Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין ששרהבני מוכרים בכאלה מחירים

בפעם אחרונה שהייתי שם הם לא היו כאלה זולים :roll:

780 לאנרג'י - מה עוד שיש כאלה שמוכרים יד שניה ב800 בערך

מקווה שאין פה איזה קאטצ':wink:

פורסם

אין פה שום קאטצ יש שם בחור אם כיפה לא זוכר את השם שלו דיברתי איתו ואמרתי לו שאני מהפורום ושיעשה לי מחיר טוב והוא רק ירוויח מזה אז הוא עשה לי .

איזה קאטצ אתה מחפש

פורסם

הקאץ' שזה בערך המחיר שאמור לעלות לו מהיבואן!

זה הקאץ',משהו פה לא בסדר עם המחיר נקודה! או שהוא מנסה למכור לך את הסט הישן של אנרג'י שעבר תיקון כולשהו או משהו ששוכב אצלו הרבה זמן והוא כבר רוצה להפטר ממנו.

האנרג'י נמכר בסביבות ה1200-1300.

Got To love It

פורסם

Hertz:

 

אני כל הזמן חוזר ואומר את זה בפורום.

 

להרץ יש היום אולי את המשווק הכי חכם בארץ.

 

עד לא מזמן (לפני עידן ZAP) הייתם משלמים 1000 שקל על רדיו דיסק פיוניר הכי פשוט, שבחול לא עלה אז 100$.

ושמישהו סיפר שבתחנה במרכזית מוכרים את זה ב-500 כולם ישר צרחו: מזוייף! REFURBISHID!

 

פתאום הגיע עידן ZAP, והתחילו למכור את הסחורה בלי כל המסביב של המתקינים (חשמל, מים, ארנונה, צ'ק לבר מצווה מחר בערב), וראו פלא איך המחירים ירדו פלאים, תודות לחסכון ענק בכך שחלק ניכר מהחנויות ממקומות בפריפריה או במקומות זולים שלא הייתם מגיעים אליהם בשום דרך אחרת אלא דרך האינטרנט.

 

עכשיו, זה טוב ולא טוב.

זה טוב ללקוחות.

זה טוב לחנויות החדשות שמוכרות בכמויות.

 

אבל לרוב המתקינים זה לא טוב.

הם עדיין רוצים למכור רדיו דיסק ב-1000 שקל ולהרוויח עליו 700 שקל.

 

אז בא בחור והביא חברה שעד לפני חצי שנה אף אחד בארץ לא שמע עליה.

ואמר דבר כזה:

אני משווק יחידי ומשווק לכולם במחיר מסויים וכל אחד שקונה ממני סחורה מתחייב לא למכור אותה במחיר מתחת לככה וככה ואסור לפרסם מחירים שלה ב-ZAP.

עכשיו זה בן זונה למתקינים, הם מרוויחים עליה הרבה כסף, הרבה יותר משאר המוצרים.

 

ביננו, חשבתם למה כל מתקין כמעט שמחזיק HERTZ דוחף אותו הכי חזק שהוא יכול?

ולטעמו זה ה-רמקול האולטימטיבי.

בואו נהיה כנים, הם לא כאלה נהדרים.

 

זוכרים פעם שהייתה חברה DRAGSTER?

אחחח... אצל כל מתקין היו אלף ואחד פוסטרים, על כל קיר, שלטים, מה לא?

היית נכנס למתקין ישר שולף לך סט של דרגסטר, או מק-אודיו.

אין, זה הכי טוב...

איפה קונים דראגסטר היום?

 

ואז עוד זאפ היו חלשים, פשוט השולי רווח על הדראגסטרים היו גבוהים מאשר אלו של החברות המקבילות.

 

עכשיו, זה רק עניין של זמן עד שיתחיל ייבוא מקביל של ההרצים האלו והמחיר שלהם ייצנח ויגיע לסכום האמיתי שהם שווים.

פורסם

נקימצ'י,העניין עם פיוניר נכון.

אבל להגיד על הרץ שהם לא כאלה נהדרים קשה להגיד ואני לא אומר את זה כי יש לי סט שלהם.

אחד אוהב פוקל השני מוראל,והשלישי יאהב הרץ.

חברה איטקלית חברת בת של אוודיסון,אתה לא יכול שזאת חברה עם מוצרים בזבל. לא יודע אם יצא לך לשמוע פעם את הסט הגבוה של הרץ,אם כן אז סליחה מראש אבל אחד הסטים הכי מדהימים ששמעתי בחיים שלי ואם לא הכי מדהים,צליל כזה נקי ונעים.

אבל שוב,כל אחד ומה שהאוזן שלו אוהבת!

 

בן.

Got To love It

פורסם

חלילה אני לא אומר לרגע שהם זבל או לא טובים.

 

אבל מה שכן זה שהם OVERPRICED.

 

זאת אומרת נניח ויש לנו סט של הרץ שעולה 1000 שקל.

אז סט מקביל לו ברמה של חברת אחרת שכן יש לה ייבוא מקביל (נגיד JBL) יעלה לנו 500 שקל.

 

מבחינת מה נשמע יותר טוב? כמו שאמתר כל אחד והאוזן שלו.

 

אני שמעתי הרצים כמה פעמים.

לא התלהבתי.

 

אבל יש לא מעט אנשים שגם הלחץ הפיסכולוגי של המתקין וכל מיני תגובות כאלו ואחרות משנה להם את השמיעה.

אני יודע מה אני אוהב.

פורסם

מסכים עם בן

לדעתי הדבר המשתלם ביותר היום (ללא בניות ואיטומים מיוחדים) הוא ההיי אנרג'י

ואם באמת ב1400 ש"ח (נשמע די חשוד - תבדוק טוב טוב את הדגם לפני שאתה מתקין)

עיסקה מצויינת!

ד"א ליד רדיו שהרבני נמצא א.ק.א המשווק של ZAPCO וRAINBOW

שזו ליגה בפני עצמה

סתם שתדע :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תוכל לדעת אצל בחור בשם רמי 0523577879

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

×
×
  • תוכן חדש...