Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המחיר הכי טוב שאני יכול להשיג את האנרגי או את האי אנרגי 165 די דחוף כי קבלתי הצעה ממש טובה בקשר לסטים האלה וזה לא נראה לי הגיוני!!!

פורסם

ישנם פה אנשים שמקבלים מחירים שלא כל אחד מקבל והם לא יגידו לך ככה סתם בכמה הם קנו\יכלו לקנות

תתן את המחיר שקיבלת לכל סט וכך נוכל לעזור לך ולהגיד לך האם המחיר מוזר או שמה קיבלת הצעה מעולה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

מצטרף לשאלה הרמקול לא מופיע בזאפ ככה שלא ניתן לדעת מה זה מחיר טוב בשבילו.

אם מישהו יכול לפרט על המחיר שהוא קיבל ולהפנות לחנות גם בה"פ זה יהיה מצויין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם אלו המחירים, איך אתה יודע שההצעה ממש טובה,לדבריך?

 

אלו המחירים ידידי, ואל תקנה מסוחרים ברחוב,שאחר-כך לא תחפש אותם ברחוב...

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אני קיבלתי הצעה להיי אנרגי כולל התקנה

1750 ש"ח

יש סיבה שמחירי ההרץ לא מפורסמים,אבל עדיין תמורה נפלאה למחיר

 

ד"א בסוף הלכתי על האינפיניטי קאפה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

ככה היבואן / משווק בחר

זו שיטת השיווק שלו

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

שים לב יש כבר חידושים בסטים של הרץ 2008.

לפחות ויזואלים לפי מה שראיתי האתר שלהם.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
מדוע המחירים לא מפורסמים אפשר הסבר?

 

כי כך היבואן או הדילרים שלו יכולים לתת מחירים בהתאמה לבן אדם. כשיבוא להם מישהו מבין שמכיר את השוק הוא יקבל את המחיר הרגיל , שיבוא מישהו תמים ו\או טחון בכסף הם יגבו תעריף בהתאם ..

 

זה כל מה שעומד מאחורי המדיניות הזו , ומי שאומר לך משהו אחר מעבר אותך.

פורסם
אני קיבלתי הצעה על האנרגי 780 ועל ההי אנרגי 1400 אז המחירים שקיבלתי מצויינים

מחיר ממש טוב.

הי אנרג'י ב 1400 שקל זה ממש מציאה

×
×
  • תוכן חדש...