סאב אני לא שם וגם לא אשים...אני לא אוהב.
רק אחוריים+ קומפוננט קדמי
בנוגע למערכת,הכי חשוב לי שיהיה בו כניסת AUX קידמית
אהבתי לאללה גם את העיצוב של הדגמים האלה של הפיוניר [לא שזה כזה משנה אבל עדיין עדיף שיהיה נעים לעין]
ובקשר לתקציב במגבר, אני לא יודע
איזה מגבר יכול להרים לי את הרמקולים האלה בצורה טובה מבלי שהוא יקרע לי את הכרטיס אשראי?..ומה הטווח מחירים לערך
תראו אני לא משוגע כזה גדול...אני חושב שמערכת כזאת תספיק לי די ויותר [עוד לא שמעתי בפאנל או ברמקולים]
תודה רבה אנשים! ,גיא