Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבי"הסבאנה" כבר נהפכו לאחד מסמל הלוויה בישראל, אך בחברת קדישא החליטו כי הגיעה העת לחדש: מעתה, המסע האחרון ילווה ברכב תוצרת גרמניה.

חברת קדישא החליטה כי הגיעה העת לשדרג את התנאים:

על פי החלטת אנשי מחוז תל אביב, בהדרגה יוחלפו רכבי הסבאנה הישנים בכלי רכב חדשים מתוצרת חברת מרצדס הגרמנית.

 

עד כה רכשה החברה שני כלי רכב חדשים בלבד, אך נמסר כי מדובר בפיילוט, שאם יצלח יביא להחלפת צי רכבי הלוויות כולו מתוצרת שברולט לתוצרת גרמנית.

"בחנו את הנושא התקציבי, ובעיקר את הנושא הפונקציונאלי, לבסוף מצאנו כי לרכבי המרצדס עלות נמוכה בכ 40-50 אלף ש"ח, וגם עלות תחזוקה נמוכה יותר".

 

 

 

 

"ישראל היום"

25/2/08

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי אירוני משהו שרכב גרמני לוקח יהודי בדרכו האחרונה.

 

אבל אם זה מה שהם בחרו - שיבושם להם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
נראה לי אירוני משהו שרכב גרמני לוקח יהודי בדרכו האחרונה.

 

אבל אם זה מה שהם בחרו - שיבושם להם.

 

 

"וכיצד יגיב עם ישראל לנוכחות של רכב מתוצרת גרמניה ביום כה רגיש? נראה שבקרוב מאוד נדע".

 

 

"ישראל היום"

25/2/08

 

 

:roll:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כנראה הלקוחות התלוננו על נוחות הנסיעה בסבאנה :-D.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה בגלל האיבזור.

 

תשמע שברולט זה אווט. ומרצדס זה אין.

 

חוץ מזה. לגרמנים יש נסיון רב עם מוות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
הם דאגו לנוחיותם בלבד! ובצדק מגיע לחברה קדישא שחלקם הגדול מתנדב.. לנהוג במרצדס..

עבודת קודש הם עושים באמת.. והבאסה היחידה שזה רכב גרמני...

 

קדישא? מתנדבים?!

נראה לי אתה מתבלבל עם זק"א.

 

מצ"ב מחירון של חברה קדישא להובלת גופת המת -

http://www.kadisha.biz/ShowItem.aspx?levelId=59567

 

ומצ"ב כתבה על כך שחברה קדישא גבתה מהבן של אדם שנפטר 40 אלף (!) ש"ח עבור קבורתו -

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-135772-00.html?tag=23-34-53

 

 

--

 

ולכל ה"חכמים" עם הבדיחות ונסיונות ההצחקה (הכושלים), אני לא חושב שזה הנושא המתאים ל"דאחקות" הללו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
קדישא? מתנדבים?!

נראה לי אתה מתבלבל עם זק"א.

 

מצ"ב מחירון של חברה קדישא להובלת גופת המת -

http://www.kadisha.biz/ShowItem.aspx?levelId=59567

 

ומצ"ב כתבה על כך שחברה קדישא גבתה מהבן של אדם שנפטר 40 אלף (!) ש"ח עבור קבורתו -

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-135772-00.html?tag=23-34-53

 

 

--

 

ולכל ה"חכמים" עם הבדיחות ונסיונות ההצחקה (הכושלים), אני לא חושב שזה הנושא המתאים ל"דאחקות" הללו.

אני חושב שיש כאן אי הבנה מצידך , אדם שבא מחו"ל ברור שצריך לשלם , ואם אתה לא יודע אז יש מצוקת מיקום מאוד גדולה בבית הקברות בת"א , אם הוא היה רוצה להקבר בפריפריה זה היה עולה לו פחות

ולגבי תעריפי ההובלה , אני מניח שאנשים שמוכנים להעביר מתים גם מבקשים משכורת , ולכן צריך לשלם , אבל יחסית התעריפים האלו הוגנים מאוד . בזמנו כשהייתי במכללה , היה סטודנט שהייתה לו "עבודה מעניינת" הוא היה שומר על המתים ו/או על גוססים לפני המוות בלילה בבי"ח , ואני זוכר שהוא קיבל סכומים גבוהים מאוד על העבודה הזו

 

אין שום ספק שמגיע להם תנאי עבודה נאותים

וגבי האירוניה , אני לא מבין בחיים אתה נע על רכב גרמני ואת גופת המת אתה לא רוצה ברכב גרמני ?! מי שחי טוב עם רכב גרמני יחיה טוב עם כך שהמתים יסעו ברכב גרמני

בברכה יהודה

פורסם

יהודה - שירותי חברה קדישא אינם בהתנדבות. הנפשות הפועלות באירגון כן מקבלות משכורת עבור עבודתן.

 

עצם העובדה שאני נוסע ברכב גרמני נותנת לי הרגשה שאני אומר "F*CK YOU! אני יהודי ואני נוסע ברכב שבנו גרמנים".

מה גם שלא פסלתי את השימוש במרצדס בתור רכב הלוויות, רק ציינתי שזה בהחלט יהיה אירוני.

 

לי, אישית, אין בעיה עם זה.

אבל יש אנשים אחרים שבהחלט יש להם בעיה הן עם בעלות עם רכב גרמני והן עם נסיעה ברכב גרמני (וכשהם מזמינים מונית, הם מבקשים שזה לא יהיה רכב גרמני. ואז הם מקבלים פז'ו).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

להישאר עם הטינה כלפי מי שרצח אנשים מהעם שלך ולא לקנות את המוצרים שלו זה דבילי לגמרי.

 

זה כמו שנוצרים לא יקנו אלפא רומיאו כי הרומאים צלבו את ישו או שבדרום אמריקה לא יקנו רכבים מספרד כי רצחו 90% מהעמים שם.

 

באופן אישי לא ממש משפיע עלי באיזה רכב לוקחים אותי לבית הקברות. אם לאחרים אכפת, שיבושם להם.


×
×
  • תוכן חדש...