת צ'מפיון

אבל כמו שזכור לי, הם חיבור מיכל שבו יש K44 AIR SINK CLEANER ללחץ אוויר הורידו מהמיכל צינורית

מעל בית המצערת העלו סל"ד ל2800 ונתו לחומר לצאת כאשר הוא יוצא בצורה של טל דליל, כאשר עשו לי את זה אני זוכר

שלא ניתקו לי שום צינורית או חיבור חשמל,האם נכון נעשה הדבר?

אני כבר מזמן חושב על אך לעשות דבר דומה בבית ללא קניית קומפרסור או אותו מיכל מיוחד ואז חשבתי לכיוון מיכל לחץ ידני

לריסוס כמו זה שלמטה, אפשר לשמור על לחץ אחיד או יותר נכון לזרימה אחידה ובסופו של דבר התוצר הוא הזרקה עדינה

של החומר רק שהיא לא עד כדי כך עדינה כמו שיוצא עם לחץ אוויר ומיכל, האם בכל אופן אפשר להשתמש בשיטה שחשבתי עליה?

תודה לעוזרים.

דני

597.jpg

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

למה שלא תבנה אינפוזיה מבקבוק שתייה 2 ליטר, וצינורית של טפטפת גינה+ברז קטן?

אני בניתי אחת כזאת (למטרה אחרת) ואפשר לווסת בה בצורה מדוייקת מאוד את קצב הטפטוף.

פורסם

כמו שהבנתי אלו שתי דרכים לעשות את הינפוזיה כאשר כל אחת מהן מנקה בצורה\מקום אחר.

המטרה שלי הייתה לנסות ל"לזייף" את השיטה שעשו לי בצמפיון

וגם בגלל שאני רוצה לנקות את הבית מצערת וכל מה שבדרך מכיוון שהיא נוראה מלוכלכת.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

אינפוזיה, יש שתתבצע בעזרת כלים ייעודיים לכך.

 

לא שלא ניתן לייצר מכשיר שיחשב לייעודי, אך יהיה זה ככזה, ובתנאי שהריסוס יהיה עדין על פי נהלים מקובלים, שאם לא כן, הזרמת חומר בכמות גבוהה מכך, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע.

 

בכלי ייעודי יש מנגנון אבטחה (מכני ופשוט, אך יעיל) שלא מאפשר החדרת חומר בכמות העולה על המקסימום המותר.

 

אציין, שמוסכים מסויימים, משתמשים בכלים מסויימים, לעיתים שאינם מאובטחים, ואשר עלולים לגרום לנזק.

 

בכלל, יש תמיד לזכור, שלאחר ביצוע אנפוזיה, יש להחליף שמן מנוע, ופילטר שמן, זאת בגלל חדירת החומר ו/או תוצריו לשמן המנוע, מה שפוגם בשימון המנוע, ומאפשר לגרימת נזק עקב פגיעה בתכונות השמן שקלט תוספים אלה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני, לגבי החלפות הרי זה ברור ואין עוררין על כך, אבל כמו שאתה אומר "החדרת כמות חומר גדולה יותר"

האם כאשר מחברים טפטף ודוחפים אותו לטפטף ליד המזרקים אינו יותר מסוכן עקב זה שהכמות בטיפה בודדה הרבה יותר מרוכז וגדול מול השפרצה עדינה מעל בית המצערת.

והדבר שאנו רוצים לעשות שהחומר יהי מעורבב עם האוויר פחות או יותר ויגיע למקסימום מקומות ולא יהיה כטיפה והיה יותר נקודתי.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

לפי דעתי אין משמעות מלבד פסיכולוגית בין ריסוס עדין לטפטוף. לפי ההגיון ריסוס יהיה יעיל יותר, אך ההבדל נראה לי זניח. כמו כן, הרי שיש שני דרכים לנקות את המערכת. הראשונה היא הוספת החומר למיכל דלק, לצורך ניקוי סעפות, והדרך השנייה היא הכנסת החומר ישירות לבית מצערת לצורך ניקוי אינג'קטורים.

דני, רשמתה שכדאי להחליף שמן ומסנן שמן לאחר ביצוע פעולת הניקוי, השאלה היא, איך בעצם חומר ניקוי או פיח מגיע למערכת השמן? כמו כן, האם הנזק כתוצאה מ אי החלפת שמן+מסנן הוא נזק משמעותי או שזוהי רק המלצה?

השאלה שלי נובעת מכך, שרוב המוסכים מציאים ללקוח בזמן טיפול תקופתי להוסיף תוסף דלק ( כגון K44 ) לצורך ניקוי המערכת. מכאן נוצר מצב, בוא לקוח של המוסך נוסע 15 או אפילו 30 אלף ק"מ עד לטיפול הבא בלי להחליף שמן ואחרי פעולת הניקוי.

תודה מראש.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

כמו שאני יודע הרכבים מהסוג שלי נוטים לצבור ללכלוך בבית המצערת

הלכלוך שלי או יותר נכון "שמן" שמצטבר באותם אזורים בא מכיוון אותו נשם

שאת הבעיה שלו אני לא מצליח לפתור כבר שנתיים, יש נשם שהצינורית שלו מתחברת

לתוך פילטר האוויר אחרי הפילטר בתוך הבית, הגזים שמוחזרים מגיעים עם אדי שמן

בזמנו פירקתי את הנשם שהוא לא יותר מאשר מארכת די פשוטה להפרדה של שמן שחוזר לקרטר

ולאוויר שמוחזר לפילטר הבעיה היא אכן שעדיין מוחזר שמן בצורה של אדים, עקב כך בדרך כלל כל הפילטר מלוכלך

משמן (לא שמן בכמות נוזלית אלה ליכלוך של הדפנות) אז לכן כל מקום שבא במגע עם אוויר מתלכלך משהשמן

ולבסוף הופך לפיח

אחת הסיבות היא גם שהמנוע עובד קצת לא עגול כל הזמן זז בסרק בין 870 ל880 סל"ד

מה אתם אומרים?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
....... הראשונה היא הוספת החומר למיכל דלק, לצורך ניקוי סעפות, והדרך השנייה היא הכנסת החומר ישירות לבית מצערת לצורך ניקוי אינג'קטורים.

 

אולי התכוונת נכון, אבל רשמת הפוך, אז למען שלא יטעו, הוספת החומר למיכל הדלק תעבור היא דווקא דרך המזרקים, ואילו, הכנסת החומר דרך בית המצערת, הוא שיעבור דרך סעפת היניקה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היצרן של החומר מציין שיש לשפוך את החומר למיכל דלק כך החומר מתערבב ומנקה את המזרקים ותאי השריפה ואת השסתומים כביכול, אינפוזיה בסה"כ מנקה יותר באגרסיביות את השסתומים ואת תאי השריפה כאשר נדרשת תוצאה מיידית אך לא נוגעת במזרקים וגם לא בבית במצערת (לפחות לא מומלץ לנקות אם החומר את בית המצערת).

כמו כן שפיכת החומר למיכל נותנת ניקוי לאורך זמן מה שאולי דווקא מגביר את כושר הניקוי של המוצר.

לניקוי בית מצערת יש ל BG ספריי יעודי (די יקר אומנם)אבל ממה שהבנתי בעל יכולת ניקוי טובה מאוד אך ללא פגיעה ברכיבים שנמצאים בבית המצערת כגון חישנים מגעים וגומיות עדינות כל אלו יכולים להפגע מהחומר החזק שיש ב K44 .

זה לפחות מה שקראתי על המוצרים האלו באתרים בחו"ל ותקנו אותי אם אני טועה .

פורסם

אתה אומר נכון לגבי הK44 אבל יש עוד הרבה מוצרים בסדרה ואחת מהן היא AIR SEANK CLEANER

לא אמורים לשפוך אותה למיכל כמו הK44 הרגיל.

מה, לאף אחד איןן דעה לגבי הנושא המדובר?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

מצטער על ההקפצה

אבל עדיין לא קיבלתי תשובה האם שימוש במתקן הנ"ל יסכן משהו?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

ההבדל בין ריסוס לטפטוף לא אמור לסכן משהו.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

אתה אומר את זה מתוך ידע או מתוך ניחוש / הימור ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אתה אומר את זה מתוך ידע או מתוך ניחוש / הימור ?

 

אם אתה חושב שהוא טועה אז תתקן אותו לפחות, ותספק תשובה לעניין. (והפעם אין צורך להעתיק מאנשים שהגיבו לזה בעבר, כמו שהעתקת את החתימה).

 

לפותח השרשור:

שימוש לא נכון באינפוזיה עלול להביא לנזק בלתי הפיך למנוע במידה ומזריקים את החומר במהירות המנוע עלול להיתקע (נעילה).

 

וגם אינפוזיה מסירה פיח ולכלוך מהרינגים בבוכנה ואחרי האינפוזיה יתכן והקומפרסיה במנוע תרד כי הלכלוך בטבעות הבוכנה עוזר באטימה.

פורסם

לא ציינתי שהוא טועה, שאלתי מהיכן המקור לתשובה שלו.

 

כבר קיבלת אזהרה על התייחסות אישית בכתיבה שלך, לא ?

 

אני מבין שבא לך לקבל עוד אחת :lol:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...