Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת ברכב שנדלקת וניכבת עם המפתח שבסוויץ ואני רוצה לנטרל את זה ,

 

אפשר בבקשה להגיד לי איך עושים את זה?

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

פשוט מאד

 

מוציאים את הרדיו (לא רק הפאנל גם את הגוף)

מוצאים את כבל המתח הקבוע לרוב מחובר לחוט הצהוב של הרדיו ופשוט מחברים אליו גם את החוט האדום של הרדיו

 

רצוי להצתייד בנורית ביקורת .

פורסם

תודה , עשיתי את זה ועובד כמו גדול,

 

עכשיו עשיתי עוד משהו על הדרך , לקחתי חוט חשמל וחיברתי אותו ל+ וה - של המערכת והצד השני זה שקע של קבל חשמל, ואני מעוניין לחבר לשם מטען של הפלאפון או כל דבר של 12v כרגע בתכלס זה עובד

 

מה אתם אומרים , זה בסדר מבחינת החשמל ברכב?

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

נשמע לי קומבינה חסרת טעם.. יש לך את החיבור של המצת ברכב..

 

בכל מקרה תזהר שהם לא יקצרו לך או שצטייד בפיוזים

כרגע כלום =[

פורסם

יש את המצת ואני יכול לקנות מטען בשבילי שמתאים לחיבור עם המצת , אבל כאשר יש לכל אחד מהמשפחה מטען שונה אז זה בעיה לקנות את כל סוגיי המטענים עם חיבור למצת , ולכן עשיתי את הקומבינה הזאת בכדי שכולם יוכלו להטעין...

ואהבת לרעך כמוך

×
×
  • תוכן חדש...