Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנו מחפשים מכונית משפחתית אמינה איכותית ובטוחה שאינה שותה המון דלק.

רצוי משנת 2004. התקציב הוא גג 70,000. האם יש לכם המלצות מתאימות? כמובן מניסיון אישי ולא משמועות...

שמענו על טויוטה קורולה, יונדאי אלנטרה, רנו מגאן, מזדה, פורד פוקוס ועוד.

אנא עזרו לנו כי אנו כבר מבולבלים :roll:

תודה מראש!

פורסם

הקורולה היא אולי האמינה מבין אלו שמנית, יש לה סחירות מצויינת וצריכת דלק סבירה.

המגאן היא ללא ספק הנוחה והמשפחתית ביותר, מה גם שיש לה צריכת דלק טובה (נמוכה) - הבעיה היא האמינות ושירות גרוע של היבואן.

האלנטרה נחותה בכל הפרמטרים שציינת.

המזדה (ואני מניח שאת מתכוונת למזדה 3), אינה מכונית משפחתית (מושב אחורי צפוף מאוד), למרות שהיא מכונית מוצלחת מאוד.

הפוקוס היא פשרה הגיונית, בסה"כ מכונית אמינה ודי מרווחת (למרות שהדגם שיצא ב 2005 הרבה יותר מרווח), אך צריכת הדלק שלה עלולה להוות בעיה.

הייתי ממליץ לכם לבדוק גם את האפשרות של סקודה אוקטביה.

פורסם

רנו מגאן רק אם גיר ידני.

טויוטה קורולה אמינה למדי אבל פרטית משנת 2004 תהיה מעל 70K (מציאות נמכרות מעל למחירון)

אלנטרה לדעתי אוטו בינוני

המלצה שלי היא ניסן אלמרה 1800 סמ"ק 2004 או אפילו 2005. ביטוח יותר זול מטויוטה ומאזדה אבל צריכת דלק קצת יותר גבוהה. אמינה מאוד .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המכונית שיש לנו היום היא מיצובישי סופר לנסר והיא סבבה מבחינת צריכת הדלק והמרחב הפנימי.

יש טעם לחשוב לקנות את אותו הדבר אך משנת 2004?

הן נחשבות אמינות או שמבקרות במוסך כל יומיים?

פורסם
רנו מגאן רק אם גיר ידני.

המלצה שלי היא ניסן אלמרה 1800 סמ"ק 2004 או אפילו 2005. ביטוח יותר זול מטויוטה ומאזדה אבל צריכת דלק קצת יותר גבוהה. אמינה מאוד .

1+

מצתרף להמלצה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

מניסיון, ממליץ על קורולה, בתקציב הנ"ל תיכנס משנתון 2003.

 

מצטרף להמלצה על ניסאן אלמרה, בתקציב הנ"ל ייכנס שנתון 2005.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

פוקוס 2004, ברשות המשפחה שנתיים וחצי, נרכשה עם 57 אלף ק"מ מאלדן בליסינג, כיום יש 86-87 אין לי מושג כי אני לא גר בבית ולא נוסע על הרכב.

מה שנעשה: ברקסים, בלאי, לבד בבית, מחירים לא משנה כי זה היה מזמן וגם בהנחות מוסכים, אבל לא יקר משהו

כמובן טיפולים תקופתיים.

היה לנו בעיית גמגומים עוד כשהרכב היה באחריות, הוחלפה משאבת דלק.

היה לנו בעיה עם הבורר סירוקלציה החשמלי, בורג ומברגה של מקיטה העלים את הבעיה.

דלק ? 1:9 רוב הזמן בעיר ורוב הזמן מזגן, זה הממוצע, בנהיגה של אמא שלי שלא הכי חסכונית כי הרבה נשים לא מבינות מזה רגש על הדוושה אז האוטו מגיע לטורים מיותרים לחלוטין.

אני אישית ממש אוהב את הרכב ונהנה לנסוע בו כשיוצא לי (פעם בהרבה זמן, כשאני תקוע ללא אוטו מסיבות כאלו ואחרות), כיום אני יודע שניתן לקנות שנת 2004 ב65 אלף בערך, אגב בשנת 2005 לא החליפו דגם, משנת 2000 עד 2005 הדגם היה אותו הדבר עם שינוי קל בפגושים ופנסי החזית, ב2006 נכנס דגם חדש, טיפה יותר כבד טיפה פחות מוצלח ויותר בטיחותי, אבל אני חושב שהוא מחוץ לתקציב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מישהו למעלה כתב על סקודה אוקטביה- איך היא?

הפורד פוקוס נחשבת כמבקרת תכופה במוסך או לא? איך צריכת הדלק שלה?

איך מזדה לנטיס מבחינת איכות וצריכת דלק?

פורסם

פורד בפרוש לא מבקרת במוסך. להורי יש כזו, והם נהנים מעל רגע.

 

הלאנטיס איכותית וצריכת הדלק שלה טובה, אבל היא מיושנת ויש טובות ממנה.

 

לא ממליץ על קורולה.

פורסם

היי אני לא מבין מה לא ברור בהודעה שלי ? שנתיים וחצי של בעלות הרכב היה במוסך רק פעם אחת מסיבה שאינה טיפולים שוטפים, המשאבת דלק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ישנות ומיושנות גם האימפרצה , וגם הלאנסר.

 

+1

 

שתיהן תיהינה אופציה נחותה משאר המועמדות שהוזכרו.

 

לטעמי התמקד בחיפוש שלושה רכבים:

 

קורולה, פוקוס ואלמרה. לך על האקזמפלר השמור והטוב ביותר, בשנתון הגבוה ביותר שתקציבך מאפשר.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

ממליץ לרדת בשנה ולעבור לקורולה.

הרכב האמין בקבוצת המשפחתיות לשנים הללו.

רכב עם סחירות מעולה, אמינות מדרגה הכי גבוהה, צריכת דלק בהחלט סבירה ונוחות נסיעה מעולה.

מומלץ

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...