Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי על פורק לחץ והבנתי פחות או יותר את תפקידיו, זה לא קשור לאגזוז זרימה חופשית?

כל דבר בנפרד?

והאם בשביל הרעש, יש אפשרות להתקין את הפורק לחץ על רכב אוטומטי או שזה לא אפשרי?

אותה שאלה לגבי אגזוז שרימה חופשית, אפשר להתקין על רכב אוטומטי?

פורסם

אין קשר בין אגזוז זרימה חופשית לבין פורק לחץ?

 

בשביל שהיה אפשרי להתקין פורץ לחץץ צריך רכב עם מגדש טורבו, זאת אומרת מנוע מוגדש כדי שיהיה לפורק לחץ לפרוק, לא ניתן להרכיב על רכב בעל מנוע אטמוספרי פורק לחץ,

 

לשאלת הגיר, אין שום חשיבות לסוג הגיר של הרכב.

 

יש חלק כזה שעולה בסביבות 1000 שח שעושה רעש של פורק לחץ, הוא אמנם עושה, אבל זה לא הרעש האמיתי, ובנוסף לכף דיי הזוי לראות רכב כדוגמת מאזדה 3 שכאשר מרפים מדוושת הגז יש רעש "תסססס"

פורסם

תודה על התשובה.

בשביל הידע הכללי, באיזה חלק מדובר?

(ד"א האם יש אפשרות להרכיב חלק או משהו שעושה את הרעש, כאשר הרכב מחליף הילוך, כשמדובר באוטומטי ואין צורך להוריד את הרגל מהגז)

פורסם
תודה על התשובה.

בשביל הידע הכללי, באיזה חלק מדובר?

(ד"א האם יש אפשרות להרכיב חלק או משהו שעושה את הרעש, כאשר הרכב מחליף הילוך, כשמדובר באוטומטי ואין צורך להוריד את הרגל מהגז)

 

לא שידוע לי.

פורסם

ד"א האם יש אפשרות להרכיב חלק או משהו שעושה את הרעש, כאשר הרכב מחליף הילוך, כשמדובר באוטומטי ואין צורך להוריד את הרגל מהגז

כן אפשר. שים טורבו, גיר ידני ופורק לחץ.

פעם הכרתי איזה נהג שכל פעם שהיה מעביר הילוך בטרנזיט, היה עושה את הקול הזה בעצמו. :wink:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אין מה לעשות , ככה זה כשיש ליל סדר ואין זמן להיות מול המחשב .

 

צוות ההנהלה מתנצל על עוגמת הנפש אשר נגרמה לקוראים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...