Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא gps!


amos17
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי N95 ואני משתמש בNAVIGATOR לצורך הניווט. יש לציין כי יש לי גם PDA עם NAVNGO ו-DESTINATOR ככה

שתוכנות ניווט אני מכיר "לא מאתמול" ויש לי טיפה ניסיון עם הממשקים השונים. באשר לNAVIGATOR של סלקום.

מבחינת ממשק- נוח מאוד. בהתחשב שאין מסך מגע , הממשק בנוי בצורה טובה, ידידותית ובסך הכל מאוד קל ונוח לשימוש.

לגבי הניווט עצמו, התוכנה טובה מאוד מבחינת התצוגה הויזואלית (אפשרות גם לתצוגת מפה וגם להוראות בלבד כמו פניות וכו')

וכמובן הוראות קוליות. הבעיה היא שיצא לי לנסוע, למשל באיזור הרצליה ורציתי להגיע לרמת השרון. הפעלתי את התוכנה לצורך בדיקה והיא לקחה אותי לטיול שטח (הכניסה אותי לטיזינאבי לשטחים הפתוחים ודרכי העפר שמחברות בין רמת השרון להרצליה)

בסופו של דבר התוכנה גרמה לי לעיכוב של 45 דקות. יש לציין כי המקרה קרה לי פעם אחת, בשאר הניווטים היה בסדר גמור.

Lexus CT200H

פורסם

בעיתון ידיעות של סוף השבוע הזה יש כתבה במוסף "ממון" עשו השוואה בין כל הGPSים למינהם.

תקרא ותקבל חוות דעת אוביקטיבית.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

תוכנה פשוט מעולה, קלה לתפעול וידידותית למשתמש

לא אכזבה אותי פעם אחת ואני משתמש בה שנה וחצי בערך.

ממליץ בחום.

ולבחור שהתוכנה לקחה אותו לדרכי עפר- אפשר להוריד את האופציה הזאת

בתפריט(כמו כן יש גם כבישי אגרה, כבישים מעבר לקו הירוק וכדומה).

 

ולמען הסר ספק אני בכלל מנוי של אורנ'ג.

 

 

אביתר

×
×
  • תוכן חדש...