Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אבל הבעיה היא שעכשיו רק קניתי אוטו ואין לי כוונה ללכת למכור ולקנות שוב קטנוע שיפגע לי בניידות אז כנראה אני אוותר על העבודה הזו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

המצב שלכם טוב אם אתם מוכנים לוותר על עבודה בגלל בעיות חנייה :shock:

לא ידעתי שיש שלל עבודות בשוק,"לפי בחירתך" ....

פורסם

היי אייל אני לא נוסע בגולף שעוברת נקיון עם הלשון כל בוקר ;)

לבחורצ'יק עם הבעיות בעבודות

תקשיב, עם נסיון חיים כמו שלי בעבודות כלבויניק, אני יכול למצוא עבודה תוך שעה של ישיבה על העיתון, בכל פינה של הארץ.

אז כן, ויתרתי על העבודה בעזריאלי, הלכתי להיות שליח במסעדה שפעם עבדתי בה, יש לי קטנוע צמוד, המסעדה נמצאת 2 ק"מ מהבית, אין לי בעיות חניה, על הדרך אני חוסך דלק עם האוטו הוא כל השבוע עומד בבית.

סבבה, לא ?

ובערב אני עושה השלמת הכנסה במסעדה סינית אחרת גם בתור שליח.

יש לי גם עבודה שלישית אם אני רוצה, מוכרן בYELLOW

שאני אמשיך עם ההצע ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
המצב שלכם טוב אם אתם מוכנים לוותר על עבודה בגלל בעיות חנייה :shock:

לא ידעתי שיש שלל עבודות בשוק,"לפי בחירתך" ....

 

שמע , סוגיית חניה היא לעתים הקש ששובר את גב הגמל. במיוחד עבור חובב מוטוריקה ש"מנקה את הרכב עם הלשון כל בוקר".

 

וכן, למי שרוצה לעבוד ולא בוחל בעבודות - תמיד תהיה עבודה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,יש בעיה עם עבודות.

לא בעיה למצוא עבודה כשליח,או קייטרינג או מלצר או שאר עבודות שחורות.

אני מדבר על עבודה בהיי טק למשל,שהרבה יותר קשה לוותר עליה אם יש בעיות חנייה.

השילוב האולטימטיבי זה אוטו וקטנוע,אבל לא כל אחד יכול להחזיק בשניהם.

פורסם

יש את החניון ברכבת מרכז (ארלוזורוב) שנמצא במרחק הליכה מעזריאלי, שחניה יומית עולה בו 15 ש"ח.

מחיר סביר יחסית לאלטרנטיבות...

מגאן 265

פורסם
אייל,יש בעיה עם עבודות.

לא בעיה למצוא עבודה כשליח,או קייטרינג או מלצר או שאר עבודות שחורות.

אני מדבר על עבודה בהיי טק למשל,שהרבה יותר קשה לוותר עליה אם יש בעיות חנייה.

השילוב האולטימטיבי זה אוטו וקטנוע,אבל לא כל אחד יכול להחזיק בשניהם.

 

אני עובד בהייטק.

כמובן שבפעם השניה שנתקלתי בבעיה הזאת, בסופו של דבר שכרתי מהבניין בו אני עובד חניה מקורה תת קרקעית בעלות של 80 דולר לחודש,ופתרתי ככה את הבעיות.

עולה אולי קצת יותר מחניון ציבורי, אבל לא כולל שמש, ונדליזם ,גניבות ונהגים מוכשרים שדופקים לך את הרכב מכל הכיוונים.

 

מבחינתי קטנוע לא מהווה פתרון כי אין לי רשיון לדו"ג ואני גם לא רוצה שיהיה לי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קטנוע הוא בהחלט לא פיתרון, אם כבר אז קונים אופנוע :twisted:

 

אחד הדברים הבסיסיים שאני שואל כל מקום עבודה חדש הוא על הסדרי חנייה.

 

לי לפחות, זה נראה דבר אלמנטרי ביותר לקבל חנייה כחלק מהזכויות שלך כעובד.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...