אנו מחפשים מכונית משפחתית אמינה איכותית ובטוחה שאינה שותה המון דלק.
רצוי משנת 2004. התקציב הוא גג 70,000. האם יש לכם המלצות מתאימות? כמובן מניסיון אישי ולא משמועות...
שמענו על טויוטה קורולה, יונדאי אלנטרה, רנו מגאן, מזדה, פורד פוקוס ועוד.
אנא עזרו לנו כי אנו כבר מבולבלים
תודה מראש!