Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי רנו קנגו 2002

הבעיה היא העזעקה או השלט אני לא בטוח אבל 99% שהבעיה היא מהעזקה

הבעיה היא כזאת השלט של האוטו עובד הוא מראה אור אדום וגם החלפתי אולי 100 פעם את הסוללה והאוטו לא מגיב השלט לא פותח את הדלתות בדקתי את הפיוז שנמצא מתחת להגה והפיוז תקין החלפתי אותו למרות שהקודם היה גם תקין אמרתי אולי זו הבעיה אבל העזקה עדין לא עובדת ודרך אגב שככתי לרשום בדקתי עם שתי השלטים שניהם לא פותחים אז רציתי לדעת עם מישהו יודע מה אפשר לעשות

בתודה מראש מור בן דור

פורסם

אתה בטוח שיש אזעקה ברכב?

במקור אין אזעקה בקנגו 2002. אם יש -זאת אומרת שהתקנת אתה בנפרד. תסע למקום שהתקין לך ותתקן שם.

אם אין לך אזעקה-הבעיה היא בשלטים. תפנה לרפי לין -הוא יפנה אותך לפי מקום מגוריך לבעל מיקצוע טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש עזקה באוטו שככתי לצין גם שהיא עבדה וגם שזה יד שניה ונראה לי שזו עזקה מקורית למה המנורה של העזקה היא בלוח שעונים

פורסם

אין שום אזעקה מקורית בקנגו מכל שנות ייצור.

המנורה בלוח שעונים היא מנורה של אימובילייזר.

 

במקור, השלט שפותח שת הרכב מובנה במפתח.

 

כמובן שאפשר לחבר נעילה מרכזית של הרכב לאזעקה, והרכב יפתח עם השלט של האזעקה.

האם נעילה מרכזית פועלת, כשאתה לוחץ על הכפתור ליד ידית ההילוכים ?

 

 

האם כשאתה לוחץ על הלחצן במפתח, קורה משהו?

 

אם התשובה לשתי השאלות היא כן, יש לך תקלה במערכת האזעקה.

 

 

פורסם

עם אתם אומרים שאין עזקה שבאה עם האוטו מהחברה אז אין לאוטו הזה בכלל עזקה אז רציתי לדעת מה הבעיה למה השלט לא פותח את האוטו אני חייב לפתוח את האוטו עם המפתח ולנעול אותו עם הכפתור שליד הידית של ההילוכים

פורסם

תשלך הודעה פרטית לרפי לין (כמו שכתבתי לך) ותבקש הפניה לבעל מקצוע שמתעסק עם נעילה מרכזית ושלטים ותכתוב לו איפה אתה גר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תפתח את שני החלקים של השלט ותבדוק אם יש חלק קטן שהוא למעשה הלחצן מפורק.

אם כן, אתה צריך חשמלאי (או תעשה את זה לבד) שילחים את החלק חזרה למעגל של השלט.

 

אם אין שום חלק מפורק, יש בעיה בקידוד השלט. אז באמת תצטרך בעל מקצוע שייתקן את השלט.

פורסם
תפתח את שני החלקים של השלט ותבדוק אם יש חלק קטן שהוא למעשה הלחצן מפורק.

אם כן, אתה צריך חשמלאי (או תעשה את זה לבד) שילחים את החלק חזרה למעגל של השלט.

 

אם אין שום חלק מפורק, יש בעיה בקידוד השלט. אז באמת תצטרך בעל מקצוע שייתקן את השלט.

 

בתחילת ההודעה כתוב שיש אור אדום כשלוחצים על השלט -השלט תקין (אולי יש בעיה בקידוד אבל הלחצן בסדר). לא ממליץ לנסות לתקן את השלט לבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכון מאוד-שני שלטים לא עובדים זה אומר שהבעיה לא בשלטים אלא במקלט של נעילה מרכזית.

מי שמחפש פיוז של האזעקה ברכב שאין בו אזעקה ומעולם לא היתה-לא כדאי שיתחיל לפרק שלטים ולנסות לתקן אותם בעצמו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...