Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לאחר התעניינות רבה בכל הנושא של הפילטרים הפתוחים החלטתי לנסוע ולהתקין אחד,הציעו לי במקום מסויים פילטר פתוח בתוספת של צנרת מנרוסטה בבניה יעודית לרכב שלי.

 

מישהו יכול להסביר לי לעומק מה יתן לי הרכבת הצנרת,במה היא עוזרת והאם משתלם להשקיע כסף בתוספת הזאת.

 

מחיר פילטר פתוח+צנרת נירוסטה בבניה יעודית וכולל הכל =800 ש"ח האם משתלם?

 

יש לציין שהרכב הוא גולף 2.0 שנת 2002.

 

תודה לעוזרים.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

קצת יקר, לא? אני לא מבין גדול בזה, אך פילטר פתוח של חברה טובה, ממה שבדקתי היום עולה 300 ש"ח, משהו יותר פשוט 170-200 ש"ח. אז למה צנרת כל כך יקרה?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

הציעו לך מחיר יחסית גבוה לצינור כנראה בגלל הכנת הצינור במיוחד לרכב שלך.

הכנת צינור אמורה להיות מדוייקת לרכב שלך, גם לסוג הפילטר שאתה מעוניין להרכיב ובמקום שלא יזרום אויר חם לפילטר.

אם אתה מעוניין אתה יכול להרכיב פילטר על הצינור המקורי ברכב רק תצרך לקנות מתאם המחבר בין הצינור לפילטר.

אגב ציינת מחיר של 800 ש"ח לפילטר+צינור איזה סוג פילטר אתה מדבר ואיזו חברה??

 

בהצלחה...רפי:-)

rafi

פורסם

טוב אז ככה,הפילטר עצמו בלי שום צנרת עולה350 ש"ח.נידמה לי של K&N אם אני לא טועה.

הפילטר+צנרת שכולל את בניתו לרכב שלי בא ביחד וכניראה בגלל זה המחיר היחסית הגבוה,לדברי המוכר תתבצע התקנה והבניה יעודית לרכב שלי עם הקיט הנ"ל ויש להשאיר את הרכב כשעתיים במוסף שלהם.

מכן אני מסיק שכניראה זאת תהיה עבודה יעודית לרכב שלי ולא משהו אוניברסלי.

אני לא זוכר את שם החברה אבל כמעט בטוח שאחת המובילות.

 

למערכת קוראים:

מערכת יניקה\cold air ram

אני יכול לתת לינק ספציפי לאתר של הסדנה למי שרוצה...

 

הייתי רוצה לדעת מה הם היתרונות של הצנרת והאם בכלל לחשוב לכיוון הזה או להסתפק בפילטר רגיל[פתוח]+מתאם?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
אוקי,תודה.

יש לצנרת עוד יתרונות חוץ מקרור האוויר?

 

 

עד לאן מגיעה הצנרת? האם היא והפילטר יביאו אוויר מקדמת הרכב או מתוך תא המנוע? בעקרון צנרת שמחליפה גם את הצנרת המקורית שלפעמים קצת מוגבלת תתן גם זרימה יותר מהירה. אפשר לקבל לינק לאתר הסדנה?

פורסם

הפילטר המקורי יוסר ובמקומו ימוקם הצנרת לעבר קידמת הרכב ובסופו יותקן הפילטר הפתוח.

 

http://www.america-center.co.il/Htmls/article.aspx?C2004=12605&BSP=12273&BSS110=12605

אני חייב לציין שהם קצת מגזימים באופטמיות שלהם לגבי שיפורי הרכב

אבל איני מעוניין בשיפור משמעותי ואם כן ברור לי שמהחלפת הפילטר אני לא יקבל כמעט כלום בהקשר של העלאת הספק.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
הפילטר המקורי יוסר ובמקומו ימוקם הצנרת לעבר קידמת הרכב ובסופו יותקן הפילטר הפתוח.

 

http://www.america-center.co.il/Htmls/article.aspx?C2004=12605&BSP=12273&BSS110=12605

אני חייב לציין שהם קצת מגזימים באופטמיות שלהם לגבי שיפורי הרכב

אבל איני מעוניין בשיפור משמעותי ואם כן ברור לי שמהחלפת הפילטר אני לא יקבל כמעט כלום בהקשר של העלאת הספק.

 

 

אם לא ממש אכפת לך כשזה נוגע לביצועים ואתה מחפש יותר את הרעש ופחות כאב ראש אז אתה תמיד יכול פשוט למקם את הפילטר הפתוח במקום הקופסא המקורית. זה אמנם תלוי ברכב אבל כל עוד הפילטר נמצא במיקום סביר ולא קרוב מדי לסעפת הפליטה זה לא יפגע לך בביצועים (לפחות לא במידה מורגשת), ויתן לך את הרעש. ברגע שגם תשאיר את הצינור שהיה מוביל אויר לקופסא המקורית מבחוץ פתוח ותמקם הפילטר לידה אז תהיה גם טיפה כניסת אוויר קריר מבחוץ לפילטר, בקיצור לא כלכך נורא.

פורסם
אם לא ממש אכפת לך כשזה נוגע לביצועים ואתה מחפש יותר את הרעש ופחות כאב ראש אז אתה תמיד יכול פשוט למקם את הפילטר הפתוח במקום הקופסא המקורית. זה אמנם תלוי ברכב אבל כל עוד הפילטר נמצא במיקום סביר ולא קרוב מדי לסעפת הפליטה זה לא יפגע לך בביצועים (לפחות לא במידה מורגשת), ויתן לך את הרעש. ברגע שגם תשאיר את הצינור שהיה מוביל אויר לקופסא המקורית מבחוץ פתוח ותמקם הפילטר לידה אז תהיה גם טיפה כניסת אוויר קריר מבחוץ לפילטר, בקיצור לא כלכך נורא.

 

 

לא נכון.

 

הכנסת פילטר אוויר פתוח במקום קופסא מקורית = קריאות לא נכונות מחיישן חמצן שיגרמו למנוע לעבוד בצורה לא תקינה, יניקת אוויר חם ומלוכלך שיגרמו לירידה דווקא מורגשת בהספק, זיהום מסביבת המנוע שיגמור את הפילטר מהר, רעש יניקה שישמע חלש כי סה"כ רעש היניקה נובע מהקצע האחרון של המערכת כלומר מהפילטר כמה שתמקם אותו יותר מחוץ לרכב, ככה הרעש יהיה נחמד יותר, בוחן רכב, בוחן רכב שפותח לך את המנוע ישר רואה פילטר פתוח ופילטר פתוח הינו הורדה מהכביש.

 

לגבי מה שהתייחסת לסעפת המקורית, גם לא נכון בעליל.

סעפת מקורית לרוב בנוייה מגומי או חומרים פלסטיים קשיחים אשר לא מתחממים כמעט, למה עושים זאת? כי בפילטר מקורי האוויר "נשאב" בצורה רגילה למנוע פוגע בדפנות של הסעפת ועלול להתחמם.

בפילטר פתוח, האוויר נכנס בצורת ספירלה, טורנדו אם תרצה, וגם הוא לרוב נכנס במהירות גדולה יותר לכן הוא לא מספיק להתחמם, ועקב כך היצרנים יכולים להרשות לעצמם להכין סעפות מנירוסטה או אלומיניום שכן מתחממות.

 

לדעתי, להבא לפני שאתה נותן עצות לאנשים שעולילם עקב זאת לעשות החלטות שגויות עליך לקרוא קצת יותר בנושא, ללמוד, להתנסות בעצמך על כמה סוגי התקנות של פילטרים, ורק אז לייעץ.

תודה.

פורסם
לא נכון.

 

הכנסת פילטר אוויר פתוח במקום קופסא מקורית = קריאות לא נכונות מחיישן חמצן שיגרמו למנוע לעבוד בצורה לא תקינה, יניקת אוויר חם ומלוכלך שיגרמו לירידה דווקא מורגשת בהספק, זיהום מסביבת המנוע שיגמור את הפילטר מהר, רעש יניקה שישמע חלש כי סה"כ רעש היניקה נובע מהקצע האחרון של המערכת כלומר מהפילטר כמה שתמקם אותו יותר מחוץ לרכב, ככה הרעש יהיה נחמד יותר, בוחן רכב, בוחן רכב שפותח לך את המנוע ישר רואה פילטר פתוח ופילטר פתוח הינו הורדה מהכביש.

 

לגבי מה שהתייחסת לסעפת המקורית, גם לא נכון בעליל.

סעפת מקורית לרוב בנוייה מגומי או חומרים פלסטיים קשיחים אשר לא מתחממים כמעט, למה עושים זאת? כי בפילטר מקורי האוויר "נשאב" בצורה רגילה למנוע פוגע בדפנות של הסעפת ועלול להתחמם.

בפילטר פתוח, האוויר נכנס בצורת ספירלה, טורנדו אם תרצה, וגם הוא לרוב נכנס במהירות גדולה יותר לכן הוא לא מספיק להתחמם, ועקב כך היצרנים יכולים להרשות לעצמם להכין סעפות מנירוסטה או אלומיניום שכן מתחממות.

 

לדעתי, להבא לפני שאתה נותן עצות לאנשים שעולילם עקב זאת לעשות החלטות שגויות עליך לקרוא קצת יותר בנושא, ללמוד, להתנסות בעצמך על כמה סוגי התקנות של פילטרים, ורק אז לייעץ.

תודה.

 

חח בנאדם אתה ממש מגזים לפעמים. זה לא נכון, פילטר פתוח במקום הקופסא המקורית לא תמיד יפגע בביצועים, לא תמיד יגמור את חיישן האוויר האוויר לא יהיה כלכך חם ומלוכלך כמו שאתה חושב.הדברים האלה גם מאוד משתנים מרכב לרכב. דווקא פילטר שממוקם בתוך תא מנוע יתלכך פחות מהר מפילטר שממוקם בקדמת הרכב. זה לא שתא המנוע אטום לחלוטין, עובר בו אוויר כל הזמן ויותר כשהרכב בתזוזה. לגבי הסעפת מה שאמרתי לא מנגד את מה שאמרת, הסעפת המקורית היא לפעמים די מוגבלת בהזרמת האוויר (אצלי למשל אני יודע שהחלפת צנרת לצנרת נירוסטה תעזור ולכן הזמנתי קיט שלם עם צנרת ופילטר K&N). כשאמרתי שהוא יכול להשאיר את הצינור פתוח לא דיברתי על הסעפת דיברתי על הצינור שהיה מוביל אוויר לקופסא המקורית. גם רעש היניקה צריך להיות בסדר גמור. אצלי שומעים אותו חזק גם בפנים וגם בחוץ.

 

לגבי הורדה מהכביש גם אם הבוחן יפתח ויראה את צנרת ופילטר ששואב מקדמת הרכב אין סיבה שהוא לא יוריד, באמת שאין הבדל.

פורסם
לא נכון.

 

הכנסת פילטר אוויר פתוח במקום קופסא מקורית = קריאות לא נכונות מחיישן חמצן שיגרמו למנוע לעבוד בצורה לא תקינה, יניקת אוויר חם ומלוכלך שיגרמו לירידה דווקא מורגשת בהספק, זיהום מסביבת המנוע שיגמור את הפילטר מהר, רעש יניקה שישמע חלש כי סה"כ רעש היניקה נובע מהקצע האחרון של המערכת כלומר מהפילטר כמה שתמקם אותו יותר מחוץ לרכב, ככה הרעש יהיה נחמד יותר, בוחן רכב, בוחן רכב שפותח לך את המנוע ישר רואה פילטר פתוח ופילטר פתוח הינו הורדה מהכביש.

 

לגבי מה שהתייחסת לסעפת המקורית, גם לא נכון בעליל.

סעפת מקורית לרוב בנוייה מגומי או חומרים פלסטיים קשיחים אשר לא מתחממים כמעט, למה עושים זאת? כי בפילטר מקורי האוויר "נשאב" בצורה רגילה למנוע פוגע בדפנות של הסעפת ועלול להתחמם.

בפילטר פתוח, האוויר נכנס בצורת ספירלה, טורנדו אם תרצה, וגם הוא לרוב נכנס במהירות גדולה יותר לכן הוא לא מספיק להתחמם, ועקב כך היצרנים יכולים להרשות לעצמם להכין סעפות מנירוסטה או אלומיניום שכן מתחממות.

 

לדעתי, להבא לפני שאתה נותן עצות לאנשים שעולילם עקב זאת לעשות החלטות שגויות עליך לקרוא קצת יותר בנושא, ללמוד, להתנסות בעצמך על כמה סוגי התקנות של פילטרים, ורק אז לייעץ.

תודה.

אז באיזה צורה יש לחבר פילטר פתוח, כך שלא יפגע בחיישן חמצן?

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

×
×
  • תוכן חדש...