Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני הרכבים הנ"ל הם נימצאים במסגרת התקציב שלי מה כדאי יותר מבחינת כל השיקולים אחזקה, ביטוח ,אמינות צריכת דלק והיתנהגות כביש ?

פורסם
לא שכחתי.

פשוט התנהגות שלהם מאוד שונה.

מצד אחד, יש הנעה אחורית, אבל מנוע חלש, מצד שני הפוך.

אחי אם היית נוהג על ב.מ.וו לא היית אומר ככה =]

סיויק ו ב.מ.וו זה שני עולמות אחרים לגמרי.

חיית הלילה שלי:

BMW 316I '94

פורסם

נו מה יהיה, משעמם לך?

 

זה מה שאני רשמתי: "התנהגות שלהם מאוד שונה"

 

זה מה שאתה רשמת: "שני עולמות אחרים לגמרי"

 

אתה בכח רוצה לצאת מתומתם?

 

ולהבא, עד שלא תדעה מול מי אתה מדבר, אל תרשום דברים שאתה לא יודע. כמו " אם הית נוהג בבמוו"

Omnia mea mecum porto

פורסם

אני לא מבין על מה הוויכוח...

הונדה סיווק זה רכב שאנשים קונים בסיבות פרקטיות כמו אמינות ויחסית זולה לאחזקה

ב.מ.וו זה רכב עם הרבה מותגיות וסמל סטטוס לאנשים שרוצים יותר מהתחבורה היומיומית שלהם

אנא ידידי שאל את עצמך מה אתה רוצה מהרכב שלך ,להגיע מ א ל ב או להנות מנהיגה בין א ל ב

כך בחשבון שרכב כמו 318 תעלה יותר לתחזוקה אני אישית מאמין שהרבה פחות מהמיתוס

אבל מצד שני תרגיש כל פעם שתסע שאתה משקיע את הכסף שלך במשהו מיוחד ...(בעולם של מאזדות ויונדאים )

Porsche 944 turbo

פורסם

אתה לא מבין, כי אין ויכוח.

ולמה אתה אומר סיוויק (שזה דגם) מול במוו (שזה מותג) ?

 

צריך להיות ,סיוויק מול 318

 

אין שום דבר יוקרתי, או מיוחד ב318

חוץ מהנעה אחורית כמובן וlook.

דגמים אחרים, זה כבר סיפור אחר.

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...