Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ספר אבל הוא נמצא דיי רחוק ממך(רחובות).

במידה ואני אגיע לרחובות בשבוע הקרוב אני אשאיר לך הודעה פרטית שהספר אצלי (במרכז) ותוכל להגיע אלי לצלם אותו.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מזל טוב רונן !

אני רואה שקנית את הטווינגו של מר טווינגו, עידו.

נראית מצויינת.

תהנה ממנה, אחלה אוטו.

 

רומר, מה איתך הסתדרת על איזו טווינגו בסוף ?

אם אתה לא מוצא דבר עם חנוך.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לירן, החלטתי לדחות את ההחלטה, כיוון שהשבוע נגמרה שביתת המרצים ואני מחכה כמה שבועות לראות איך אני מתחזק עבודה במקביל ללימודים.

 

אבל תודה על הדאגה:-)

פורסם
מזל טוב רונן !

תודה, כן זאת הטווינגו של טווינגו, היא פשוט מושלמת , שנים אני רוצה את האוטו הזה.

כבר הזמנתי את הספר AUTOREPAIR FOR DUMMIES, ואני אתחיל ללמוד את הנושא, בכל זאת זה האוטו הראשון שלי ואני צריך להתחיל מאפס.

:king:

פורסם
ירייה באפלה - אצל בעלת טווינגו צהובה?

 

 

לא הפעם, פיספסת.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

טווינגו, מצאתי את טווינגופן בפורום ,שלחתי לו מייל והוא יכול לתת לי את הספר. יש פה יותר טווינגואים ממה שחשבתי...

נהגת שודים, אני כבר אקבע עם טווינגופן בקשר לספר, אז את לא צריכה להשיג לי אותו.

 

תודה על העזרה:-)

פורסם

טוב, בזכות טווינגו וטווינגופן, ולאחר שעתיים שלוש של עבודה, הצלחתי לסרוק ספר לטווינגו שנת 94'.

אם יהיה ביקוש אני אעלה אותו לאתר שלי ואפרסם פה את הלינק.

עכשיו נשאר לי ללכת למקום שיוכל להדפיס לי את זה בצבע ולעשות מזה ספר.

אם מישהו יכול לסרוק לפה את הדפים שקשורים לתוספות לדגם האיזי ( פיוזים, חלונות חשמל , מראות חשמליות, תאורה פנימית) , זה ישלים את החסר.

פורסם

:lol:רונן , אתה זריז:)

 

אגב הייתי קצת קצר בזמן אתמול

אבל אם יש לך שאלות דבר איתי היום בערב

אני רוצה לראות גם את האוטו שלך

תתחדש

אלדד

 

כי טווינגו זה אישיות

×
×
  • תוכן חדש...