Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא אישי ל Hot Hatch


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי הקליאו 197, מתי מתחילים למכור אותה בארץ?

 

תלוי את מי אתה שואל ומתי.

אם אתה שואל את קרסו מלפני מספר חודשים, אז היא כבר נמכרת.

אם אתה שואל את קרסו היום - אז בינואר.

 

אם אתה שואל אותי, אז הניסיון מלמד שקרסו לא ייבאו אותה והם רק משגלים את הדעת כהרגלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בגדול עד 250 אלף ש"ח אבל אין שום סיבה לא לקנות קליאו 197 שגם סופר מהנה וגם גוזל רק חלק מתקציבי.

 

תזכיר לי שוב למה אתה מעדיף את הקליאו על פני GTI גולף חדשה? (כאילו זה רק אני וכל העולם בדעה שהGTI זאת ההוט האטצ' האולטימטיבית?)

ובכלל למה שקלת לייבא רכב לארץ, מה אתה מחפש בדיוק בהוט האטצ' שלך שלא תמצא באחת שיש בארץ?

 

עמרי.

פורסם

עד 250K ש"ח, ואם אתה מחפש הוט-טאצ' מאחת הסוכניות בארצנו הקטנטנה- SEAT Loen CUPRA 2008! האוטו!

יש כאלו שיגידו שהוא יקר מדי, אני לא מסכים עם זה בכלל.

שתיגש לסוכנות סיאט, ותשב על הרשימת איבזור, אתה תשאל למה הוא כל כך זול :roll:.

 

וה-CUPRA אכותית יותר ומאובזרת יותר (שלא נדבר על חזקה יותר) מה-GTI MK5.

אם היה לה סמל של VW בגריל הקידמי, המחיר היה מתחיל מ-300K :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

רציתי להגיד כבר בהתחלה על הלאון קופרה, אבל היו סותמים לי את הפה :-(:roll:. אז עכשיו שאמרו כבר, אני יכול להגיד לך שאם אתה רוצה אוטו מהסוכנות מהארץ, אז תילך עליה. מאובזרת ברמה מטורפת, חזקה, יפה (לטעמי כמובן, תיקח בצבע צהוב :wink:) ועוד הרבה (ראה מבחנים שעשו לה בארץ). לדעתי,כדאי לך להתמקח איתם על המחיר, ואפילו להגיד להם שעל הגולף המקבילה קיבלת הנחה וכו', ולרדת בקלות ל-210-220 אלף.

 

שיהיה בהצלחה, מקווה לראות עוד לאון קופרה על כבישי ארצנו :-)

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

וה-CUPRA אכותית יותר ומאובזרת יותר (שלא נדבר על חזקה יותר) מה-GTI MK5.

 

 

על זה אמר קלארקסון "אם אתם רוצים גולף הכי טובה - אל תקנו גולף".

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ידידי, למיטב ידעתי וזכרוני הלאון לא ממש בגודל של הוט האטצ' שדיברו עליהם עד עכשיו..

כאילו טוב שלא אמרתם כלום, עוד קצת והוא כבר בMPS3, WRX..

פורסם

הליאון החדשה כל כך מכוערת, הדור הקודם היה הרבה יותר יפה.

 

אם אתה רוצה הוט-האצ' במתכונת החריפה, הישנה והטובה של המילה, הייתי מציע שתילך על הקליאו ספורט 197, ולא על הגולף.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

את הסיאט אני לא אקנה וזה בטוח.

 

הקליאו ממש נראה לי מעולה.

 

אך בטח יהיה יותר זול לקנות אותה בארץ. השאלה היא האם ימכרו אותה כאן או לא?


×
×
  • תוכן חדש...