Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש את הטלאי שמאפשר לשמור ב GTA3 RIP


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שהוריד את הRIP, בטח נתקל בבעיה שאי אפשר לשמור. (אפשר - אבל שעושים LOAD, המשחק נסגר)

 

למישהו יש את הקובץ שמתקן את הבעיה ???

(למיטב ידיעתי מדובר בקובץ מעוד קטן - 1MB)

פורסם
לא ניראה לי שיש קובץ כזה פשוט תוריד את המשחק המלא 2 דיסקים :?

 

יש...

היה אותו לחבר שלי אבל זה נמחק...

 

אין לי זמן להוריד עכשיו את המשחק המלא. זה יקח לי שבוע...

ד"א - איך לעזאזל אני עושה ש EMULE תוריד מהר יותר ???

פורסם
לא ניראה לי שיש קובץ כזה פשוט תוריד את המשחק המלא 2 דיסקים :?

 

יש...

היה אותו לחבר שלי אבל זה נמחק...

 

אין לי זמן להוריד עכשיו את המשחק המלא. זה יקח לי שבוע...

ד"א - איך לעזאזל אני עושה ש EMULE תוריד מהר יותר ???

 

תוריד אי מיול מפהhttp://www.lionetwork.net/

 

וכדי שזה יוריד מהר יותר תשאיר את האי מיול דלוק הרבה זמן יש שם תורות שמגיע התור שלך זה מתחיל להוריד מהר יותר כמה שיותר אתה מחכה ככה זה מוריד מהר יותר

 

תשיאר את המחשב דלוק בלילה :D

×
×
  • תוכן חדש...