Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים,

הגיע הזמן להפרד מהולוו S40 שנת 2000 שברשותנו.

היא שרתה אותנו נאמנה ואנחנו גמלנו לה בהתקנת מערכת הנעה בגז של גזפרו (שלעתה 8500 שח)

 

עכשיו שאני בא לתמכר את הרכב אני צריך את עזרתכם.

כמה לדרוש על הרכב? (הן נמכרות מחירון?למעלה?למטה?) הרכב שמור בהחלט כדי לקבל מחירון אם שאר המכוניות בשוק נמכרות ככה.

 

שנית, כמה אני דורש על מערכת הגז שעדיין באחריות ולא עברה אפילו שנה מהתקנתה?

 

תודה

1972 Fiat Spider 124

 

אז מה אם עולה לי מלאן ת'לאפים לשפץ אותה? אתם לא הייתם זורקים ילד שלכם כי הוא חולה נכון?.....

פורסם

יש כמה סוגים של וולוו S40

T4 / 2.0 וכו' ...

כדי שתציין את הדגם המדוייק שלה.

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

וולבו S40 היא לא להיט מכירות היסטרי בלשון המעטה.

השם שלה (וולבו) ומחיר נמוך כיד שניה, גורם להתעניינות מצד קוני יד 2 שרוצים משהו מיוחד במחיר של משהו עממי, אין יותר מדיי כאלו וגם להם יש מבחר לא קטן.

 

מערכת גז פחות רלוונטית במקרה שלך מאשר נתונים כמו יד וקילומטרז'.

 

אם היד והקילומטרז' נמוכים-סבירים, אז הייתי מתחיל ממחיר המחירון (כולל מערכת הגז).

 

אני חושב שכל קטע של הגפ"מ זה כבר OVER THE HILL, היה פעם שיגעון עם זה, שכולם רצו להתקין, אבל לדעתי אנשים הבינו שזה לא כזה מציאה (תקנו אותי אם אני טועה).

 

בכל מקרה הייתי מתחיל ממחירון ומגיע עם קונה רציני לעמק השווה.

פורסם

זה SE40 לא טורבו

ומערכת הגז עושה את תצרוכת הדלק ברכב הזה למשהו שאתה יכול לעמוד בו

1972 Fiat Spider 124

 

אז מה אם עולה לי מלאן ת'לאפים לשפץ אותה? אתם לא הייתם זורקים ילד שלכם כי הוא חולה נכון?.....

  • ספונסר פורום
פורסם

אמת,כרגע אני מחפש S40 T4,ויש המון בשוק,הן לא נמכרות במחירון.

אם שלך היא T4,אז יש לך קונה פוטנציאלי.

אורן

פורסם

הוא אמר שאין לו T4.

בכל מקרה, הדגם שלך נמכר לרוב מתחת למחירון.

הכי גבוה שתקבל זה גג מחירון (אלא עם כן הרכב שלך מלוקק יד ראשונה, 30 אלף ק"מ מזקן)

 

תן קצת נתונים על הרכב.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

בדרך כלל מתחת למחירון אני אישית מכיר מישהו שהייתה לו אחת טורבו ומצב נדיר משהו שלא מוצאים כל יום ועדיין הוא מכר אותה טיפה מתחת

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...