Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנוגע לשעון יחס דלק/אוויר


Aditi
שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקנתי באוטו שלי שעון שמראה על יחס דלק/אוויר,

עכשיו או שאני לא מבין והשעון עובד מצוין, או שבאמת השעון דפוק.

כשהמנוע פועל רגיל. על ניוטרל ב 0.800 טורים ככה, הוא מראה שהתערובת עניה. (שזה סבבה לגמרי מבחינתי).

כשהאוטו בנסיעה רגילה לגמרי, הוא מקפיץ בין תערובת עניה ל תערובת סבירה. וכשאני באיזה 90 קמ"ש ועוזב את הגז לגמרי, הרכב מתחיל לאבד מהירות ואז השעון מראה תערובת עשירה.

עכשיו מישהוא יכול יותר להעיר אור על העניין ? ושיסביר לי מה הולך ? אני יודה לו מאוד,

ודרך אגב איפה בדיוק החישן של השעון אמור להתחבר ? (אצלי זה מחובר לאגזוז לפני החישן של המחשב רכב) זה סביר ואמור להיות שם ?

תודה לעוזרים.. עדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...