Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם, זה באמת עוזר לי כל המידע הזה! תודה

R5T הפירוט והמידע מרשים ביותר....

 

RACEPACK

 

אשמח אם תאיר את דרכי בנושא.....:-):wink:

 

והאם חברה יש לכם המלצות ספציפיות לצ'יפ מנוע שיתאים לאוטו הספציפי וייתן שיפור רציני?

 

 

בתודה לכולם,

אביעד.

פורסם
תודה רבה לכולם, זה באמת עוזר לי כל המידע הזה! תודה

R5T הפירוט והמידע מרשים ביותר....

 

RACEPACK

 

אשמח אם תאיר את דרכי בנושא.....:-):wink:

 

והאם חברה יש לכם המלצות ספציפיות לצ'יפ מנוע שיתאים לאוטו הספציפי וייתן שיפור רציני?

 

 

בתודה לכולם,

אביעד.

 

אהלן.

אין צ'יפ מנוע ספציפי. צריך להכין אחד. ובמיוחד לרכב שלך שהוא שנת 99, במחשב שלך בכלל לא ניתן להוסיף צ'יפ. תצתרך לקנות מתאם מ OBD2 ל OBD1 ומחשב P28.

קו---------------------------------------

פורסם

שלום, מנועי B16A2 עולים בחול בסביבות ה 1K-2.5K, האם ניתן לקבל השערה כמה יעלה מנוע כזה בישראל והאם הוא מתאים לגיר של D16Z6?

  • ספונסר פורום
פורסם
נראה לך שבהונדה יש כזה דבר = ?

על אותו דגם ושנת יצור יש לפחות 3 דגמים של מחשב.

סיוויק SR 99 ODB1

זה100%

בדגם2000 כבר 2

 

 

נראה לי שיש דבר כזה.

מחשב P2P הוא OBD 2,וזה בדוק.

חפש בגוגל HONDA P2P OBD2 ותמצא עולם ומלואו.

פורסם
שלום, מנועי B16A2 עולים בחול בסביבות ה 1K-2.5K, האם ניתן לקבל השערה כמה יעלה מנוע כזה בישראל והאם הוא מתאים לגיר של D16Z6?

 

5+.

ולא. הגיר לא מתאים. לא של אף מנוע D,F,H,K

קו---------------------------------------

פורסם

אני לא יתחיל לשכנע אותך, רק שתדע שאתה לא צודק.

אם אתה רוצה לרואת באצמך, תצאה מהגוגל ותפתח SR 99 אחד. אם תמצא לי שם שקע 16 פין ODB2

אני יוריד את הכובע.

מצד שני, אני יכול להגיד לך ובEX96+ יש ODB2 וגם לS 1.4 99-00 וגם חלק מSR באוסטראלייה יש ODB2

אבל לא בSR שנת 99 בארץ.

תבין שODB2 זה לא סוג מחשב, זה פרוטוקול. ולמה דחפו אותו בדגמים 99 אני לא יודע. כמו שאף אחד לא יודע מה קורה אצל רוב המחשבים שלהם. לכן כל מה שקשור לפרוטוקולים של הונדה, אין דבר כזה =

 

נ.ב.

נזכרתי בעוד דוגמה. לשני חברי מועדון (לא שלנו) שקנו אותם רכבים בהפרש של שבוע, ולשנהם היה מחשב שונה.

Omnia mea mecum porto

  • ספונסר פורום
פורסם
אני לא יתחיל לשכנע אותך, רק שתדע שאתה לא צודק.

אם אתה רוצה לרואת באצמך, תצאה מהגוגל ותפתח SR 99 אחד. אם תמצא לי שם שקע 16 פין ODB2

אני יוריד את הכובע.

מצד שני, אני יכול להגיד לך ובEX96+ יש ODB2 וגם לS 1.4 99-00 וגם חלק מSR באוסטראלייה יש ODB2

אבל לא בSR שנת 99 בארץ.

תבין שODB2 זה לא סוג מחשב, זה פרוטוקול. ולמה דחפו אותו בדגמים 99 אני לא יודע. כמו שאף אחד לא יודע מה קורה אצל רוב המחשבים שלהם. לכן כל מה שקשור לפרוטוקולים של הונדה, אין דבר כזה =

 

נ.ב.

נזכרתי בעוד דוגמה. לשני חברי מועדון (לא שלנו) שקנו אותם רכבים בהפרש של שבוע, ולשנהם היה מחשב שונה.

 

לא מדובר על 99 ,96 או 7898..

מדובר על מחשב P2P שהינו משתמש בפרוטוקול OBD2.

פורסם

מדובר על הרכב של בחור שפתח את התריד.

יש לו סיוויק 99 SR (בדיוק מה שיש לי)

יש לנו מחשב P2P וODB1

על מה הויכח?

לא אמרתי שלא קיים P2P ODB2

אמרתי שיש ויש. ואין שום רישום מסודר לזה.

 

זה הקונקטור שיש לנו ב99 3 פינים.

http://konrad.mail333.com/21.JPG

וזה ODB1

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...