Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי גולף 99 מנוע 1800 אוטומטית,ונראה לי שהיא אוכלת דלק בטירוף.

אני נוסע נגיד 4 נסיעות שזה 115 קמ בערך(כולל הלוך וחזור),ואני ממלא 16.5 ליטר ב 100 שח.

זה אומר משהו כמו 1 ל8.השאלה שלי זה הגיוני? וזה נסיעות בכביש גהה וקצת בעיר.יש לעוד מישהו רכב כזה ?זה הגיוני?אני אפשוט את הרגל ככה.:(

פורסם

בהתאם לנתונים נראה כמו צריכה הגיונית אבל גבוהה

אולי כדי לבדוק תקינות החיישנים וניקוי מערכת הזרקה ( הכוונה לא לתוספים אלא אינפוזיה )

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם

לפני זה תבדוק את סיגנון הנהיגה שלך.

 

האם אתה נוסע עם מזגן?

האם יש לך רגל כבדה על הגז?

האם אתה בולם ומאיץ הרבה?

האם הרכב עם צמיגים גדולים ורחבים יחסית?

 

כל אלו משפיעים מאוד על צריכת הדלק.

פורסם
שלום יש לי גולף 99 מנוע 1800 אוטומטית,ונראה לי שהיא אוכלת דלק בטירוף.

אני נוסע נגיד 4 נסיעות שזה 115 קמ בערך(כולל הלוך וחזור),ואני ממלא 16.5 ליטר ב 100 שח.

זה אומר משהו כמו 1 ל8.השאלה שלי זה הגיוני? וזה נסיעות בכביש גהה וקצת בעיר.יש לעוד מישהו רכב כזה ?זה הגיוני?אני אפשוט את הרגל ככה.:(

בדיקה רצינית צריכה להעשות ע"י נסיעה עם מיכל מלא עד לרזרבה ואז מילוי מחדש. בכל מקרה גם אז לא תוכל לצפות לצריכה טובה יותר באופן משמעותי. חוץ מזה נסיעה בגהה, אם אינה בשלוש בבוקר, יותר גרועה מנסיעה עירונית. הפקקים האלו, כמעט בכל שעה, לא יוציאו צריכת דלק טובה גם מטוסטוס.
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בדקתי את העניין, מילאתי פול טנק עד שהידית של הדלק קפצה.אזי צריך להיות 55 ליטרים במיכל.מתוכם 8 ליטר רזרבי.

כלומר 47 ליטר במיכל.הגעתי ל 350 ק"מ ונדלקה נורה של הדלק.בחישוב פשוט עשיתי 350 לחלק ל47 יצא 7.44

זה אומר שהרכב אוכל 1 ל 7.44??? אם כך הדבר הרכב הזה שותה דלק כאילו אין מחר:(\

חשוב לציין שאני לא עובר את ה 100 קמש אף פעם ובלי קיקים וכו,בלי מזגן.ורק אני נוהג באוטו,בלי עוד נוסעים ובלי תא מטען.

אני לא מבין למה הצריכה מטורפת ככ? חשוב לציין שהרכב עבר טסט לא מזמן ואין בעיות בפליטה וכו.והאם אני בודק בכלל בצורה נכונה?

תודה רבה לכולם.!

פורסם

סליחה על הבורות לא ככ הבנתי. אני עכשיו נגיד ממלא פול טנק שוב. נניח יצא לי 50 ליטר.

אני מאפס את הקילומטרג' ונוסע 100 קמ

ואז לא הבנתי מה אני עושה?מה אני מחלק ב 100?

פורסם

אחרי שאתה נוסע 100 ק"מ, אתה ממלא שוב בפעם פול טנק,

יצא לך למלא כמות של בערך 7 או 8 ליטר.

ואז אתה עושה 100 לחלק ל 7 - הצריכה היא - 14 ק"מ לליטר

100 לחלק ל 8 - הצריכה היא - 12.5 ק"מ לליטר

וכך הלאה..

×
×
  • תוכן חדש...