Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לקראת החורף אני רוצה להחליף את הצמיגים (המקוריים!!!) באופל אסטרה 2001 שברשותי.

על הצמיגים עברו 52,000 ק"מ, והם נראים יבשים.

 

אם לומר את האמת, אין לי כח להתחיל לחפור בנושא הצמיגים. יש כל כך הרבה סוגים מכמה מותגים מובילים.

התקציב בוא בערך 1200 ש"ח ל-4 צמיגים. מידת הצמיגים 185/65/R14.

 

אני מחפש צמיג שנחשב "סטנדרטי", שמתאים למזג האויר הישראלי. הצמיג צריך להיות רך ונעים לנסיעה (אבל לא אחד שישחק תוך 10,000 ק"מ). בסה"כ הנסיעה עירונית, אבל עיניין האחיזה עדיין חשוב (אני לא רוצה "צמיגי פלסטיק" בקומבינה).

 

אני זוכר שפעם היה נגיד לגודייר צמיג שנקרא "GT2" (אם זה נותן הכוונה בעיניין)

 

הסיבה שאני מטריח אותכם, היא שדי הלכתי לאיבוד באתר של tires4u. אין לי מושג מה מסמלת כל אות בצמיג ומה ההבדל בין דגם לדגם. אני בטוח שיש גדולים ומבינים ממני.

(מיותר לציין שאני נוסע גג 140 כך שכל צמיג בערך יתאים)

 

תודה מראש

 

אופיר

פורסם

במחיר הזה תוכל להכניס:

 

קלבר HP2.

 

פאלקן 326.

 

חכה לעוד תגובות , בטח יש עוד במחירים האלה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

כיום יש לי MICHELIN ENERGY E3A.

 

ראיתי שהמחיר לא נורא. למישהו יש חוות דעת עליו ביחס לצמיגים אחרים (אין לי דרך להשוות)

פורסם

אם זכרוני אינו מטעה אותי , האנרג'י לא זכה לתשבוחות מחברי הפורום שהשתמשו בו.

 

בכל מקרה , אם אתה מרוצה אז תקנה כאלה שוב.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
כיום יש לי MICHELIN ENERGY E3A.

 

ראיתי שהמחיר לא נורא. למישהו יש חוות דעת עליו ביחס לצמיגים אחרים (אין לי דרך להשוות)

 

 

אלה צמיגים מצויינים אבל יותר יקרים מהסכום שהחלטת עליו: 86T עולות 390ש"ח ; 86H עולות 430 ש"ח.

גם PIRELLI P-3000 צמיגים טובים(370ש"ח).

קצת יותר זול DUNLOP 86H - גם טוב-330ש"ח.

KLEBER לדעתי ירדו באיכות בשנים האחרונות. אבל הם בידיוק בתקציב שלך.

אני הייתי מוסיף עוד קצת וקונה PIRELLI.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

דווקא הקלבר HP2 מעולים, נוחים יחסית ושקטים לגמרי, באמת לגמרי, בחודשיים - ציוץ אחד לא היה לי מהם.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...