Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה...אני רוצה לקנות מערכת לאוטו...ביררתי וחיפשתי ויש כמה דברים שמוצאים חן בעיניי רציתי לדעת מה מהם הכי מומלץ. [אם היה לי יותר כסף הייתי קונה ביותר...אבל זה ממש אחרי גירודים למניהם]

 

קומפוננט קידמי 6.5":[500-550 ש"ח]

Morel PULSE 6

או

Rockford P162S

 

רדיו דיסק:[600-700 ש"ח]

Pioneer DEHP3950

או

Pioneer DEHP4950

או

Pioneer DEH2950MP

 

רמקולים אחוריי ם[ 350-450 ש"ח]

JBL CS3196

או

Pioneer TSA6991S

או

Sony XSGF6932X

או

Clarion SRR6902

 

*בקשר למגבר אני לא מבין בזה אז איזה מגבר ממוצע רצוי לקנות?

כמה יציאות? וכו'...

 

*אני חובב מוזיקה,בעיקר טראנס [למקרה שזה פרמטר שצריך...]

 

*אם יש משהו שאתם ממליצים עליו יותר ממה שהבאתי פה אני אשמח לקבל המלצות

 

 

תודה מראש, גיא

פורסם

הפולס לא הכי טובים לטראנס,אבל תשמע את שני הקומפוננטים ותראה,תוסיף לרשימה את ההרץ DSK165,מאוד טובים לטראנס.

תוותר על רמקולים אחוריים ותשקיע יותר בקדמיים,או במגבר טוב.

רצוי מגבר 4 ערוצים 2 לקומפוננט ועוד 2 לסאב.

פאנל תחפש של פנאסוניק במחירים האלה יש כמה טובים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קומפוננט אתה חייב לשמוע כדי לבחור אחד מהם.

אם שמעת ואהבת רק אז תקנה.

 

רמקולים אחוריים:

JBL מאוד מומלץ ע"י אנשים ששמעו אותו ואמרו שיש באסים טובים.

יש גם את 6X9 של מורל פולס שגם עליו יש מחמאות.

אם תרצה את CLARION אני מוכר דגם כזה, אז דבר איתי בפרטי.

 

מגבר:

אם אתה רוצה לחבר את הכל, אתה תצטרך מגבר בעל 4 ערוצים, תן תקציב כדי לקבל המלצה.

עכשיו: בעתיד תרצה לשים סאב או לא? אם כן, איזה?

כדי לדעת איזה מגבר להמליץ לך.

 

HU- רדיו דיסק: Pioneer DEHP4950 לדעתי זה יתאים לך.

תלוי מה אתה מחפש, יותר יופי או שיהיה איכותי.

כי יש דגם של אלפיין שהוא איכותי אבל יופי לא משהו.

 

חכה לעוד תגובות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

סאב אני לא שם וגם לא אשים...אני לא אוהב.

רק אחוריים+ קומפוננט קדמי

 

בנוגע למערכת,הכי חשוב לי שיהיה בו כניסת AUX קידמית

אהבתי לאללה גם את העיצוב של הדגמים האלה של הפיוניר [לא שזה כזה משנה אבל עדיין עדיף שיהיה נעים לעין]

 

ובקשר לתקציב במגבר, אני לא יודע

איזה מגבר יכול להרים לי את הרמקולים האלה בצורה טובה מבלי שהוא יקרע לי את הכרטיס אשראי?..ומה הטווח מחירים לערך

 

תראו אני לא משוגע כזה גדול...אני חושב שמערכת כזאת תספיק לי די ויותר [עוד לא שמעתי בפאנל או ברמקולים]

 

תודה רבה אנשים! ,גיא

×
×
  • תוכן חדש...