Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן A.M.T:

 

איפה קנית קיט יניקה של K&N שכולל פילטר+צינור נירוסטה וכמה שילמת???

 

בתודה...רפי

 

 

EBAY

 

שילמתי 50$ (לא כולל משלוח). קניתי מחברה שמייצרת קיטים למכוניות אמריקאיות וממוקמת בקליפורניה. רק להבהיר לא אמרתי שהקיט עצמו מחברת K&N אלא הפילטר.

 

הקיט כבר הגיע אליי ונראה נחמד, אני חושב שמחר אתקין אותו. הקיט שלי ישב בתוך תא המנוע. היתה גם אפשרות לקיט שימוקם עד קדמת הרכב עם גישה לאוויר מבחוץ אבל העדפתי שלא, למרות שההבדל בהספק ברור בין השניים.

פורסם
אז באיזה צורה יש לחבר פילטר פתוח, כך שלא יפגע בחיישן חמצן?

 

אתה יכול להשאיר את החיישן באותו המקום אבל את הפילטר לשים במרחק של כ 30-40 ס"מ לפניו.

למרות שאם תשים את הפילטר מאחורי הפגוש איפה שנכנס המון אוויר קר ומייד אחריו איכשהוא תשים את החיישן הוא יקרא שאוויר קר נכנס וייצור תערובת טובה יותר , לא מומלץ בכל מקרה.

 

בסופר לנסר הדבר בעייתי, וראיתי רק על סופר לנסר אחת בנייה שכללה צינור שהולך עד אל מתחת לרכב, הרוב שמים את הפילטר ממש לפני החיישן, במקום הקופסא המקורית, רק קח בחשבון שדבר כזה עלול לגרום לקריאות לא נכונות בחיישן.

פורסם

אם מתקינים לי את הצנרת אחרי החיישן שמוביל לקידמת הרכב ושם יותקן הפילטר,לא יהיו בעיות עם החיישן?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

במידה ועושים את זה נכון אז לא.

שים לב שמומלץ גם לבטל את צינור הנשם ולשים במקומו נשם פשוט ולא צינור, ואת החור לאטום עם גומי ואזיקון מתכת.

×
×
  • תוכן חדש...