Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חבר שיש לו מאזדה לנטיס מודל 96 יש בעיה ברכב ששהוא מוציא הרבה עשן לבן בהנעה החלפנו ברכב את הרינגים גומיות עשינו מילוי לראש כולל פקום ראש והכל עם חלפים מקוריים ועדיין הרכב מוציא עשן האם משהו נתקל בבעיה כזאת ואם כן ממה זה נובע בתודה מראש (מאזדה מנוע 1800)

פורסם
יש לי חבר שיש לו מאזדה לנטיס מודל 96 יש בעיה ברכב ששהוא מוציא הרבה עשן לבן בהנעה החלפנו ברכב את הרינגים גומיות עשינו מילוי לראש כולל פקום ראש והכל עם חלפים מקוריים ועדיין הרכב מוציא עשן האם משהו נתקל בבעיה כזאת ואם כן ממה זה נובע בתודה מראש (מאזדה מנוע 1800)

 

חבל שלא התייעצתם לפני התיקונים האלה במנוע,

הסיבה בעישון בהתנעה במיוחד בבוקר הינה שחיקה של מובילי השסתומים , במקרים אלה אני תמיד ממליץ ללקוחותי ולכל המבקש עצה להחליץ מנוע מושלם !, מדוע ?...כי למנוע שעשה יותר מ-100אלף ק"מ שיפוץ ראש הכולל החלפת מובילי שסתומים יגרום לעישון משמן שיגיח מטבעות הבוכנה...לכן עדיף היה לך להחליף את המנוע.

 

דוד ברזילי :idea::idea:

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

כי למנוע שעשה יותר מ-100אלף ק"מ שיפוץ ראש הכולל החלפת מובילי שסתומים יגרום לעישון משמן שיגיח מטבעות הבוכנה...לכן עדיף היה לך להחליף את המנוע.

 

דוד ברזילי :idea::idea:

אני מופתע לשמוע ממך שמנוע מאזדה שעשה 100 אלף ק"מ, ועבר שיפוץ ראש כולל החלפת מובילי שסתומים

יגרום לעישון משמן שיגיח מטבעות הבוכנה ובגלל זה אתה מציע להחליף מנוע.

יש לי חבר מנהל מוסך של מוסד ביטחוני, סיפר לי שהמאזדות אצלו הגיעו ל-400K ק"מ בלי להחליף מנוע. בחלקם בוצע שיפוץ ראש בלבד.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בסוף זה יהיה מהממיר הקטליטי ...

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם

ממיר לא יגרום לתופעה המתוארת.

לדעתי מעבר מים לאחד הצילינדרים.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תנסה להריח. עם זה רך של שמן שרוף, אז יש בעיה של חדירת שמן ךתא השרפה, עם יש ריח של אדים ולא מאבד מים אז יש סבירות שזה הקור שבחוץ גורם לאדים.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

במיקרה נתקלתי באותה בעיה, ישנם גומיות שסתומים במאזדה שתי סוגים 7 מ''מ ו-8 מ''מ יכולה ליהיות זו הסיבה שהגומיות לא תואמות לגודל השסתומים

MAX'S -- Tuning

פורסם

בבדיקה שעשינו לרכב אין יותר עשן לבן עם ריח של שמן שרוף כרגע ישנה בעיה של עשן לבן עם ריח של דלק מילאתי ברכב גלון על סך 80 שח ואחרי חצי שעה נגמר הדלק מה שנראה שהאוטו שורף דלק ובגלל זה יש עשן כרגע אבל לא ידוע לי ממה זה נובע

פורסם

לא הבנתי כיצד מכניסים לגלון דלק בס"כ של 80 ש"ח. אפילו בגלון של 5 ליטר זה לא יכנס. מה הכמות שהכנסת ?.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בבדיקה שעשינו לרכב אין יותר עשן לבן עם ריח של שמן שרוף כרגע ישנה בעיה של עשן לבן עם ריח של דלק מילאתי ברכב גלון על סך 80 שח ואחרי חצי שעה נגמר הדלק מה שנראה שהאוטו שורף דלק ובגלל זה יש עשן כרגע אבל לא ידוע לי ממה זה נובע

 

רצה לפתור את הבעיה ולגשת לאיבחון מקצועי?

פנה לחברינו לפורום חיים יוד הוא בעל מכון להזרקות רכב בשם "משה זר הזרקות"

 

צור איתו קשר בה"פ אני מציע שתיגש אליו הוא יבדוק לך בעזרת מכשירים מתקדמים את הבעיה ויענה לך במיקצועיות.

פורסם
לא הבנתי כיצד מכניסים לגלון דלק בס"כ של 80 ש"ח. אפילו בגלון של 5 ליטר זה לא יכנס. מה הכמות שהכנסת ?.

דוד.

מיכל של 14 ליטר בערך

פורסם

בקשר לעשן הלבן עם הריח של השמן השרוף הבעיה נפתרה כרגע ישנה עוד בעיה של עשן לבן עם ריח חזק של דלק והרכב מאבד הרבה דלק לדוגמה מילאתי מיכל של 14 ליטר בערך ואחרי חצי שעה נגמר הדלק מה יכולה להיות הבעיה

×
×
  • תוכן חדש...