Jump to content

קישוא

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קישוא

  1. סאב אני לא שם וגם לא אשים...אני לא אוהב. רק אחוריים+ קומפוננט קדמי בנוגע למערכת,הכי חשוב לי שיהיה בו כניסת AUX קידמית אהבתי לאללה גם את העיצוב של הדגמים האלה של הפיוניר [לא שזה כזה משנה אבל עדיין עדיף שיהיה נעים לעין] ובקשר לתקציב במגבר, אני לא יודע איזה מגבר יכול להרים לי את הרמקולים האלה בצורה טובה מבלי שהוא יקרע לי את הכרטיס אשראי?..ומה הטווח מחירים לערך תראו אני לא משוגע כזה גדול...אני חושב שמערכת כזאת תספיק לי די ויותר [עוד לא שמעתי בפאנל או ברמקולים] תודה רבה אנשים! ,גיא
  2. אהלן חבר'ה...אני רוצה לקנות מערכת לאוטו...ביררתי וחיפשתי ויש כמה דברים שמוצאים חן בעיניי רציתי לדעת מה מהם הכי מומלץ. [אם היה לי יותר כסף הייתי קונה ביותר...אבל זה ממש אחרי גירודים למניהם] קומפוננט קידמי 6.5":[500-550 ש"ח] Morel PULSE 6 או Rockford P162S רדיו דיסק:[600-700 ש"ח] Pioneer DEHP3950 או Pioneer DEHP4950 או Pioneer DEH2950MP רמקולים אחוריי ם[ 350-450 ש"ח] JBL CS3196 או Pioneer TSA6991S או Sony XSGF6932X או Clarion SRR6902 *בקשר למגבר אני לא מבין בזה אז איזה מגבר ממוצע רצוי לקנות? כמה יציאות? וכו'... *אני חובב מוזיקה,בעיקר טראנס [למקרה שזה פרמטר שצריך...] *אם יש משהו שאתם ממליצים עליו יותר ממה שהבאתי פה אני אשמח לקבל המלצות תודה מראש, גיא
  3. שלום אני חדש פה השבוע קניתי פג'ו 306 האוטו בא עם איזה CD מעפן של חברת Matrix [מה זה?! O_O ] וזוג רמקולים זוועתיים ביותר אני רוצה להעיף את מה שיש לקנות מערכת טובה שתכלול מערכת MP3 ורמקולים יש לי מגבר וסאב 12" של PIONEER בבית וממה שהבנתי לא כדאי לשים גם רמקולים אחוריים וגם סאב [אמת?] בקיצור מה מומלץ לקנות עוד? איזה מערכת איזה רמקולים? לא נשתגע יותר מידי במחיר מקסימום 1600 על כל מה שצריך תודה רבה גיא
×
×
  • תוכן חדש...