Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוס זה רק על 2 גידים (TX- ו RX-)

 

כרטיסי רשת ודרייברים מודרניים יכולים לעשות את הקרוס אוטומאטית כך שניתן לחבר שני מחשבים עם כבל רגיל ולא מוצלב.

פורסם

ראוטר בסיסי עולה היום בערך 300 ש"ח, ויעשה את העבודה בצורה טובה הרבה יותר מכל ICS של ווינדוס XP.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ראוטר, מצריך מודם רשת

נניח ויש מודם רשת כבר בבית,

 

למה לקנות ראוטר ב300 שקל

שאפשר להפוך כל מודם רשת לראוטר

ולחבר לו סוויץ' שעולה 50 שקל!

פורסם
קרוס זה רק על 2 גידים (TX- ו RX-)

 

כרטיסי רשת ודרייברים מודרניים יכולים לעשות את הקרוס אוטומאטית כך שניתן לחבר שני מחשבים עם כבל רגיל ולא מוצלב.

קרוס זה על ארבעה גידים, זוג TX וזוג RX. מסומנים [כתום + כתום/לבן] ו- [כחול + כחול/לבן]. האות

הוא דיפרנציאלי ויש להצליב את ארבת הגידים (ז"א לחבר את הכתום של צד אחד לכחול של צד שני,

הכתום/לבן של צד אחד לכחול/לבן של צד שני, וכן הלאה).

 

אתה באמת מכיר כרטיס רשת שמאפשר להצליב אוטומטית? פרט, הדגם והרחב!

:turn-l:
פורסם

רוב הכרטיסי רשת גיגביט שבאים אונבורד על הלוחות כיום יודעים להפוך את החיבור כמו כל הסויטשים והראוטרים שיש היום ככה שזה לא משנה מה תחבר אם המצב כזה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
קרוס זה על ארבעה גידים, זוג TX וזוג RX. מסומנים [כתום + כתום/לבן] ו- [כחול + כחול/לבן]. האות

הוא דיפרנציאלי ויש להצליב את ארבת הגידים (ז"א לחבר את הכתום של צד אחד לכחול של צד שני,

הכתום/לבן של צד אחד לכחול/לבן של צד שני, וכן הלאה).

 

אתה באמת מכיר כרטיס רשת שמאפשר להצליב אוטומטית? פרט, הדגם והרחב!

צודק, טעות שלי, אין לי מושג למה רשמתי את זה :smile:

 

לגבי הכרטיס - אני לא יודע אם זה feature תוכנתי (בדרייבר) או חומרתי, אבל גם את המכונות שלי בבית שעובדות עם 3com 3x59 וגם בנייד שלי שמגיע עם כרטיס e1000 אני יכול לחבר ישירות למחשב אחר ללא כבל מוצלב.

 

בדקתי את זה גם עם מוצלב, גם עם לא מוצלב, מוצלב לswitch ולא מוצלב לswitch. בארבעת המצבים היה לי לינק והכל עבד בסדר.

 

(כל המחשבים מריצים לינוקס, אגב).

פורסם

זה פיצ'ר חומרתי בכרטסים, כמו שהיום כל מודם /ראוטר/סויטש יודעים לעשות זאת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...