Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה לכמה ימים - צפון מול אילת.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג סוכות שמח לכם :drinking::popcorn::silly::rofl:

אני וחברים שלי החלטנו שעכשיו, סוף סוף יש חופש, אז אנחנו לוקחים לנו חופשה קטנה...

 

רק שאנחנו בהתלבטות... לאיפה כדאי לנסוע? לצפון - לטבריה... לישון על החוף באוהלים מעולים שיש לחבר שלי.....או לנסוע לאילת, ולישון בדירה שיש לחבר אחר שלי.

הנסיעה היא ספונטנית, יומיים\שלושה\ארבעה או לא יודע מה...

 

מה לדעתכם עדיף?

 

והאם הנסיעה לאילת באמת מסוכנת כ"כ כמו שאומרים למי שזו הפעם הראשונה שלו? (זה בעצם הכי מפחיד אותי...אז קודם כל תענו על זה, זה הכי חשוב).

תודה על התשובות.

Back to the original - NC again.

פורסם

לפי דעתי רק אילת,

 

מזג האויר יותר טוב שם, עדיף דירה מאוהל, יש איפה לבלות שם, והאוירה שם הרבה יותר כיפית...

 

אם תנהג בזהירות אין סיבה שהדך תהיה מסוכנת. רק תיסע דרך מצפה רמון...

 

תעשה חיים !

:p

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אילת, אין ספק.

 

טיפים לנסיעה:

 

1. סע דרך מצפה רמון. (בב"ש המשך בכביש מס' 40, ולא ל-25/90)

2. שים לב לא להיתפס על מהירות. (עד ב"ש יש מצלמות עמוד, דרומה משם האיום העיקרי הוא לייזר.)

3. כדאי מאוד שיהיו 2 נהגים או יותר, אז אפשר לנסוע ברצף ולעצור רק להחלפת נהגים באמצע. אם רק נהג אחד (כמו במקרה שלי...) אז לעצור אחרי שעה וחצי-שעתיים ולנוח כמה דקות.

4. כדאי לנסוע (ולחזור) באור יום. בדרך חזרה אפשר לתכנן כך שמגיעים לב"ש עם רדת החשיכה (מב"ש עד ת"א זו כבר אוטוסטרדה נורמלית)

5. יש בדרך שלטי אזהרה של "סיבוב מסוכן". הם לא צוחקים - אם זו הפעם הראשונה שלך בדרך לאילת קח את השלטים האלו בתור המלצה מאוד חמה להאט ל-40 לפחות עד שתראה מה החדות של הסיבוב.

6. אל תצא לעקיפה שאתה לא יודע איך תסיים. התנועה דלילה יחסית, ולא יקרה כלום אם תחכה עוד 2 דקות להזדמנות עדיפה. אם אתה באוטו עגלתי יחסית, כיבוי מזגן לפני העקיפה ישחרר לך עוד כמה סוסים נחוצים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אחמד... :p

 

אני ממליץ לך בחום לרדת לאילת :!::!:

 

- מזג האוויר נהיה מושלם (חם בבוקר וקריר בלילה)

- יש בדיוק שתהיה את המפגש המוטורי הזה..

- העיר התמלאה במקצת (עדיין לא כרגיל לחג) אבל מלא כוסיות כרגיל :!:

- יש לך דירה ולא אוהל שזה פי 100 עדיף..

- נהיגה כיפית עד לאילת אומנם מפחידה במקצת אבל אתה תסתדר אם לא תתלהב

ותשתולל..

 

- ותוכל לפגוש במקרה את הוולבו שלי :!::lol::lol:

פורסם
אחמד... :p

 

אני ממליץ לך בחום לרדת לאילת :!::!:

 

- מזג האוויר נהיה מושלם (חם בבוקר וקריר בלילה)

- יש בדיוק שתהיה את המפגש המוטורי הזה..

- העיר התמלאה במקצת (עדיין לא כרגיל לחג) אבל מלא כוסיות כרגיל :!:

- יש לך דירה ולא אוהל שזה פי 100 עדיף..

- נהיגה כיפית עד לאילת אומנם מפחידה במקצת אבל אתה תסתדר אם לא תתלהב

ותשתולל..

 

- ותוכל לפגוש במקרה את הוולבו שלי :!::lol::lol:

 

גם אני יהיה באילת יום רביעי. 8)

 

וולבו אתה מארגן כוסיות :?:

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

עושים, גם אני יהיה :D

 

אגב אם מישהו יוצא היום/מחר בבוקר לאילת, ויש לו מקום,

אז שידע שאני אשמח להשתנע איתו.. :p

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...