Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה לכמה ימים - צפון מול אילת.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי אתמול מאילת, גם כן אחרי נסיעה ספונטנית, שהינו שם 3 לילות באוהל במקום פשוט מושלם, היה לנו בסביבה הכל..

בכל מקרה, בלי להיכנס לפרטים על אילת עצמה, וברור שהיה כיף ויש מה לספר...

אבל רק מהבחינה המוטורית - רציתי לקחת את כביש 10 לאורך הגבול המצרי, ומג"ב סובבו אותי חזרה :cry: יש שם כביש נהדר!

המסלול היה כזה, מבת ים לת"א, משם איילון דרום עד מחלף אשדוד, שמאלה למחלף גדרה ולכביש 40.. אכן ים של מצלמות עמוד...

דרומה יותר הן נגמרו, והיו B4 ספורות שהתחבאו להן בכל מיני מקומות... עצירה קצרה בבאר שבע אצל סבתא של אחד הנוסעים אצלי, וחזרה לכביש 40 עד צומת טללים.. משם לקחתי את כביש 211, לא מיוחד בשום דבר, עיקולים קלים (הדוקים אם נוסעים מהר), הכביש שומם ל-ח-ל-ו-ט-י-ן, רק שיטחי אש מסביב, מאפשר לסגור סקאלה בקלות... טסתי עד למחסום של מג"ב, סובבו אותי ונסעתי חזרה, שוב ל-40, מצפה רמון - כביש מ-ד-ה-י-ם! (אגב בב"ש במקרה הגעתי לאיזה אתר פסולת, נכנסתי ל-90, איבדתי, וברח לי הזנב לגמרי... פעם ראשונה שלא הצלחתי להשתלט)..

במצפה רמון היו הרבה פניות U כאלה בירידה, היגוי מצויין, יש תמונות מהדרך, היינו לקראת שקיעה והיה ממש יפה...

לאחר מכן המשכתי ב-40, היה ממש ריק, רק טנקים יורים מסביב, והם ירו... נוסעים ומסביב יש מלחמה :) גם שם היו כמה קטעי כביש פשוט מהנים ביותר!

הדרך חזרה הייתה כמעט אותו הדבר... באשר לאילת, בשעות השיא מה שקורה בכיכרות שם - פשוט בלאגן!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
גם אני יהיה באילת יום רביעי.

 

וולבו אתה מארגן כוסיות

 

מסדר כוסיות לכולם :!: (לא יותר מידיי) :o

 

גם אני יהיה כנראה עם ידידים אבל בלי האוטו שלי נפגש 8 באנפלגד )

 

בכל אופן האנפאגד הפך למקום הכי זוועה באילת, כולם עברו ללוויס - מקום בן זו*ה...

 

דר"א הפסטיבל המוטורי הוא לא כזה אטרקציה.. הרבה סוקודות מכוערות, ואודים חדשים ולא כל כך מיוחדים חוץ מכמה מסכי LCD שמושתלים להם במשענות של האאודים :!:

 

בכל אופן כולם לאילת :!: הכי טוב פה :!::!:

×
×
  • תוכן חדש...