Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעברו כמעט חודשיים של נסיעה ברכב עם המחשב

החלפתי מגבר כמו שהבטחתי המגבר הנבחר הואXETECgravity 5g900

המגבר החליף גם את המונו בלוק וגם את המגבר ארבעה ערוצים

המגבר מוגדר כ-

4X100 WRMS

ויציאת מונו

1X360 WRMS

הכל ל4 אוהם

הרכיבים שאמורים להיות מחוברים למגבר הם:

סט קומפוננט 3 WAY מורל ELATE 9

וסאב אינפנטי פרפקט

הסאב מתחבר כמובן ליציאת המונו במגבר

המגבר מקבל את האות מרוקפרד 3SIXTY.2

כרגע הרוקפורד מחובר בתצורת 5.1 דרך הכרטיס קול של המחשב

הגעתי למסקנה שרוב השימוש במערכת הוא בסטריאו בלבד (יותר נכון חוץ מפעם אחת לנסיון המערכת לא עבדה בתצורת 5.1)

לכן הוחלט לעבור לתצורת סטריאו בלבד ועכשיו לשאלה בתצורת החיבור

ישנם שתי אפשרויות שחשבתי עליהם:

1 חיבור כל זוג ערוצים בברידג לכל צד וכך יווצרו שתי ערוצים של 200 WRMS כל אחד

2 חיבור ביאמפ הוופרים מחוברים לשתי ערוצים במגבר ישירות המיד והטויטר מחוברים דרך הקרוס המקורי

החיתוך של הוופרים מתבצע דרך הרוקפורד

אשמח לשמוע את דעתכם על דרך החיבור העדיפה או עם יש לכם רעיון אחר לחיבור

כמו כן עוד שתי שאלות קטנות :

1 לרוקפורד יש כניסה ויציאה לסאב בRCA בודד כאשר אני יוציא מהמחשב סטריאו אני לא יוכל לקצר

עם Y את שתי היציאות מסיבות ברורות מכיוון שאני לא רוצה לאבד את אפשרויות הכיוון ברוקפורד לסאב בלבד

איני יודע כיצד לבצע צורת חיבור שכזאת יש למישהו רעיון?

2 ושאלה אחרונה איך הייתם ממתגים את המגבר הזה כהשוואה למגברים אחרים

 

מצטער אם יצא קצת ארוך

תודה מראש

שרון

פורסם

בגלל שיש לך רוקפורד 3SIXTY ועוד הגרסא השניה - אתה מאוד גמיש.

 

הייתי מביא עוד מגבר 4 ערוצים ומשתמש בו להגביר את הCDMים והטוויטרים בנפרד.

 

על המגבר הנוכחי - את הסאב על ערוץ המונו ואת התשיעיות אילייט בגישורים.

 

בקיצור - טרי-אמפינג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אבל איך אני יוכל לחבר את הרוקפורד כקרוס 4 WAY?

הרי יש לרוקפורד שתי כניסות\יציאות סטריאו קדמיים\אחוריים

ועוד שתי יציאות מונו אחת לסנטר ואחת לסאב

×
×
  • תוכן חדש...