Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהחברה היא סובארו אבל ממש לא בטוח בקשר לזה... רוצים להביא כזאת ואני רוצה לדעת איזה אוטו זה... אז אם מישהו מכיר ויכול להעלות תמונה זה או כתובת זה יהיה אחלה :lol:

פורסם

המכונית תוכננה על ידי קרייזלר (מחלקה אירופאית).

שהיתה חלק מסימקה.(טלבוט)

המנועים היו אירופאים ויש המון טענות לגבי שימושם העצום במגוון אפליקציות

המכונית יוצרה משנת 1978 עד 1990 ואפילו בשלב מסויים נקראה פיז'ו רק משום

שפיז'ו קנו את מחלקת קרייזלר האירופית בתחילת שנות השמונים.

 

חלקם אפילו נמכרו על ידי וולקסווגן ולאחר שוולקסווגן רכשה את התבנית למכונית

או יותר נכון השילדה,היא נמכרה תחת שמה בדרום אמריקה.

 

ואם נלך יותר אחורה למקור האמיתי של המוטציה,שמתחיל ב 1978 באמריקה בניסיונה של

קרייזלר לייצר לראשונה מכונית הנעה קידמית קטנה וחסכונית.

לאור המצב הכלכלי בארצות הברית והעובדה שקרייזלר עמדה בפני פשיטת רגל

המכונית הגיעה בזמן המתאים.

בשמם דאז :

Dodge Omni,Plymouth Horizon

המנוע הראשון היה של VW בנפח 1.7 ארבעה צילינדר ו70 כ"ס (ישירות מ ה RABBIT)

לאחר מכן הגיעו גם 1.8 ו 2.2 שהיה לא רע בכלל

ואפילו קלרקסון בעצמו מיצב אותו ליד הגולף GTI,והאלפא סוד כ הוט הץ' החמות של תחילת

שנות השמונים.

פורסם

תודה רבה לך דוקטור... עזרת לי הרבה ברצינות

עשית קופי מאיפשהו נכון?? כי אם שלפת את זה מהראש אז אחי... וואלה אתה טוב

פורסם

טלבוט הורייזן

horizonbritish83.jpg

 

דודג' אומני

85omni1ab.jpg

85omni2ab.jpg

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
יופי ממש עזר לי.... יש לך מושג איך כותבים טלבוט הורייזן באנגלית?! :roll:

 

Talbot Horizon :oops:

 

horizoncampingcar1.jpg

 

 

horizonra.jpg

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
יופי ממש עזר לי.... יש לך מושג איך כותבים טלבוט הורייזן באנגלית?! :roll:

 

Talbot Horizen

 

יניב

 

לפחות אם אתה נותן תשובה תהיה בטוח שהיא נכונה

 

(אגב הכתיב הנכון נמצא כמה הודעות למעלה בכרזת הפרסומת...)

 

אגב, המכונית זכתה בתואר "מכונית השנה בשנת 1979 (ואז עד קראו לה SIMCA )

 

http://www.caroftheyear.org/pages/Previous.htm#1979

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עד שנת 82 לאבא שלי הייתה קרייזלר הורייזן. לדעתי היחידה בארץ, שנקנתה מדיפלומט (תראו במה הם נהגו אז). :lol:

"הצלחה פירושה לעבוד בחריצות שמונה שעות ביום, עד שתקבל קידום ותוכל לעבוד שתיים-עשרה שעות ביום." (רוברט פרוסט)

פורסם
עד שנת 82 לאבא שלי הייתה קרייזלר הורייזן. לדעתי היחידה בארץ, שנקנתה מדיפלומט (תראו במה הם נהגו אז). :lol:

 

אתה בטח מתכוון ל-Plymouth Horizon כי קרייזלר הורייזון נמכרה פה בכמות נאות

 

(בעיקר לציי רכב - אגב)

 

ההורייזן הורישה, עם הפסקת ייצורה ב-1985 את מנועי ה-1100 וה-1300 הרועשים שלה

לפיג'ו 309 הזכורה לטוב שהיתה אמורה להמכר כטלבו אריזונה עד שהחליטו ל"הרוג" את המותג.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני חושב שהחברה היא סובארו אבל ממש לא בטוח בקשר לזה... רוצים להביא כזאת ואני רוצה לדעת איזה אוטו זה... אז אם מישהו מכיר ויכול להעלות תמונה זה או כתובת זה יהיה אחלה :lol:

המכונית היא סימקה טלבוט הורייזן.יצרן צרפתי שכבר נעלם.

המכונית יוצרה בשנות ה-70 -80 .והיתה מאוד מפוארת וחזקה לזמנה.

אבל בעיות איכות.... . צרפתי או לא.

×
×
  • תוכן חדש...