Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות צבאי בארצות הברית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו, ראית מה כתבתי על ההתנסות שלי בטקסס :)

 

 

ראיתי אבל אין קשר,

המפגרים שלי מבוססים באוהיו, ליד קליבלנד.

למעשה,

לרוב החברות מחוץ לאי שגנבו מהאינדינים(ובצדק) יש פוליסות דומות, וזה כולל גם את GE, רק שזה תמיד בשו שו...שאך אחד לא ידע....זה אף פעם לא מפורסם, אבל ידוע פנימית.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
משו משו..

חשבתי את בכלל בארץ.

את באמת מחפשת חתן?

 

1. אני בארץ וגם בקלן

2. ממש לא

אירית

פורסם

לפותח השרשור-

 

לא הבנתי למה רצית את תגובתי,אני עברתי להונג קונג במסגרת עבודה..........לא הצטרפתי לצבא סין כדי לעבור לפה...

 

למען האמת,לא מבין את העניין של להתגייס לצבא ארה"ב כדי לקבל אזרחות.

 

קרא לי "פטריוט",אבל לדעתי אתה צריך לשרת בצבא במדינה בה גדלת,על אחת כמה שאין לך אזרחות אמריקאית.

 

אתה מדבר על להתגייס לצבא האמריקאי כאילו זו איזו חוויה,מזכיר לך שבהנחה ואתה מתכוון להיות שם לוחם,אתה לא הולך לראות בית לה-מ-ו-ן זמן,לוחמים שם מקבלים הצבות באיזורי לחימה לתקופות של חצי שנה פלוס מינוס.

 

אני בכוונה לא מדבר על סכנות וכדומה,כי זה לא ממש משנה אם תיהיה לוחם מארינס או לוחם באחת החטיבות חי"ר בארץ,הסיכון בכל מקרה יהיה קיים.

 

רק שבמארינס אתה תיהיה לוחם הרבה פחות מקצועי מאשר לוחם בצה"ל (אין פה מה להכנס לדיון,זה נושא שמוכח בשטח שנה אחרי שנה באימוני שת"פ עם ארה"ב).

 

אגב,בין אם אתה מודע לכך ובין אם לא,צבא ארה"ב,כמו שמישהו כבר ציין,אינו צבא העם (בקיצור אין חובת שירות), אלא צבא של שכירי חרב,כלומר,מי שמתגייס-זו בעצם סוג של עבודה.

אל תבנה על קידומים מהירים בסולם הדרגות כמו שנהוג בארץ (בארץ אתה יכול להיות מפקד מחלקה בחי"ר תוך שנתיים מיום גיוסך).

בארה"ב זה עובד אחרת לגמרי,לא נדיר למצוא שם סמלים בני 35,וחיילים שם טוחנים צעירות במשך הרבה שנים עד שמתקדמים לאנשהו.

 

בקיצור, שיהיה לך בהצלחה אם בכל מקרה תחליט ללכת על זה,אני מקווה שתוותר על הרעיון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...