Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להחליף מי קירור? אתה מתכוון נוזל קירור לרדיאטור?

למה אתה רוצה להחליף? כי יש שני סוגים, מים ירוקים ומים אדומים ולפי מה שידוע לי הם עושים את אותו הדבר

ג'ימיניב!

פורסם

שמע, צר לי לראות אותך ללא מענה. אם אין משהו מיוחד האימפרזה, ששונה מהותי משאר המכוניות, אז התהליך הוא בערך כזה:

כוון את בורר החום של המזגן לחום מקסימלי.

מצא את הפקק של הרדיאטור (בתחתיתו בד"כ), רוקן את המים.

המלצה: פרק את מיכל העיבוי (אם קיים כזה) ונקה אותו ביסודיות.

פרק צינור עליון וצינור תחתון של הרדיאטור, הזרם מים בלחץ ע"י צינור גינה או משהו (התחל בלחץ קטן והעלה אותו בהדרגתיות)

כנ"ל מומלץ לעשות לבלוק המנוע עצמו, ולרדיאטור החימום.

סה"כ הרעיון זהה , עליך לדאוג שלא להרטיב מערכת חשמל וכו'.

 

אם התרמוסטט תקין, לדעתי אין צורך לגעת בו. אם בא לך, תחליף אותו "על הדרך".

 

הרכב את הכל בחזרה, מלא נוזל קירור ונקז אויר ביסודיות! (אתה חייב לדעת את מיקום ניקוזי האויר שלך).

 

הנע וחכה להתחממות הרכב, עד להידלקות הוונטה.

 

מקווה שעזרתי.

(ד"א, יש מדריכים למטרה זו כולל תמונות באינטרנט, אך לרוב על רכבים אחרים)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

באמת מעל ל10 אלף משתמשים רשומים ואף אחד לא יכול לענות לי על שאלה פשוטה?

היכן נמצא ברז הניקוז של הראדיטור באימפרזה 98?:shock:

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...