Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה ההבדל בין אופל לווקסהול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל גם שם הדגמים שונה

לדוג' אופל ספידסטר - ווקסהול VX220

הכוונה, למה הם חברות שונות עם אותם מכוניות? :roll:

 

ווקסהול הייתה בעבר יצרנית רכב בריטית, שימוש בשם מותג שמוכר לבריטים (שמאוד גאים בתוצרת המקומית שלהם) מסייע למכירות, ועדיף מבחינת ג'נרל מוטורס (בעלת הבית של אופל) על מכירת מכוניות תחת השם "אופל".

 

מאותה הסיבה בארץ נמכרות מכוניות דייהו (עוד חברה בבעלות הג'נרל) תחת השם שברולט, כשבארצות הברית חלקן נמכרות תחת השם סוזוקי...

 

אופל היא של GM?

כאילו... אמריקאית? :?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל גם שם הדגמים שונה

לדוג' אופל ספידסטר - ווקסהול VX220

הכוונה, למה הם חברות שונות עם אותם מכוניות? :roll:

 

ווקסהול הייתה בעבר יצרנית רכב בריטית, שימוש בשם מותג שמוכר לבריטים (שמאוד גאים בתוצרת המקומית שלהם) מסייע למכירות, ועדיף מבחינת ג'נרל מוטורס (בעלת הבית של אופל) על מכירת מכוניות תחת השם "אופל".

 

מאותה הסיבה בארץ נמכרות מכוניות דייהו (עוד חברה בבעלות הג'נרל) תחת השם שברולט, כשבארצות הברית חלקן נמכרות תחת השם סוזוקי...

 

אופל היא של GM?

כאילו... אמריקאית? :?

 

אופל לא אמריקאית, היא רק נקנתה ע"י חברה אמריקאית.

 

הראל,

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

גיא שגב כתב :

הולדן אפולו - טויוטה קאמרי

 

הולדן קומודור - טויוטה לקסן

 

:shock:

טויוטה עדיין לא שייכים ל GM , והקאמרי נמכרת באוסטרליה תחת השם קאמרי. כמו בארה"ב וישראל.

 

גיא

Treat It Like You Love It, But Drive It Like You Hate It

פורסם
גיא שגב כתב :

הולדן אפולו - טויוטה קאמרי

 

הולדן קומודור - טויוטה לקסן

 

:shock:

טויוטה עדיין לא שייכים ל GM , והקאמרי נמכרת באוסטרליה תחת השם קאמרי. כמו בארה"ב וישראל.

 

גיא

 

מה זה קשור, גם סוזוקי לא שייכת ל GM , והולדן עדייו השתמשו בסוויפט בתור הברינה.

 

ונכון שהקאמרי נמכרת באוסטרליה, אבל הולדן מוכרים את אותו רכב במקביל תחת השם אפולו.

 

כנ"ל לגבי הקומודור והלקסן.

פורסם
אבל גם שם הדגמים שונה

לדוג' אופל ספידסטר - ווקסהול VX220

הכוונה, למה הם חברות שונות עם אותם מכוניות? :roll:

 

יש גם אותם דגמים לפעמים

 

לדוגמא אופל וקטרה נקראת גם וקסהל וקטרה בצרפת למשל.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

תסבירו לי מה ההבדל בין GM לשברולט? ולמה הם מוציאים את אותם הדגמים???

אם נדבר על SAVANA למשל?בארץ...

אם אני רוצה לקנות אותה? האם אני ניצב בפני בחירה קשה ? או שהן אותו דבר חוץ מהסמל?

פורסם
תסבירו לי מה ההבדל בין GM לשברולט? ולמה הם מוציאים את אותם הדגמים???

אם נדבר על SAVANA למשל?בארץ...

אם אני רוצה לקנות אותה? האם אני ניצב בפני בחירה קשה ? או שהן אותו דבר חוץ מהסמל?

 

GM היא חברה שכוללת את רוב (כל?) החברות האמריקאיות למכוניות- שברולט, פונטיאק, קרייזלר,ביואיק, קדילק....

 

שברולט היא בעצם של GM

פורסם
תסבירו לי מה ההבדל בין GM לשברולט? ולמה הם מוציאים את אותם הדגמים???

אם נדבר על SAVANA למשל?בארץ...

אם אני רוצה לקנות אותה? האם אני ניצב בפני בחירה קשה ? או שהן אותו דבר חוץ מהסמל?

 

GM היא חברה שכוללת את רוב (כל?) החברות האמריקאיות למכוניות- שברולט, פונטיאק, קרייזלר,ביואיק, קדילק....

 

שברולט היא בעצם של GM

לדעתי אתה טועה (לא בטוח ב-100%) אבל קרייזלר לא שייכת ל-GM , יש לה שותפות עם מרצדס

פורסם

שלושת יצרניות הרכב הגדולות בארצות הברית של אמריקה הן:

1. ג'נרל מוטורס - כולל את שברולט, פונטיאק, קדילאק, אולדסמוביל וביואיק.

2. קרייזלר - כולל את דודג' ופליימוט.

3. פורד - כולל את מרקורי.

 

חלק גדול מאוד מהמכוניות שהם מייצרים הן למעשה הבדלים מזעריים על פלטפורמות זהות. כך שקורים מצבים כמו שברולט קמארו ופונטיאק פיירברד הן כמעט אותו רכב למעט כיול, היצע מנועים טיפטיפה שונה, עיצוב ומיתוג. או דוגמא חריגה יותר - קדילאק סימרון על בסיס הסאנבירד שהיא בכלל על בסיס אופל אסקונה...

חלק מהשמות בכלל יצאו משימוש. אם אני זוכר נכון פליימוט הוא אחד מהם.

פורסם

ויש קטע עוד יותר מצחיק.

 

השברולט קאוואליר נמכרת באוסטרליה בתור טויוטה קאוואליר, בעיניים שלי ראיתי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ויש קטע עוד יותר מצחיק.

 

השברולט קאוואליר נמכרת באוסטרליה בתור טויוטה קאוואליר, בעיניים שלי ראיתי.

 

טוב פה באמת נראה לי שנסחפת בהתלהבות... :?

 

 

בכל אופן המאזדה שכולנו אוהבים, בארה"ב נמכרת בשמות שונים לגמרי:

Lantis 323 - Proteg'e

 

Lantis 323F - Proteg'e5

 

שלא נדבר על דגם שבכלל לא חלם להגיע ארצה, ה Mazda Speed אשר בבעלותה עד כ- 170 כ"ס, מנוע מבורך בטורבו, בולמי ספורט ומראה מעט ספורטיבי יותר..

 

pho_veh_gallery_PRZ_exterior07_lg.jpg

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

pho_veh_gallery_PRZ_exterior05_lg.jpg

פורסם
שלושת יצרניות הרכב הגדולות בארצות הברית של אמריקה הן:

1. ג'נרל מוטורס - כולל את שברולט, פונטיאק, קדילאק, אולדסמוביל וביואיק.

2. קרייזלר - כולל את דודג' ופליימוט.

3. פורד - כולל את מרקורילינקולן

 

חלק גדול מאוד מהמכוניות שהם מייצרים הן למעשה הבדלים מזעריים על פלטפורמות זהות. כך שקורים מצבים כמו שברולט קמארו ופונטיאק פיירברד הן כמעט אותו רכב למעט כיול, היצע מנועים טיפטיפה שונה, עיצוב ומיתוג. או דוגמא חריגה יותר - קדילאק סימרון על בסיס הסאנבירד שהיא בכלל על בסיס אופל אסקונה...

חלק מהשמות בכלל יצאו משימוש. אם אני זוכר נכון פליימוט הוא אחד מהם.


×
×
  • תוכן חדש...