Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום כותרת במוסף כלכלה של אחד העיתונים :

 

בעקבות מקרי הונאה רבים, תירשם בעלות של חברות ליסינג ברישיון הרכב, כי רכב ליסינג לשעבר מאבד מערכו לעומת רכב פרטי.

 

הרישום יראה כך : "חכירה לשעבר"

 

מי שקרא את הכתבה, מתבקש להוסיף פרטים.

 

 

פורסם

אני מאוד מקווה שהכתבה נכונה.

 

אבל, מהכרותי רבת השנים את מדינת ישראל ואת התנהלות השילטון בה, אין לי ספק שחברות הליסינג ילחצו ככול יכולתן כדי למנוע מהצרה הזו (מבחינתן) לצאת אל הפועל.

רישום מדויק של מקור הרכב = הקטנת היכולת למכור את הרכב במחיר טוב בקומבינה = ירידה בערך המלאי של כלי הרכב של חברות הליסינג.

 

לכן, אם זה יקרה, אז ימות המשיח הגיעו.

פורסם

דווקא חברות הליסינג לא יפסידו מזה, כי מי שקונה ישירות מליסינג, מקבל הנחה במחיר בהתאם, ויודע את מקוריות הרכב.

אפשרות להונאה קיימת במכירה מיד שנייה ומעלה, אז ניתן להציג את הרכב כפרטי, וברישיון לא רשום כלום.

 

 

פורסם
דווקא חברות הליסינג לא יפסידו מזה, כי מי שקונה ישירות מליסינג, מקבל הנחה במחיר בהתאם, ויודע את מקוריות הרכב.

אפשרות להונאה קיימת במכירה מיד שנייה ומעלה, אז ניתן להציג את הרכב כפרטי, וברישיון לא רשום כלום.

 

 

מי שמכתת את רגליו למשרדי הדואר ואו למשרד הרישוי יוכל תמיד לעלות על בעליו הקודמים של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
דווקא חברות הליסינג לא יפסידו מזה, כי מי שקונה ישירות מליסינג, מקבל הנחה במחיר בהתאם, ויודע את מקוריות הרכב.

 

אם הקונה יודע שהוא יהיה חייב למכור חזק מתחת למחירון, אז גם מה שהוא יהיה מוכן לשלם לחב' הליסינג ייקטן.

בקיצור-בסופו של דבר חברות הליסינג הן חלק משרשרת המזון והם לא יוכלו להתחמק מכך.

 

מצאתי את הכתבה - אכן ימות המשיח...

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478014,00.html

פורסם
מי שמכתת את רגליו למשרדי הדואר ואו למשרד הרישוי יוכל תמיד לעלות על בעליו הקודמים של הרכב.

 

אין שום אפשרות לדעת בדואר מי היה הבעלים הקודם נקודה.

 

אם מישהו בדואר הצליח לתת לך מידע שכזה פירוש הדבר שהוא האקר שפרץ את מחשב משרד הרישוי דרך מסוף הדואר.

 

וכדי שיהיה ברור, המע' בדואר עובדת הפוך. אם הזנת את הנתונים הנכונים של בעל הרכב ושל הרכב, רק אז יעלה המסך המתאים שיאפשר לך להשוות נתונים נוספים מהמרשם אל מול הרישיון. אם הזנת פרט שגוי, תקבל הודעת שגיאה.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...