Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מין מירוץ ראיתי עכשיו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגע הסתיימה תכנית "ספורט מוטורי" בערוץ חמש.

 

המירוץ היה של אלף קילומטר במסלול ספא בבלגיה,

והיו בו מכוניות לה-מאן ביחד עם מכוניות שלא בדיוק הבנתי מהם,

אבל קלטתי SR1,SR2, אם זה אומר לכם משהו.

 

המנצח היה קריסטן או משהו כזה באודי R8.

 

מאד אהבתי, וההיתי רוצה לדעת איזה סוג של מירוץ זה,

וגם איזה מין מכוניות היו האלה שבנוסף ללמאנס...

 

 

תודה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

בלה מאנס מתקיים כל שנה מירוץ 24 השעות, שבו מתחרות מכוניות בסגנון ה-R8 של אאודי. אני חושב שמירוץ ה-1000 ק"מ הוא המירוץ המקדים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן אבל היו שם מכוניות מירוץ ביחד עם מכוניות כביש - לוטוס, טיוויאר וקליאו...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

ראיתי את זה כרגע ב5+, זה תחרות מכוניות ספורט שבה גם מכוניות דוגמת האוודי וגם מכוניות GT (פורשה וכ"ו), וזה כולל אם אני לא טעוה 144 הקפות שזה כ1000 ק"מ.

פורסם
ראיתי את זה כרגע ב5+, זה תחרות מכוניות ספורט שבה גם מכוניות דוגמת האוודי וגם מכוניות GT (פורשה וכ"ו), וזה כולל אם אני לא טעוה 144 הקפות שזה כ1000 ק"מ.

 

בדיוק זה, איך קוראים לזה,

ואיך נקראות מכוניות המירוץ האלה (זה לא פורמולה, ולא כביש)??

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
SR1,SR2, אם זה אומר לכם משהו.

 

לRADICAL יש בדרך כלל שמות של SR (לרוב החברות/קבוצות שמשתתפות יש 2 מכוניות אולי הכוונה ב1 ו2 זה למכוניות, מכונית מספר 1 ו 2 של הקבוצות).

 

http://www.radicalmotorsport.com

 

לגבי זה שיש מכוניות "כביש" גם כן על המסלול זה בגלל שיש כמה קטגוריות של מכוניות כגון GT1/ GT2 וכו' (אני לא זוכר איך קוראים לקטגוריות כיום, לפני כמה שנים שינו את זה במעט).

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ:

אני רוצה להוריד בקאזה סרטים בקטגוריה המדוברת,

אבל אני לא יודע בדיוק איזה ערך לחפש.

 

זקוק לעזרה, חן חן ותודה רבה מראש :!:

 

ואם לאף אחד אין מושג, אז לפחות איך מאייתים לה-מאנס או משהו...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

תחפש american le mans אם אתה מחפש את המכוניות הרציניות יותר, והייתי מנסה להוריד סרטונים ממירוץ ה24 שעות של נרבורגרינג אם אתה מחפש מירוצים של המכוניות שנראות יותר "רגילות".

פורסם
בלה מאנס מתקיים כל שנה מירוץ 24 השעות, שבו מתחרות מכוניות בסגנון ה-R8 של אאודי. אני חושב שמירוץ ה-1000 ק"מ הוא המירוץ המקדים...

 

רוני

 

לא בדיוק, אבל די דייקת עם השם :) שמו של המירוץ "1000ק"מ של ספא"(1000km of Spa) או משהו מאוד דומה (קצת קשה לתרגם לעברית). זהו מירוץ שנתי ואינו "מוקדמות" של לה-מאן. יכול להיות שהמירוץ התחיל להתקיים כמתחרה למילה-מילייה (Mille Miglia), שהיה גם אסור תקופה גדולה. ומילה-מילייה של היום פתוח רק לענתיקות....

 

לב

Spirit In The Dark

פורסם

הטרדה אחרונה, ואני מרשה לעצמי להשתולל כי שמש בחוץ

ורוני בטח במצב רוח משובב נפש, אז ובכן:

 

איך מאייתים נירונברג באנגלית?

 

תודה :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

בסך הכל ענו כאן על השאלה, אבל חשוב לזכור כי מירוצי ה- 1000 ק"מ הם אחים היסטוריים של מירוצי הסיבולת של 24 שעות. בספא היסטורית היו תמיד את שני המירוצים, אם כי הקטגוריות של המכוניות המתחרות היו לפעמים שונות. בנורבורגרינג היסטורית התחרו מכוניות הספורטסקארס במירוץ סיבולת של 1,000 ק"מ כמו גם במונזה. כיום דווקא מתחרים בנורבורגרינג (המלא, כלומר הנורדשלייפה+מסלול הF1 המודרני) במירוצי 24 שעות למכוניות סלון. למיטב זכרוני מירוץ ה- 1,000 ק"מ במונזה שוחזר בשנה שעברה אבל עתידו לא בטוח.

 

האתר של מסלול ספא הינו:

http://www.spa-francorchamps.be/en/index2.html

 

מאחר ואני לא נמצא כאן באופן קבוע, שאלות הקשורות במירוצי מכוניות פר אקסלנס, כדאי לעלות בפורום הישראלי ב

http://www.formula-1.co.il/forum/viewforum.php?f=1&sid=

 

אין בכך בכדי להפחית מהמצוינות של האתר הזה. האתר מהווה נדבך חשוב בבניית ושיפור התרבות המוטורית בארץ.

×
×
  • תוכן חדש...