Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ברצוני להוסיף מגדש (קיט טורבו) להונדה שלי סיוויק שנת 99' בוצע יישור קו מכני לפני כשבועיים...

עכשיו השאלה שלי על איזה קיט אתם ממליצים במיוחד לסיוויק היא 1600 אוטומטית אין שום כוונה לעשות שינוי לידני כך שזאת לא אפשרות, אז אשמח לשמוע הצעות לקיטים מסוימים שיתאימו וגם מחירים ואם כן אילו עוד דברים צריך חוץ מהקיט כדי שהכל יעבוד כמו שצריך?

 

בעיקר אשמח לשמוע מחירים של העניין..

 

בתודה,

אביעד.

פורסם

תלוי מה התקציב.

יש קיטים מלאיים כולל כל מה שצריך של חברות מוכרות שמתחילות ב2500$ לפני משלוח ומסים

ויש קיטים זולים מאיבאי, שלרוב לא מלאים וצריך להשלים ועולים בסביבות 500$ לפני הכול.

 

בכל מקרה, זה יעלה לך לפחות 10 אלף במקרה הכי טוב. האם זה שווה את 40-50כ"ס שאתה תקבל? שיקול שלך.

כי יותר מזה ממיר לא יחזיק.

יש אפשרות להחליף אותו (נעשה כבר) אבל מחירו ועבודה כבר מתקרב למחיר של מנוע B16 שמוציא במקור 170

 

אני מציע לך,אם יש לך כסף לקנות סופר JR שיש היום לא מאת משומשים למכירה וליהנות מ160כ"ס וגיר אוטומט.

זה לא יעלה הרבה פחות, אבל הרבה יותר תהנה מהכוח זמין.

 

זה האופציות בגדול, אבל ביננו? תרד מזה.

או שתחליף גיר, או שתזמין מנוע B עם גיר אוטומט.

Omnia mea mecum porto

פורסם

מסכים עם שניר .

 

הבחור גם אמר מפורשות שהוא לא מעוניין להחליף גיר . אז למה לעזאזל להגיד לו לעשות זאת ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לא מכיר סיוויק אחת שהיא מוגדשת עם גיר אוטומט (אשמח לישמוע על רכב כזה)

 

אני בספק גם עם 0.3 באר הגיר לא ילך אחרי כמה חודשים בודדים (שוב הכול תלויי בנהג )

רז...

פורסם

עוד אפשרות (ויותר חוקית אם זה מעניין בכלל) הינה מנוע B16A2, זה מנוע קצת יותר חזק ממה שיש ב VTI, הספק של בערך 170 וקצת כ"ס.

 

שזה גם ככה +- מה שתקבל עם הגדשה של המנוע הקיים, אם תישאר על גדישה נמוכה ונורמלית.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

תודה רבה לעונים.. האם שדרוג למונוע של B16A2 הינו חוקי? וכמה אמור לעלות מנוע כזה? והאם הוא ידרוש שדרוגים נוספים?

פורסם

ישנה אפשרות להשיג את המנוע הנ"ל, תפנה ל"ישראל יפן".

 

זו בהחלט הסבה רגילה, בכל העולם אנשים נוסעים עם המנוע הזה.

 

נכון, עם טורבו ניתן להתקדם יותר, אבל הוא נשאר עם גיר אוטומטי - יש להתחשב בכך.

 

ובכל מקרה - עם טורבו על המנוע הזה -הוא יוכל להתקדם "יותר יותר" ולא סתם "יותר" :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מחשבה שעלתה לי, אשמח אם מישהי יתקן או יאשר.

תקנו אותי אם אני טועה אבל, לי ניראה, שהייתרון בהסבה למנוע B16A2 עם גיר אוטומטי על הוספת שבלול למנוע הקיים יהיה הלינאריות של המנוע האטמוספרי. הטורבו, גם כאשר הגדישה נמוכה, יש לו סיכוי גבוה יותר שיפגע בגיר בגלל הכוח שמגיע במכה.

ושוב יכול להיות ואני טועה ובוסט של 0.5 באר הוא לא מספיק כוח שיכול לפגוע בגיר.

עם זאת, הפיתוי בשינוי תוכנה לאחת חזקה יותר כאשר יש טורבו או חיזוקים נוספים, גבוה - מתכון לשבירת גיר.

 

חג שמח.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

לא צריך מנוע B בשביל להוצא כח מהונדה.

 

יש הרבה מנועי D שמוציאים 400+ כ"ס באותה השקעה.

 

 

הכל בכיוונים,

קו---------------------------------------

פורסם
מסכים עם שניר .

 

הבחור גם אמר מפורשות שהוא לא מעוניין להחליף גיר . אז למה לעזאזל להגיד לו לעשות זאת ?

 

אתה מוכן להשקיע 10-15K בשביל כמה סוסים ולהיות בפחד שכל לחיצה יכולה להיות אחרונה עבור ממיר כח?

 

לא ניתן ליהנות מהכול. באיזשהו שלב אתה צריך לעצור ולחשוב האם זה שווה.

וחבל לבזבז זמן וכסף על מהשהו שלא יהיה שווה את זה.

Omnia mea mecum porto

פורסם

ברצוני להוסיף מגדש (קיט טורבו) להונדה שלי סיוויק שנת 99' בוצע יישור קו מכני לפני כשבועיים...

עכשיו השאלה שלי על איזה קיט אתם ממליצים במיוחד לסיוויק היא 1600 אוטומטית אין שום כוונה לעשות שינוי לידני כך שזאת לא אפשרות, אז אשמח לשמוע הצעות לקיטים מסוימים שיתאימו וגם מחירים ואם כן אילו עוד דברים צריך חוץ מהקיט כדי שהכל יעבוד כמו שצריך?

בעיקר אשמח לשמוע מחירים של העניין..

 

שלום לכולכם,

שם,לייזר,ומדבר על חוקיות מממממ...מענין! סתם... "צוחקים ויקטור" :lol:

 

קודם כל ברצוני להתיחס לגיר אוטו'! על כל אוטו' איכותי(וכמובן הרבה יותר על רגיל)ניתן להוסיף 15% עד 30% הספק-מומנט

בלי שום בעיה,למעט קיצור אורך-חיים. החלק היותר רגיש מהשאר הוא כמובן ממיר המומנט(טורק),וישנם המון סוגים תחליפיים

(אפטר מרקט)מחוזקים שיפטרו את הבעיה באופן חלקי. הבעיה השניה,שאר חלקי הגיר הפנימיים כגון:רפידות,דיסקיות,תופים

ספיד-בנדים,קפיצים וכו',שהם יותר עמידים עד 40%-60%,וגם לזה ישנו פתרון בצורת קיטים מחוזקים.

מחירים:בין 800ש"ח-8000ש"ח לטורק. וכנ"ל לקיטים. (מחירים זה לא פשוט,צריך לברר במקביל לדגם וליעוד)

 

לגבי המגדש אפשר למצוא כאן,לבנות סעפת ומפלט,לשנות מזרקים ווסת לחץ,מערכת גדישה פשוטה ופילטר

שבב-מחשב(צ'יף);-) ועוד כמה דברים פשוטים,והוספת לך מומנט לתאוצה שלא תוכל לקבל(באותה מידה)

בשיפור מנוע אטמוספרי.

מחירים:7500ש"ח-15000ש"ח(כולל כל הדרוש)

 

ולגבי קיטים מוכנים,במקרה שלך בחר בין הזולים ביותר,הם יספיקו לך!

 

נקודה להבהרה: עד 30%-20% לא חייבים לשפר בלמים/בולמים למרות שרצוי . מעל 60% צריך לשדרג!

בלמים/בולמים,משאבת דלק,ניהול-הזרקה ועוד כמה וכמה.

 

 

:wave2:R5T

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

×
×
  • תוכן חדש...