Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, מחר או מחרתיים אני אאסוף את המנוע המיועד לרכב שלי.

מכיוון שלחץ הוא לא מרכיב קריטי בסיפור, יש מצב טוב שהמנוע ישכב אצלי בבית בין שבוע -לחושד עד שארכיב אותו.

האם יש איזה פרוצדורות מיוחדות ששווה לבצע במנוע בזמן שהוא מחוץ לרכב? טיפולים? נקיונות? פירוקים?

 

ושאלת-אגב, למישהו יש נסיון בקניית מנוע מבכר \ דני את נני? יש סיבה להעדיף מי מהם?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רצוי לבצע ניקוי של המנוע, פתיחת אגן השמן, וניקוי.

לבדוק חופש בטלטלים, ניקוי קרהורטור\מזרקי דלק

ואם כבר המנוע פתוח למה לא לעשות חצי אבראול?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לרון

רכשתי מבכר מספר מנועים מהסניף התל אביבי ,לא התאכזבתי

אל תגע במנוע הדבר היחידי ,הוא לפרק את המצתים ולהתיז WD40 מכיון שהמנוע יגיע אליך כשהוא שטוף ,ויש סיכוי טוב שחדרו מים לצילינדרים

 

המלצה בלבד:

החלפת מחזיר שמן האחורי

יגאל

פורסם

אני בעד פירוק האגן וניקוי, אם אתה כבר שם בדיקה של כל הרכיבים אם יש ידע וכלים או אפילו רק עם הידיים.

טיימינג ומחזירי שמן זאת שטות לא לעשות כשהמנוע בחוץ , אולי שווה גם להחליף משאבת מים , תלוי במצבה.

ואם אתה כבר שם....אז אולי גם קלאץ חדש ( קיט שלם ומיסב מוביל ).

פורסם

תודה על המידע.

כנראה שאגן השמן בכל זאת ירד מהמנוע המיועד- לצורך וידוא \ חיזוק של כל הברגים המשתתפים בחגיגה [למנוע הנ"ל יש בעיה ידועה של ברגי משאבת שמן שמשתחררים בטרם עת ופוגעים קשות במשאבה כשהם מטיילים להם בקרטר וסביבתו] וכמובן גם ניקוי \ חידוש כל האטמים המשתתפים.

במנוע האמור אין רצועת טיימינג אל שרשרת, לכן אני בספק אם יהיה טעם לגעת.

האם יש דרך לבדוק קומפרסיה במנוע שטרם הורכב? האם בדיקה כזו מספיקה כדי להעיד שהמנוע תקין או לא?

 

האם לעוד מישהו יש התייחסות לדני את נני או בכר?

 

 

 

שוב תודה לעונים

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם שרשרת אז החלפת מותחן.

בשביל לבדוק קומפרסיה אתה צריך לסובב את המנוע , אז אם אין לך סטאנד למנוע,לא תוכל לבדוק קומפרסיה.

( או אולי אפשרי בשכיבה , השאלה האם מומנט ההיפוך של המנוע לא גדול מידי וניתן לשליטה , ואם לא אז רצועת ראצט... , כמובן ללא כל האביזרים ).

×
×
  • תוכן חדש...