Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה לי מנורת בדוק מנוע .

במוסך לאחר חיבור לסקנר אבחנו שהתקלה היא בממיר העליון והציעו להחליף אותו.

עלות ממיר מקורי 9600 כולל מע"מ לא כולל עבודה. קוד תקלה PO421

(לא מבין איזה זהב יש בתוך הממיר שעוללה מעל 15% מערך האוטו)

אני מנסה לבדוק אלטרנטיבות .

קודם כל לגבי הדיאגנוסטיקה האם כדאי לבדוק במקומות נוספים

והאם אפשר לתקן ללא החלפת ממיר , כמו ניקוי מערכת ההזרקה או כיול המחשב

אם זאת התקלה

1 האם אפשר לשים ממיר חליפי - קבלתי תשובות סותרות אם אפשר להתאים ממיר אוניברסלי במקום הממיר המקורי .

2. האם כדאי לשים משומש ( קשה למצוא האוטו לא נפוץ)

בתודה מראש

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קוד תקלה P0421 אומר שחיישן החמצן מזהה את הממיר כתקול. אבל לפני החלפת הממיר, החלף תחילה את הפלגים, במידה ולא עזר בדוק את חיישן החמצן או החלף אותו. במידה ופעולות אלה לא עזרו , יש להחליף את הממיר.

פורסם

לא חושב שהשיטה שלך יעילה דניסאן.

לך לאגזוזן שיבדוק את הממיר, שהוא הולך יודעים שהוא הולך (הוא נהיה כמו רובוטריק, רעשן)

לא רצוי להחליף סתם דברים בלי בדיקה, שלא תחליף אותם סתם

 

לא לשכוח לחזור לדווח מה התוצאות

פורסם

זה בדיוק העניין אביתר.

פותח השרשור לא התלונן על רעשים אלא על נורת צ'ק-אנג'ין שנדלקה, אז לפני שמעיפים 10000 ש"ח !!! , עדיף להתחיל מדבר בסיסי כמו פלגים.

פורסם

האם בעיה בפלגים יכולה להיות קשורה לקוד תקלה PO421 .

דבר ראשון אמרתי למוסך שאולי יש בעיה בפלגים כי הם לא הוחלפו הרבה זמן , לפחות 50 אלף קמ"ש ( כל טיפול בודקים ואומרים שלא צריך להחליף)

והם אמרו שאין קשר

אגב אין רעשים גם מדובר בממיר עליון והאוטו נוסע מצוין

פורסם

לאור מה שקראתי בפורום וגם לאור התגובות לא הייתי שקט לגבי הדיאגנוסטיקה .

והחלטתי לקבל חוות דעת נוספת נסעתי למעבדת אייל שמצאתי כאן בפורום .

אייל טען שהממיר תקין ואפשר לפתור את הבעיה דרך מחשב הרכב , הוא עושה רושם מקצועי והוא אמר שהוא מתקן עשרות תקלות כאלו בחודש.

התוצאה המנורה לא דולקת ( בכל מקרה אני מניח שהמחשב אופס). המכונית סוחבת טוב יותר וכנראה גם חסכונית יותר בצריכת דלק. אין לי מושג מה הוא עשה , הוא היה מוכן להסביר רק באופן כללי מאוד.

הוא בדק את תפקוד הממיר דרך חיישן החמצן ( הוא לא עשה בדיקת גזים). ולבקשתי החליף גם את הפלגים .

מחיר התיקון זול גם מהחלפת ממיר חליפי

לא כל כך ברור לי כל הסיפור מה התקלה ומה תוקן

זו תעודת עניות למוסך מורשה של מאזדה שהציע להחליף ממיר , ללא בדיקות נוספות . טיפול שהיה עולה מעל 10K

אייל טען שהחלפת הממיר לא היייתה פותרת את הבעיה והמנורה הייתה חוזרת .

אני מקווה שהבעיה אכן נפתרה

פורסם

אייל אמר שהוא נסע הרבה עם המכונית כאשר היא מחוברת למכשירים .

אין לי מושג מה הוא עשה אולי זה כמו מחשב שעובר פירמוט שמתחיל לרוץ טוב.

או שהוא עושה מעין הרצה למנוע ומביא אותו למצב טוב יותר

המנוע מתנהג עכשיו הרבה יותר מדויק.

זה מתבטא בסחיבה טובה יותר .

אין צלצולים בעליות

וכנראה צריכת הדלק נמוכה יותר.

עכשיו נשאר לראות אם זה יחזיק מעמד

פורסם

למי שלא מכיר את איל, מדובר בבחור שההתמחות שלו זה מחשבים בכלי רכב. מחשב ניהול מנוע, מחשב כריות אוויר, מחשבי abs ועוד.

הוא לא עשה הוקוס-פוקוס ולא מדובר רק בהחלפת פלגים. מדובר בעידכון/שנוי בתכנת המחשב בהתייחסות לתקלה מסוג זה. זה לא שהממיר פגום, אלא המחשב מתייחס אליו ככזה.

הנה קישור לאתר של איל שמתיחס לתקלה מסוג זה.

פורסם

אייל אמר שהוא מתקן עשרות מכוניות עם תקלה דומה

וסביר שברובם המוחלט הוא לא מחליף פלגים.

במקרה שלי הפלגים לא הוחלפו הרבה זמן ולכן בקשתי להחליף


×
×
  • תוכן חדש...